Prison Block | Solucja Outlast Outlast poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Prison Block
Obudzisz się w izolatce, gdzie na każdej ścianie będą narysowane krzyże. Podejdź do wyjścia, a drzwi otworzy ci jeden z obłąkanych. Rozejrzyj się po nowym podwórku, a znajdzie się tam kilku takich jak ci, którzy cię atakowali, ale tym razem nie będą aż tak wrogo nastawieni.
Idź w kierunku schodów i posłuchaj, co nadzy goście mają sobie do powiedzenia na twój temat, po czym zejdź po schodach na dół. Posprawdzaj wszystkie drzwi i w jednej z otwartych izolatek będzie szpara, przez którą możesz wyjść.
Skręć w lewo i wespnij się na piętro wyżej. Zobaczysz tam dwóch gości, z których jeden zacznie się na siebie wydzierać. Zignoruj go, obróć się i wyjdź przez drzwi, które są za tobą. Idź prosto, a potem w prawo, zobaczysz gzyms przy ścianie, przejdź po nim na drugą stronę.
Będziesz miał możliwość skręcenia tylko w prawo, więc zrób tak, a potem przejdź przez komorę, która bodajże ma cię odkazić. Szybko zacznij wspinać się po schodach i przejdź przez pierwsze dostępne drzwi.
Zobaczysz tam kolejnego obłąkanego, który gada do ściany. Obok niego będzie dziura, do której należy wskoczyć. Tym sposobem znajdziesz się trochę niżej na korytarzu gdzie jest wyłączona kolejna komora. Zanim to zrobisz możesz wziąć dokumenty, które będą na lewo od niego.
Gdy będziesz już niżej wyświetli ci się informacja, że żeby uruchomić kolejną komorę trzeba zamknąć drzwi z drugiej strony. W tym celu musisz znaleźć sterownię. Przejdź przez stół i otwórz następne drzwi z napisem "Exit" u góry by znaleźć się na kolejnym korytarzu. Tutaj musisz zachowywać się bardzo cicho, ponieważ będzie tutaj dwóch przeciwników. Jeden nie zareaguje na ciebie, jeśli będziesz zachowywał się cicho, a drugi będzie w sterowni na końcu korytarza.
Ten w sterowni zobaczy cię od razu i będziesz musiał uciekać. Biegnij pędem do miejsca gdzie miałeś zamknięte drzwi komory odkażającej, przebiegnij obok nich i wejdź do pokoju obok. Będą tam szafki, schowaj się w nich i przeczekaj aż ten, który cię ściga sobie pójdzie. Wyjdź z szafki i wróć do pokoju ochrony, w której nie będzie już świra. Użyj kontrolki, by aktywować komorę i wróć do niej.
Po drodze ten, który cię ścigał wywali jedne z zamkniętych drzwi w korytarzu. Możesz ich użyć po drodze i znaleźć tam baterię. Skradając się i ukrywając wróć do aktywowanych wrót i przejdź przez nie do dalszej części kompleksu.
Ruszaj korytarzem, obok zamkniętych drzwi do kolejnego pokoju ochrony, a na końcu korytarza, za kratami znów spotkasz tych dwóch nagich facetów, co wcześniej. Skręć w prawo i złap się gzymsu i przesuwaj po ścianie do okna, w którym nie ma szyby.
Wskocz znów do środka, a faceci znikną. Gdy pójdziesz na przód zobaczysz przed sobą zepsute drzwi komory, przez które możesz przejść. Idź przed siebie i po lewej w dole zobaczysz jak jeden z tych złych odrywa innemu głowę. Na końcu tej dróżki zobaczysz zwłoki strażnika. Będzie miał przyczepioną do kurtki kartę dostępu. Zabierz mu ją i wróć się tym razem obierając drogę w lewo, gdy opuścisz zepsutą komorę odkażania.
Podejdź do drzwi, które wymagają użycia tej karty i przejdź dalej. W tym miejscu będzie ciemno, więc bez kamery ani rusz. Idź jak każe droga, a twoim oczom ukaże się jeden z tych nagich gości, którzy chcieli cię dorwać. Drogę w przód masz zablokowaną, a jak zaczniesz się cofać to dopadnie cię drugi. Uważaj, bo jeden ich cios i twoja postać po prostu umiera. Twoim jedynym wyjściem jest ucieczka przez okno w prawo.
Wyskocz, złap się gzymsu i po ścianie zmierzaj na prawo, aż do kolejnego miejsca gdzie możesz wejść do środka. Gdy wejdziesz ich znów nie będzie. Wyjdź z tego pokoju, a po prawej będziesz miał miejsce gdzie znajdziesz baterię, a po lewej korytarz, którym musisz się udać.
Po chwili kolejny zobaczysz po lewej kolejny pokój ochrony (strasznie ich tu dużo). Włącz w nim kolejną komorę, którą mijałeś przed chwilą, a twoim oczom pojawi się dobrze ci znany grubas z super siłą, który będzie rozwalał szybę. Odwróć się szybko i biegnij przed siebie, przed tobą otworzy się klapka do wentylacji w suficie. Wskocz do środka i zasuwaj przed siebie jakby cię sam bóg gonił.
Po chwili jednak zobaczysz wyjście. Zeskocz na korytarz i biegnij w kierunku krat. Twój przeciwnik będzie w security roomie, dlatego biegnij do komory. Ta jednak wybuchnie w momencie, w którym będziesz chciał przejść i odrzuci cię przez okno kilka poziomów niżej.
Po krótkiej scence znajdziesz się w jakiejś trupiarni.
Uważaj, bo twój znajomek również tu zbiegnie i będzie cię szukał. Wciśnij się w jakiś kąt i poczekaj aż przejdzie. Wtedy też wbiegnij na schody, którymi on zszedł. Skręć w prawo i idź cały czas korytarzem, ja dla pewności szedłem, nie biegłem by mnie nie usłyszał.
Gdy już będziesz na piętrze musisz okrążyć to pomieszczenie u góry, a następnej zwiać poprzez przejście bez krat po lewej. Potem tez skręć w lewo, ponieważ kolejna wyłączona komora będzie blokowała ci drogę w inną stronę. Przeciśnij się między regałami, a jeśli potwór cię gonił to teraz przestanie.
Na wprost, przy zwłokach strażnika będziesz miał baterię, a po prawej, zawalone przejście, przez które będziesz musiał przejść na kuckach. Przeciśnij się i idź korytarzem dalej, a po prawej będziesz miał wejście na arenę gdzie jeden z tych typów odrywał głowę drugiemu.
Wejdź na nią, a wszyscy, którzy są w klatach zwrócą na ciebie swą uwagę, ale nie zaatakują. Po lewej stronie będziesz miał łóżko, po którym możesz wskoczyć wyżej. Gdy będziesz już u góry skieruj się na prawo.
Będziesz musiał ominąć jednego, który siedzi na krześle i gdy będziesz w trakcie to ten rzuci się na ciebie i będziesz musiał ruszać szybko myszką by go z siebie zrzucić. Idąc dalej będziesz musiał iść przy samej ścianie po rozwalonym kawałku podłogi, a potem skoczyć na drugą stronę. Następnie schody na górę staną przed tobą otworem.
Przed wejściem na górę, możesz wziąć z celi obok teczkę z dokumentami, a poza tym nic tutaj nie ma. Na kolejnym piętrze skręć od razu w prawo by znaleźć baterię w celi, albo w lewo by iść dalej tak jak wskazuje gra. Idąc głównym korytarzem z celi wyjdzie jeden z więźniów i zacznie cię bić póki będziesz blisko. Idź dalej, aż dojdziesz do kolejnego miejsca gdzie musisz iść przy samej ścianie. Jeśli twój prześladowca do tej pory nie dał ci spokoju to teraz odejdzie.
Po zrobieniu kilku kroków bokiem kolejny nadpobudliwy zacznie dusić twoją postać przez kraty. Ruszaj myszką, aż w końcu cię puści, a ty będziesz mógł ostrożnie iść dalej.
W końcu twoja postać wejdzie do opuszczonej izolatki, po lewej stronie będzie mała dziura, przez którą będziesz mógł przejść.
Po drugiej stronie ściany. Zastaniesz przerażonego człowieka, który nic ci nie zrobi. Wyjdź z jego celi i idź korytarzem cały czas w prawą stronę. W ostatniej celi tego poziomu znajdziesz baterię, a wcześniej w jednej z nich dziurę, która pozwoli ci przejść niżej. Wskocz do niej, a potem schodami na dół po tej stronie gdzie pali się światło.
Będąc na tym piętrze, w pomieszczeniu gdzie jest pełno krwi skręć w lewo. Znajdziesz się w dużej sali, a na środku będzie kolejna dziura. Tak jak to zrobiłeś poprzednio zeskocz na dół.