KOPALNIA cz.2 | Paradise poradnik Paradise
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Trafisz do ogromnej komory, w której jest aż zielono od szmaragdowego blasku. Udaj się w stronę schodów i porozmawiaj z Dadą. W rezultacie Ann zostanie wtrącona do opuszczonego szybu. Rozejrzyj się po nim, a znajdziesz starą lampę naftową oraz miejsce, w którym lina podtrzymująca windę przymocowana jest do podłoża.
Wylej zawartość lampy naftowej na linę obok kłódki i podpal ją zapalniczką. Wskocz do windy i podjedź do góry. Na pierwszym rusztowaniu znajdziesz lont (po lewej) i worek szmaragdów (po prawej; wystarczy, że weźmiesz garść kamieni).
Teraz podjedź windą jeszcze wyżej. Rzucaj kamieniami w uczepionego sufitu nietoperza, dopóki wisząca na prawo skrzynia nie spadnie i roztrzaskując się o ziemię. Zjedź na dół, zabierz laskę dynamitu i wracaj na samą górę. Użyj świdra leżącego na rusztowaniu, a w wywiercony otwór w ścianie włóż dynamit. Przedłuż lont i zjedź windą na sam dół. Podnieś z ziemi drugi koniec lontu i podłącz go do leżącego nieopodal detonatora. Pociągnij za rączkę i... w nogi!
Biegnij do Billa, aby ostrzec go o wodzie zalewającej kopalnię. Niestety nie będzie on chciał opuścić posterunku. Wróć do windy, a potem przejdź w prawo, gdzie zobaczysz słonia przygotowanego do transportu na powierzchnię. Wskocz mu na grzbiet. Na powierzchni porozmawiaj z człowiekiem siedzącym obok szybu, po czym opuść miasteczko Zamarat.