Walka na otwartym terenie - specjalności poradnik Panzer General III: Scorched Earth
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Specjalności dowódców szczególnie przydatne podczas walki na otwartym terenie:
AGGRESSIVE ATTACK
Kiedy jednostka atakuje, zadaje więcej obrażeń, a także otrzymuje ich mniej.
DETERMINED DEFENCE
Jednostka broniąc się otrzymuje mniej obrażeń, a także sama zadaje ich więcej.
FIRST STRIKE
Jednostka zawsze atakuje jako pierwsza (chyba że wróg też ma tę umiejętność).
RESILIENCE
Jednostka ponosi podczas walki mniejsze straty.
INFLUENCE
Jednostka posiada większą siłę.
FIRE DISCIPLINE
Jednostka zużywa o połowę mniej amunicji (poza piechotą, która nie nielimitowane zapasy).
GROUND TAKER
Jednostka częściej zmusza wrogie siły do odwrotu.
BLITZER
Jednostka nieopancerzona jest traktowana jako opancerzona.
ASSAULTER
Piechota wspiera jednostki podczas walki.
AGGRESSIVE MANOEUVER
Zwiększa zasięg ruchu jednostki.
OVERWHELMING ATTACK
Jednostka atakując nie tylko osłabia (suppression), ale też zadaje obrażenia.
FEROCIOUS DEFENDER
Jednostka okopuje się najlepiej od razu po wydaniu rozkazu.
OVERWATCH
Jednostka zawsze wspiera inne oddziały, o ile tylko są w zasięgu.
DEVASTATING FIRE
Jednostka zawsze atakuje z najwyższą skutecznością.
RIVER ASSAULTER
Woda nie przeszkadza jednostce podczas ruchu i walki.
SHOCK TACTICS
Wroga jednostka pozostaje osłabiona (suppression) do końcu tury.
QUARTERMASTER
Jednostka może bez żadnych następstw wielokrotnie korzystać z umiejętności naprawy (refit).
SHARPSHOOTER
Jednostka zawsze atakuje z dystansu.
SMART GAMBLER
Jednostka zadaje straty i otrzymuje obrażenie takie, jakie przewidziano (nie licząc ukrytej artylerii).
SKIRMISHER
Jednostka jest mniej wrażliwa na ostrzał.
FAST ASSAULTER
Jednostka piechoty ignoruje wsparcie wrogich oddziałów.
SUPPLY TRAINING
Amunicja jednostki zostaje zwiększona o 4.
SURVIVOR
Dowódca nie ginie, gdy jednostka zostaje zniszczona. Powraca na początku kolejnej misji.
Rozkazy szczególnie przydatne podczas walki na otwartym terenie:
ALL OUT ATTACK (INFANTRY)
Jednostka otrzymuje ogromną premię do ataku, ale znacznie zmniejszają się jej umiejętności obronne. Poza tym jednostka nie może być osłabiona (suppression).
HULL DOWN (TANK)
Jednostka otrzymuje premię do obrony.
AIMED FIRE (TANK)
Celność wszystkich strzałów wynosi 100%.
WEDGE ATTACK (TANK)
Jednostka otrzymuje znaczną premię do ataku.
BLITZ ATTACK (TANK)
Jednostka otrzymuje znaczną premię do ataku i ignoruje obecność wrogów.
AMBUSH (ANTI-TANK)
Jednostka otrzymuje możliwość dodatkowego ataku.
PREPARATION (ANTI-TANK)
Jednostka otrzymuje ogromną premię do ataku i strzela pierwsza.