Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Phantaruk - poradnik do gry

Phantaruk - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Znajdź rękę oficera

Wraz z wejściem do Strefy Administracyjnej na chwilę możesz poczuć się bezpiecznie - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Wraz z wejściem do Strefy Administracyjnej na chwilę możesz poczuć się bezpiecznie. Tymczasowo nie natkniesz się tutaj na przeciwników więc możesz rozejrzeć się po pomieszczeniu. Na powyższym obrazku możesz zobaczyć widok, który zastaniesz po wejściu do strefy. Jeśli udasz się w stronę rampy po lewej stronie, na jej końcu znajdziesz strzykawkę. Gdy ją zabierzesz zejdź na obszerny dziedziniec. Na schodach złapiesz sygnał i będziesz mógł wysłuchać dziennika pokładowego. Po prawej stronie znajdziesz drzwi do kwater oficerskich, aczkolwiek do wejścia niezbędna jest autoryzacja za pośrednictwem linii papilarnych.

Obok dużego krzewu w centralnym punkcie dziedzińca znajdziesz komputer widoczny na obrazku - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Obok dużego krzewu w centralnym punkcie dziedzińca znajdziesz komputer widoczny na obrazku. Do urządzenia musisz podejść od właściwej strony, w przeciwnym wypadku interakcja nie będzie możliwa. Za jego pomocą możesz odczytać pocztę elektroniczna, której treść da ci dostęp do kodu, który okaże się przydatny przy następnych drzwiach. Po odczytaniu wiadomości skieruj się do drzwi, odblokuj je kodem: 1 1 1 1. Wchodząc przez drzwi znajdziesz się w niewielkiej poczekalni.

[Zagrożenie] - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

[Zagrożenie]

Powyżej możesz zobaczyć mapę pomieszczeń administracyjnych. Twoim zadaniem jest uruchomienie komputera[K]. W tym celu musisz zebrać 4 ogniwa energetyczne, które znajdziesz na biurkach w różnych pomieszczeniach sekcji. Na powyższej mapie zostały oznaczone miejsca w których znajdziesz ogniwa z uwzględnieniem kolejności w jakiej powinieneś je zbierać. Poszczególne cyfry ułatwią też nawigację w treści poradnika. Na mapie domyślne położenie Phantaruka zostało oznaczone literką [P].

Z korytarza przejdź do pobliskiej sali konferencyjnej, gdzie znajdziesz ogniwo[1]. W tym momencie jesteś jeszcze względnie bezpieczny. Z sali konferencyjnej jest drugie wyjście za którym znajdziesz niewielkie pomieszczenie w którym będzie drugie ogniwo[2]. Sprawę utrudnia fakt, że o ile drzwi z sali konferencyjnej są metalowe to drzwi przy których stoi Phantaruk są oszklone. Jeśli nie będziesz kucał to z łatwością cię zauważy i zabije. Gdy uda ci się podnieść drugi przedmiot to jak najszybciej wróć do sali konferencyjnej. Pamiętaj, żeby nie biegać i cały czas poruszać się kucając.

Z sali konferencyjnej wyjdź na korytarz i skieruj się do centralnego punktu strefy administracyjnej. Pomieszczenie stanowi labirynt biurek, ale najlepiej będzie jeśli zaraz po wejściu do pomieszczenia skręcisz w prawo i dojdziesz do ściany. Po lewej stronie możesz zauważyć tunel jaki utworzyły biurka pozbawione krzeseł. Jeśli wejdziesz do niego to po chwili znajdziesz kolejne ogniwo[3]. Możesz je podnieść będąc w przysiadzie, więc Phantaruk cię nie zauważy. Gdy zabierzesz przedmiot podążaj tunelem aż do ściany, którą strefa biurowa graniczy z drugą salą konferencyjną. Drzwi do sali będą niedaleko i przejdź przez nie cały czasu kucając. Na stole sali konferencyjnej możesz zauważyć ostatnie ogniwo energetyczne[4]. Podnieś je i skieruj się do drugiego wyjścia z pomieszczenia.

Tuż na wprost drzwi znajduje się stanowisko, które jest celem zadania - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Tuż na wprost drzwi znajduje się stanowisko, które jest celem zadania. Użyj na nim interakcji, poczekaj aż zasilanie wróci do komputerów i odwróć się do biurka, które masz za plecami. Dokonując interakcji z komputerem możesz zaznaczyć opcję "Znieś blokady" co umożliwi ci przejście do strefy technicznej. W miejscu w którym wcześniej najczęściej mogłeś zobaczyć Phantaruka jest skrzynka w której znajdziesz strzykawkę. Chwilowo jesteś bezpieczny więc jeśli zrobisz to sprawnie to możesz ją zabrać.

Uwaga: Może okazać się, że Phantaruk przejdzie do pomieszczeń techników przed tobą - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Uwaga: Może okazać się, że Phantaruk przejdzie do pomieszczeń techników przed tobą. W tej sytuacji najlepiej jest przeczekać aż opuści tą strefę. Możesz to zrobić w oszklonym pomieszczeniu, które znajdziesz po prawej stronie zaraz za drzwiami.

Po wejściu do pomieszczeń techników zobaczysz powyższy widok. Dalsza droga prowadzi korytarzem po prawej stronie, jednak tą drogą dotrzesz do drzwi, które musisz otworzyć przy użyciu kolejnej karty dostępu. Znajdziesz ją przy stanowisku, które jest usytuowane na końcu lewego korytarza, który widzisz na obrazku.

Gdy podejdziesz do biurka na którym leży karta od razu ją zabierz i jak najszybciej stamtąd idź. Możesz nawet biec w stronę korytarza po prawej stronie (na obrazku). Ważne jest, żebyś jak najszybciej dostał się do drzwi, które musisz autoryzować przy użyciu karty. Gdy drzwi się otworzą trafisz do kolejnej śluzy, więc musisz wejść w interakcję z komputerem i rozpocząć proces skanowania.

[Koniec]

Po wyjściu ze śluzy zobaczysz powyższy widok - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Po wyjściu ze śluzy zobaczysz powyższy widok. W pomieszczeniu nie znajdziesz nic interesującego a drzwi prowadzące bezpośrednio do działu technicznego będą zablokowane. Skieruj się prosto do szybu wentylacyjnego, który widzisz na powyższym obrazku. Idąc szybem jedyną możliwą drogą szybko odkryjesz, że musisz zeskoczyć do niższych partii szybu, żeby podążać dalej.

Kieruj się w stronę wiatraka bowiem bezpośrednio przed nim znajdziesz korytarz w prawo, a tam kolejną dziurę. Bez względu na to jakie budzi obrzydzenie wskocz do niej, nic ci nie grozi. Po zejściu niżej podążaj dalej szybem wzdłuż jedynej możliwej ścieżki. Zobaczysz przed sobą kolejny zeskok, ale zanim tam trafisz, zwróć uwagę na wpis do dziennika, który leży po lewej stronie w krótkiej odnodze szybu. Trzymając się lewej ściany szybu unikniesz wpadnięcia do szybu i będziesz mógł zabrać przedmiot. Gdy to zrobisz zeskocz do otworu.

Znajdujesz się już na najniższym poziome szybu. Idąc dalej po prawej znajdziesz wyjście. Możesz wejść do pomieszczenia do którego prowadzi, bowiem znajdziesz w nim kolejną strzykawkę. Zbierz ją, wróć do szybu i skieruj się w prawo. Na końcu dłuższej drogi zobaczysz kolejne wyjście, tym razem bezpośrednio do strefy technicznej.

Po wyjściu z szybu zobaczysz powyższą lokację - Znajdź rękę oficera | Opis przejścia Phantaruk - Phantaruk - poradnik do gry

Po wyjściu z szybu zobaczysz powyższą lokację. Gdy tylko ruszysz naprzód wykryjesz sygnał i będziesz miał okazję wysłuchania kolejnej części dziennika pokładowego. Gdy transmisja się zakończy rusz dalej. Zwróć uwagę na drzwi po lewej stronie. One również wymagają autoryzacji za pomocą linii papilarnych. Po prawej stronie, na kanapie znajdziesz kolejną wiadomość tekstową. Idąc dalej trafisz na drzwi, które możesz otworzyć korzystając z kodu znalezionego przy ostatniej wiadomości tekstowej 4 8 6 5.

[Zagrożenie]

Gdy drzwi się otworzą, zobaczysz przed sobą Phantaruka. Na szczęście jest daleko i jesteście oddzieleni zawalonym korytarzem, ale musisz działać szybko. Najpierw skręć w prawo do małego pomieszczenia. Zaraz obok drzwi przy prawej stronie znajdziesz kolejny wpis do dziennika. Idź prosto do sąsiedniego pomieszczenia. Dojdź jak najbliżej zewnętrznej ściany pomieszczenia (jak najdalej od stwora). Skieruj się przed siebie i idź bezpośrednio w tym kierunku. Nie zatrzymuj się, nie rozglądaj, nie biegnij. Przed sobą zobaczysz drzwi, do których musisz dojść. Gdy się za tobą zamkną, zabierz strzykawkę z pobliskiego stołu.

Phantaruk nie podąży za tobą bezpośrednio, ale upodobał sobie to pomieszczenie, więc nie możesz zbyt długo w nim przebywać. Patrząc od strony wejścia do pomieszczenia, po prawej stronie znajdziesz właz do kolejnego szybu wentylacyjnego.

[Koniec]

Idąc wzdłuż szybu trafisz do pomieszczenia w którym znajdziesz urwaną rękę oficera i baterie. Opuść pomieszczenie jedynymi drzwiami w lokacji.