Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów poradnik Piraci z Karaibów

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

13. Wydobądź informacje od gubernatora

Specyfika sytuacji wymaga, byś połączył siły z Danielle celem dobrania się do skóry gubernatorowi Silehardowi oraz zdobycia skarbu Inków na własny użytek.

1 - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Płyń zatem razem z Danielle na Redmond - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Płyń zatem razem z Danielle na Redmond. Statek Twojej towarzyszki okaże się odporny na wszelkie czynniki destrukcyjne, gdyż tego wymaga fabuła.

Gdy się zbliżysz do Oxbay, automatycznie zostaniesz przeniesiony na wybrzeże wyspy, a następnie, po krótkiej rozmowie z Danielle, do sypialni gubernatora.

2 - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Rozmowa z Silehardem niezbyt będzie się kleić, a na dodatek przerwą ją żołnierze - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Rozmowa z Silehardem niezbyt będzie się kleić, a na dodatek przerwą ją żołnierze. Po ich pokonaniu, pozostanie wam wacać na statki, gdyż gubernator zdoła uciec w zamieszaniu.

Na przystani rozstaniecie się. Danielle chce płynąć na Isla Muelle, Ty zaś masz odszukać posążek Inków w Greenford, który powinien być w posiadaniu człowieka imieniem Giraldo Figuiera. Potem macie się spotkać pod latarnią na Oxbay.

3 - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Płyń do Greenford - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Płyń do Greenford. Od miejscowego karczmarza dowiesz się, że Giraldo nie żyje, a złoty posążek znajduje się w rękach dowódcy garnizonu, w więzieniu.

Wizyta w więzieniu i próba wydobycia posążka od kapitana skończą się walką ze strażnikami. Dowiesz się jednak, że posążek właśnie odpływa z Oxbay na pokładzie statku kierującego się na Redmond.

4 - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Gdy wsiądziesz na statek zostaniesz ostrzelany z fortu, a jednocześnie drogę zagrodzi Ci fregata Arabella - ta, której szukasz - 13. Wydobądź informacje od gubernatora | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Gdy wsiądziesz na statek zostaniesz ostrzelany z fortu, a jednocześnie drogę zagrodzi Ci fregata "Arabella" - ta, której szukasz. Oddal się czym prędzej od fortowych dział i zatop fregatę (abordaż nie jest konieczny, by odzyskać posążek).

Nie uda Ci się jednak odpłynąć z Oxbay, dopóki nie przybijesz pod latarnią morską w poszukiwaniu Danielle, z którą byłeś tam umówiony. Rozmowa ta otworzy wątek "Na Isla Muelle", który od początku będzie oznaczony jako wykonany...