Rozdział 2 - Akademia Waringer (cz.3) | Perry Rhodan Dziedzictwo Przeszłości poradnik Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Kliknij w pokazanym na screenie miejscu. Wybierz dowolną potrawę z listy, a następnie kliknij na postaci barmana. Po chwili otrzymasz od niego kawę, która zostanie automatycznie dodana do Twojego inwentarza. Wróć do pijanego pracownika instytutu.
Nie przekazuj mu od razu zdobytej kawy. Najpierw wybierz z dolnego paska pozyskane w biurze Kari odchody i wymieszaj je z kawą. Dopiero tak spreparowaną substancję podaj pijanemu (screen).
Po chwili włączy się scena rozmowy. Pokaż mężczyźnie fragment robota (screen). Gra zacznie teraz przenosić Cię w nowe miejsca. Nie przejmuj się tym, że chwilowo nie możesz sprawować żadnej kontroli nad głównym bohaterem. Pamiętaj o tym, żeby wysłuchiwać komentarzy ze strony Bremana Hubera. Po chwili znajdziesz się w jego laboratorium.
Twoje pierwsze zadanie polega na pozbyciu się pracownika instytutu z tego pomieszczenia. W tym celu musisz wybrać z inwentarza moduł zdalnego sterowania, który zabrałeś w początkowej fazie gry. Użyj tego przedmiotu na pokazanym na screenie urządzeniu. I po chwili masz problem z głowy.
Skieruj się do bardziej odległej części pomieszczenia. Podnieś pokazane na screenie plastikowe pudełko. Udaj się teraz w prawo. Połóż pudełko na urządzeniu, przy którym pracował naukowiec. Następnie połóż na pudełku posiadany artefakt. Nie przejmuj się tym, że po chwili zostanie wszczęty alarm. Obserwuj dalszy rozwój sytuacji.
Do pomieszczenia wbiegną naukowcy. Zignoruj ich i skieruj się na główny korytarz. Wyjście znajduje się po lewej stronie. Udaj się do przedstawionego na screenie drugiego pomieszczenia. Zaczekaj, aż gra załaduje tę lokację.