Zbadaj kwaterę Kapitana | Opis przejścia Phantaruk
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Zbadaj kwaterę Kapitana
Za drzwiami znajdziesz niewielką salę konferencyjną. Po wejściu do niej skieruj się w lewo bowiem na ścianie wisi skrzynka z której możesz zabrać strzykawkę. Wyjście z pomieszczenia możliwe jest za pośrednictwem drzwi, które znajdziesz po prawej stronie od tablic. Znajdziesz się niemal dokładnie w tym samym miejscu w którym wcześniej widziałeś Phantaruka. Wychodząc z drzwi podążaj prosto przed siebie, omiń zawalony korytarz i skręć w lewo. Dalsza droga prowadzi do drzwi, które wcześniej odblokowałeś kodem.
Po wejściu do pomieszczenia skieruj się bezpośrednio do drzwi windy, które wymagają autoryzacji poprzez linie papilarne. Masz w ekwipunku rękę oficera więc nie ma już potrzeby korzystania z szybu wentylacyjnego. Jadąc widną trafisz do pomieszczenia w którym znalazłeś się wcześniej po wyjściu ze śluzy. Ponownie użyj komputera, żeby umożliwić sobie dostęp do pomieszczeń Administracyjnych.
Obszar administracyjny został opanowany przez klony. Po wyjściu ze śluzy skieruj się do pomieszczenia po lewej stronie. Pozwoli ci to uniknąć starcia z nieobliczalnym klonem, który biega po korytarzu. Wchodząc do oszklonego pokoju trzymaj się prawej strony i poczekaj jeśli jeden z kolonów będzie stał przy wyjściu. Kieruj się w stronę drzwi, które wcześniej odblokowałeś przy użyciu komputera, ale uważaj, gdyż obok nich może biegać kolejny aktywny klon.
Po przejściu przez drzwi zobaczysz powyższą konfigurację.
Drzwi po prawej stronie: Znajdziesz tam jednego aktywnego klona, którego musisz wyczekać. W odpowiednim momencie wejdzie między komputery, a ty będziesz mógł się przedostać do sali konferencyjnej. Na stole znajdziesz zwłoki klona, a w nich strzykawkę. Niestety z tego miejsca nie uda ci się wyjść, gdyż drzwi uległy uszkodzeniu. Musisz wrócić do miejsca w którym wcześniej stał Phantaruk.
Drzwi po lewej stronie: Duża ilość klonów i brak jakichkolwiek przedmiotów. Z sali konferencyjnej nie uda ci się wyjść, gdyż przy drzwiach stoją dwa klony, które wyglądają na neutralne, dopóki nie spróbujesz przejść obok nich.
Drzwi na wprost: Droga do kolejnego etapu. Na korytarzach pomiędzy stanowiskami pracowników będzie kilka pasywnych i kilka aktywnych klonów. Dwa z nich będą szczególnie ruchliwe. Poczekaj aż każdy z nich pójdzie w swoją stronę i wbiegnij w korytarz rozpoczynający się delikatnie po lewej stronie od wejścia. Dalej skieruj się w prawo, znowu w prawo i w lewo. Powinieneś bez szwanku trafić do korytarza z mapą obszaru.
Po przejściu do centralnego pomieszczenia okaże się, że ono również obfituje w klony. Dodatkowo drzwi przez które przeszedłeś zostaną uszkodzone i nie będziesz już mógł wrócić do obszaru Administracyjnego. Klony nie powinny stanowić zagrożenia z uwagi na rozmiary lokacji. Gdy podejdziesz do komputera z którego wcześniej pozyskałeś kod do drzwi to pod nogami znajdziesz strzykawkę. Podnieś przedmiot i skieruj się do drzwi, prowadzących do kwater oficerskich. Używając urwanej dłoni na skanerze uzyskasz dostęp do kolejnej lokacji.
Położenie kwatery Kapitana możesz łatwo zlokalizować. Poza nią znajdziesz jeszcze dwie kajuty do których możesz wejść. Nie znajdziesz w nich żadnych przedmiotów użytkowych, ale na biurkach leży kilka notatek i dokumentów, które mogą pomóc w lepszym poznaniu wątków fabularnych. Gdy zapoznasz się z zapiskami możesz przejść do kajuty Kapitana.
Po wejściu do pomieszczenia podejdź do biurka i przeczytaj informacje z leżącej na nim kartki. Po zapoznaniu się z treścią możesz przejść do dalszego pomieszczenia. Na łóżku i w jego okolicach oraz na biurku znajdziesz kolejne notatki. Zapoznaj się z nimi i przejdź do laptopa leżącego na kanapie. Po wykonaniu interakcji będziesz mógł odczytać notatkę, którą sporządził kapitan. Gdy zapoznasz się z jej treścią, możesz eksportować plik do pendrive'a, który jest podpięty do komputera. Po zgraniu danych na nośniku zacznie świecić się lampka. Wykonaj interakcję i zabierz urządzenie do ekwipunku.