Overwatch 2: Łączenie kont (Account Merge) - jak zrobić? Overwatch 2 poradnik, porady
Na tej stronie poradnika do Overwatch 2 dowiecie się o tym, jak połączyć swoje stare konto i przenieść wszystkie zdobyte do tej pory zasoby. Ponadto, wyjaśniamy jak rozwiązać problemy związane z tą metodą.
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2022
Ta strona poradnika do gry Overwatch 2 zawiera informacje o tym, jak połączyć stare konto z Overwatch 1 i przenieść swoje dotychczasowe zasoby do konta w Overwatch 2. Pokazujemy również rozwiązania, które pomogą Wam odblokować tę możliwość.
Proces łączenia kont
Po zalogowaniu się na serwer gry, powinniście na samym początku otrzymać komunikat, który powie Wam więcej o procesie łączenia kont. Dzięki temu, jeśli graliście w Overwatch 1, otrzymacie wszystkie zasoby takie jak monety, tokeny, przedmioty kosmetyczne jak np. skórki do bohaterów, graffiti, emotki oraz statystyki i ustawienia.
Następnie pojawi się kolejny komunikat, który poprosi Was o potwierdzenie konta. Jeśli widzicie, że dane na środku ekranu nie zgadzają się z Waszymi, kliknijcie opcję zmiany konta i wprowadźcie je poprawnie. Jeśli wszystko się zgadza, wystarczy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za potwierdzenie.
Na sam koniec możecie kliknąć opcję łączenie kont, aby zobaczyć którzy jesteście w kolejce. Trzeba zaznaczyć, że jest to czasochłonny proces i nie otrzymacie wszystkiego co zdobyliście od razu. Będziecie musieli poczekać na swoją kolej.
Gdy dokonacie poprawnego łączenia i czekacie w kolejce, będziecie mogli wyłączyć grę. Proces ten nie wymaga od Was włączonego Overwatcha 2.
Popularne problemy
Od premiery serwery mają problem, nie tylko z przepuszczeniem graczy do gry, ale również z łączeniem kont. Są to między innymi:
- Brak pojawienia się komunikatu o łączeniu kont: niekiedy zdarza się, że komunikat pojawi się dopiero później, po rozegraniu kilku gier.
- Nie działająca opcja "Łączenie kont": problem ten jest częsty u graczy konsolowych, zwłaszcza na konsoli Playstation. Aby go naprawić, upewnijcie się, że odpaliliście grę w wersji PS4, a nie PS5.
- Kolejka się nie zmniejsza: wejdźcie w inne zakładki menu lub zrestartujcie grę. Czasem licznik ten nie zmienia się na bieżąco, a dopiero w momencie, gdy odświeżycie swoją aktywność.