Rozdział 2 - Akademia Waringer (cz.5) | Perry Rhodan Dziedzictwo Przeszłości poradnik Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Wróć do osobnika, z którym przed chwilą rozmawiałeś i przeciągnij na jego postać zakupionego hamburgera. Dopiero teraz przystąp do działania. Tym razem przeciągnij drugą kartę identyfikacyjną (screen), czyli ten sam obiekt, który miała już okazję oglądać Kari. W nagrodę otrzymasz uniwersalny identyfikator, łączący w sobie uprawnienia dwu zdobytych kart dostępu.

Wyjdź z baru. Poprzednio nie miałeś okazji opuszczać tej lokacji na własną rękę, tak więc możesz czuć się troszeczkę zagubiony. Skorzystaj z pokazanego na screenie panelu. Z listy wybierz nowo dodaną lokację, czyli Robotykę. Zaczekaj, aż zostaniesz przetransportowany w to miejsce.

Na początek gra wyświetli krótką scenkę przerywnikową. Skieruj się w miejsce, gdzie stał robotnik. Podnieś niewielki obiekt z podłogi. Jego lokalizację przedstawiłem na poniższym screenie. To fragment mapy. Połącz ten obiekt z innym wycinkiem mapy, który pozyskałeś w pierwszym rozdziale gry.

Teraz przyjrzyj się kompletnej mapie, wciskając prawy przycisk myszy (screen). Wkrótce wykonasz kilka czynności związanych z wykorzystaniem tuneli wentylacyjnych. Rozpoczniesz w punkcie 1, a Twoim celem będzie punkt 2. Zwróć uwagę na ścieżkę wędrówki oraz na kratki, które oznaczają liczbę koniecznych do wykonania ruchów.

Nie ruszaj się z tego miejsca. Z inwentarza wybierz statek kosmiczny-zabawkę. Przedmiot ten skompletowałeś podczas pierwszego rozdziału gry. Użyj statku na pokazanej na screenie dziurze, prowadzącej do tuneli wentylacyjnych. Zaczekaj, aż stateczek wleci do środka.

Zauważ, że będziesz nim sterował w sposób zdalny, a ponadto nie dysponujesz wizją. Jeśli jednak dokładnie przeliczyłeś kratki na mapie, znasz drogę do celu. Statkiem pokierujesz, używając górnych przycisków. Oto rozwiązanie tej zagadki: 3x do góry, obrót w prawo, 4x do góry, obrót w lewo, 7x do góry, obrót w prawo, 12x do góry, obrót w lewo, 3x do góry. Na koniec wciśnij lewy przycisk, a gra wyświetli filmik przerywnikowy.
