Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów poradnik Piraci z Karaibów

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

10. Dostarcz więźnia gubernatorowi

Kolejnym zadaniem będzie dostarczenie gubernatorowi pirata, który został ujęty na Oxbay i znajduje się w więzieniu w Greenford.

1 - 10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Udaj się do Greenford - 10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Udaj się do Greenford. Więzienie znajdziesz nieopodal bramy prowadzącej z miasta do wąwozu.

Oddaj list od gubernatora nadzorcy, a dowiesz się, że więzień, po którego przypłynąłeś, uciekł zeszłej nocy i jeszcze nie został złapany.

2 - 10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Po wyjściu z więzienia pewna kobieta poprosi Cię o uratowanie życia wynalazcy, którego chcą spalić na stosie - 10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Po wyjściu z więzienia pewna kobieta poprosi Cię o uratowanie życia wynalazcy, którego chcą spalić na stosie. Otwiera to króciutki poboczny wątek, który nawet nie ma własnej nazwy...

Zamień dwa słowa z ludźmi, którzy chcą spalić wynalazcę, a następnie pokonaj ich w walce.

3 - 10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Z uratowanym wynalazcą przejdziesz się do jego latarni, a przy niej spotkasz swoją znajomą Danielle Greene oraz jej przyjaciela, rozmowa z którymi naprowadzi Cię z powrotem na trop Rheimsa - 10. Dostarcz więźnia gubernatorowi | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Z uratowanym wynalazcą przejdziesz się do jego latarni, a przy niej spotkasz swoją znajomą Danielle Greene oraz jej przyjaciela, rozmowa z którymi naprowadzi Cię z powrotem na trop Rheimsa.

Na razie jednak nie masz nic do roboty na Oxbay, wracaj zatem do gubernatora. Silehard nieszczególnie się ucieszy wiadomością o ucieczce więźnia, Tobie zaś na chwilę obecną zleci dalsze poszukiwania Rheimsa.