Rozdział 4 - Gom Callaedus - Górna strefa (cz.4) | Perry Rhodan poradnik Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Musisz się teraz ponownie udać do kliniki. Po dotarciu tam główny bohater odbędzie krótką rozmowę z pielęgniarkami, po czym skieruje się do miejsca, w którym stoi doktor. Osobnika tego zapytaj o ostatni obiekt z dolnej listy, który pojawił się po rozmowie z Mackro. To ikona lalki. W nagrodę za wykonanie tej czynności wejdziesz w towarzystwie doktora do nowego pomieszczenia.

Teraz postępuj zgodnie z przedstawionym przeze mnie schematem. Spróbuj porozmawiać z doktorem, ponownie przeciągając na jego postać ikonę lalki. Następnie skieruj się do znajdującego się po prawej mężczyzny. Okaże się, iż nie możesz z nim rozmawiać w towarzystwie doktora. Na koniec zagadaj do pokazanych na screenie dwóch przedstawicieli obcych cywilizacji. Na każdą z tych postaci musisz przeciągać ikonę zdobytej w muzeum kości.

Po wykonaniu wszystkich opisanych wyżej czynności porozmawiaj ponownie z doktorem, przeciągając na jego postać ikonę kości. Doktor powinien zgodzić się na zamianę, przynosząc Ci lalkę. Mając ten obiekt w posiadaniu, możesz wyjść z kliniki. Zauważ, że oprócz lalki zdobyłeś serum. Wróć do baru.

Po znalezieniu się w barze od razu skieruj się do ochroniarza na piętrze. Kliknij na jego postaci i zaczekaj, aż znajdziesz się w środku. Porozmawiaj tam z Mackro, przeciągając ikonę pozyskanej niedawno lalki (screen). W nagrodę uzyskasz parę oczu. Możesz już wyjść z tego pomieszczenia i udać się w okolice kliniki.

Celowo nie wspomniałem o wchodzeniu do kliniki, albowiem po dotarciu na miejsce okaże się, że klinika aktualnie jest nieczynna (screen). Co więcej, prowadzący do środka właz jest zamknięty. Na początek wybierz z inwentarza kanister z fioletową substancją i połącz go z butelką na wodę.

Gotowej mikstury użyj na przedstawionym na screenie zamku, dzięki czemu automatycznie powinien się on stopić (dysponowałeś kwasem). Kliknij teraz na włazie, żeby znaleźć się w środku. Udaj się do prawego pomieszczenia, ignorując "śpiące" pielęgniarki. Nie musisz się obawiać tego, że nagle się obudzą.
