Male Ward | Solucja Outlast Outlast poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia 2023
Male Ward
Idź po schodach do momentu, aż przejście zatarasują ci metalowe łóżka. Spójrz w lewo, a następnie kucnij. Przeciśnij się przez małe przejście do następnego pokoju.
Wyjdź na zewnątrz i idź korytarzem w prawo, a potem cały czas prosto. Wejdź do pokoju po prawej, a zobaczysz tam człowieka kulącego się na podłodze i kogoś dobijającego się od drugiej strony. Musisz jednak przejść przez te drzwi, więc poczekaj, aż gość przestanie walić w nie i wtedy dopiero przesuń szafkę.
Po wyjściu od razu idź w lewo i dalej tak jak wskazuje droga. Po prawej będziesz miał przejście dalej, lecz musisz iść na kuckach.
Trafisz wtedy do części medycznej gdzie słychać wszędzie jęki, ale nie widać nikogo żywego. W tym pomieszczeniu znajdziesz też teczkę z dokumentami. Podejdź do stołu chirurgicznego i wespnij się do wentylacji, po czym przeczołgaj na drugą stronę.
Znajdziesz się małej sali, w której siedzi sobie człowiek spięty pasami. Gdy tam się pojawisz zacznie wrzeszczeć i wszyscy przeciwnicy w pobliżu dowiedzą się o twojej obecności. Teraz musisz uciekać.
Podczas ucieczki nie należy bawić się w wolne otwieranie drzwi. Trzeba otwierać je szybko i zamyka również. Pamiętaj tez by zastawiać drzwi za sobą metalowymi szafkami, co da ci chwilę na zastanowienie się, co dalej.
Wracając do początku. Znajdujesz się w pokoju z wrzeszczącym facetem. Od razu rzuć się do drzwi i uciekaj w tak jak wskazuje ścieżką. Wbiegnij do pokoju z półprzymkniętymi drzwiami, zastaw je metalową szafką i podejdź do kolejnych.
Otwórz je i biegnij dalej. Ogólnie ucieczka nie jest trudna, ponieważ gra nie dopuszcza cię byś zszedł z trasy. Uciekaj dalej kierując się w lewo i po chwili trafisz do kostnicy. Tam też zastaw za sobą przejście i przejdź obok stołu, który tam jest ustawiony.
Po prawej stronie od razu zobaczysz wejście do szybu. Wespnij się tam, przeskocz na drugą stronę i uciekaj w lewo. Twoi oponenci ciągle będą siedzieć ci na karku, więc cały czas biegnij sprintem. Po wyskoczeniu z wentylacji kieruj się w lewo, a potem w prawo.
W końcu dojdziesz do kładki, z której będziesz musiał wykonać skok wiary na drugą stronę. Musisz pamiętać by być na samym jej skraju, by się powiodło. W przeciwnym razie zginiesz.
Gdy będziesz na drugiej stronie idź tak jak wskazuje korytarz, po czym muzyka znów przyśpieszy. Nie otwieraj żadnych drzwi, po prostu biegnij korytarzem, a gdy zobaczysz szklaną ścianę wciśnij spacje, a twoja postać ja przeskoczy. Następnie skręć w lewo, i przez pokój, który zapewne był salą lekcyjną.
Uciekaj cały czas w kierunku, w którym podpowiada ci gra, a na końcu korytarza wbij się w drzwi po prawej. Podejdź na sam koniec kuchni, a twoim oczom ukaże się zjeżdżająca winda kuchenna. Wskocz do niej klikając przy niej lewym klawiszem i pojedź na górę.
U góry zostaniesz po raz kolejny ogłuszony i stracisz przytomność za sprawą tajemniczego doktora.
Profesorek zabierze cię na krótką przejażdżkę na wózku inwalidzkim, a ty będziesz musiał czekać aż odzyskasz kontrolę nad ciałem. W tym czasie będziesz mógł podziwiać piękne widoki spokojnych korytarzy, jak i nie tak pięknych i niespokojnych pacjentów ów lekarza, którym prawdopodobnie jest. Gdy pojawi się ikona zacznij poruszać myszą w prawo i lewo, by uwolnić swoją postać.
Gdy uda ci się uwolnić postać od razu uciekaj przez drzwi, którymi się tu dostałeś. Skręć w lewo, ale uważaj na doktora. Staraj się wrócić tą samą drogą, którą tu przybyłeś. Czyli od razu znów skręć w lewo, potem już biegiem tak jak wskazuje droga. Zobaczysz przed sobą wejście do wentylacji, użyj go, a potem przeskocz na drugą stronę.
Jeśli doktor cię zauważy uciekaj po pomieszczeniach i chowaj się pod łóżkami, a wtedy ten zazwyczaj zaniecha pościgu.
Odwróć się od razu i idź korytarzem w tę stronę, aż nie dojdziesz do metalowych drzwi podwójnych na samym ich końcu. Otwórz je, skręć w prawo i biegnij nim cały czas. W końcu znajdziesz kolejne wejście do wentylacji, którym przejdziesz dalej.
Po zejściu, twoim oczom ukaże się wejście do łazienki. W środku znajduje się jedynie teczka z dokumentami. Wychodząc z łazienki skieruj się tak jak wskazuje gra a dotrzesz do dużego pokoju z podwójnymi drzwiami z prawej strony.
Przejdź przez nie, a twoim oczom ukaże się klucz do windy. Jak tylko go weźmiesz to wparuje doktorek. Schowaj się pod jednym z łóżek z tyłu i poczekaj aż ten przejdzie. Potem leć przez drzwi, którymi on przeszedł, potem już prosto, skręcając tylko przy metalowych drzwiach z lewej strony i już od razu zobaczysz windę.
Wbij do niej i ekscytuj się scenką filmową, po której spójrz do góry. Zobaczysz nad sobą trap, przez który będziesz musiał wyjść. Skorzystaj z tej drogi ucieczki.
Gdy będziesz poza windą skręć w prawo i idź korytarzem. Wejdź w przejście po lewej i zejdź schodami w dół, potem przeciśnij się do pokoiku i wyjdź do wielkiej sali.
Po drugiej stronie będzie czekała na ciebie znana ci osoba, która będzie chciała się z tobą spotkać po w ogrodach. Skręć w lewo, a potem na skrzyżowaniu w prawo.
Na końcu korytarza skręć w prawo i idź tak jak wskazuje ścieżka. Dojdziesz do przebierali, a przy jednej z szafek będą leżały dokumenty.
Po ich zabraniu, cofnij się i skręć tak byś szedł przy umywalkach. Po chwili dojdziesz do kolejnych drzwi, które prowadzą na korytarz. Którym musisz podążać.
W pokoju po lewej będziesz miał baterię, a by pchnąć postać dalej musisz teraz się cofnąć i wskoczyć przez okno po lewej stronie. Pomocne tu będzie to, że na ścianie tej są ślady stóp wymazane krwią.
Teraz znajdziesz się w płonącym pomieszczeniu, w którym pali się praktycznie wszystko. Musisz szukać miejsc do przeskoczenia. Pierwszy będzie znajdował się lekko po twojej lewej stronie. Po chwili spotkasz gościa, który mówi ci, że spalił to i jeśli chcesz żyć to wyjdź przez kuchnię. Skieruj się znów na lewo i wtedy cały czas jak wskazuje ci ścieżką.
W końcu wyjdziesz na korytarz, w którym musisz skręcić w lewo, a potem iść prosto miedzy pułkami. Jeśli skręcisz w prawo dojdziesz do pomieszczenia z dokumentem.
Wtedy znów musisz się bawić w przyciskanie dwóch przycisków, które są po dwóch stronach kompleksu. Oczywiście tak jak za ostatnim razem na twojej drodze pojawi się ten napakowany przyjemniaczek, co ostatnio w kanałach.
Pierwsza dźwignia jest w kierunku takim: po wejściu między pułkami skręć w lewo, potem w prawo, znów prawo do kuchni, lewo, lewo. Na ścianie powinna być pierwsza dźwignia.
Od tego miejsca, druga jest umiejscowiona tak że musisz wyjść z kuchni i przejść przez tą nieoświetloną salę, po czym skierować się na łazienki. Pokaże ci kierunek odpowiednia strzałka. Niestety przejście będzie zawalone i będziesz musiał się przeciskać miedzy pułkami. Następnie wejdź do łazienek i przejdź na drugi koniec. Tam też znajdziesz kolejną dźwignię.
Teraz musisz wrócić na początek i po prawej między pokojem gdzie wiszą zwłoki, a pierwszym miejscem gdzie musiałeś przejść między pułkami jest pokój, w którym trzeba nacisnąć przycisk. Naciśnij go.
Włączą się zraszacze przeciwpożarowe i wszystko zaleje woda. Wróć teraz do miejsca, w którym palił się ogień i rozejrzyj się za otwartymi, podwójnymi drzwiami. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w kuchni i napadnie cię jeden z przeciwników.