Poradnik do gry - Broń | Oni poradnik Oni
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
WAVE MOTION CANNON- Ciężkie działo wyrzucające strumień, który po trafieniu w cel powoduje ogromne obrażenia i powala go na ziemię. Normalnie montowane jest na samochodach, wymaga ogromnej siły do użycia. Spotykane przy starciach z Barabasem. Amunicja: nieznana Pojemność magazynka: nieznana | |
CAMPBELL EQUALIZER MK4- Standardowy pistolet automatyczny wyposażony w celownik laserowy. Skuteczny tylko w starciach z małą ilością przeciwników ze względu na niewielkie obrażenia po trafieniu. Kolejnym minusem jest duży odrzut po strzale. Amunicja:balistyczna Pojemność magazynka: 10 naboi | |
HUGES BLACK ADDER SMG- Świetny pistolet maszynowy, jednak jego zasięg ogranicza się do kilku metrów. Poza tym szybko traci naboje, a ich skuteczność nie jest taka, jakby się chciało. Jednak kiedy przeciwników jest sporo, to najlepszym rozwiązaniem będzie właśnie Huges. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 30 naboi | |
SML3 PLASMA RIFLE- Wyrzutnia plazmy w najnowszym wydaniu. Świetna, nawet na duże odległości, pod warunkiem jednak, że cel gwałtownie nie zmieni swego położenia - lot magnetycznej kuli, która wybucha przy zderzeniu z celem jest stosunkowo powolny. Skuteczność bardzo wysoka, duża pojemność magazynku - czego chcieć więcej? Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 10 ładunków | |
PHASE STREAM PROJECTOR- Fazer wyrzucający strumień energii, zdolny powalić nawet najsilniejszych przeciwników. Jest to zmniejszona wersja działka montowanego na samochodach. Duża pojemność magazynka rekompensuje powolne przemieszczanie się strumienia. Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 300 jednostek | |
SBG MAN-PORTABLE MORTAR- Ulepszony granatnik - pocisk (poza wybuchem) po uderzeniu we wskazany cel rozpryskuje się na mniejsze kawałki, raniąc wszystkich którzy znajdują się wokół. Poza tym można opóźnić detonację przez dłuższe przytrzymanie spustu przy oddawaniu strzału. Bardzo skuteczny, jednak mała ilość naboi zmniejsza skuteczność jego zastosowania. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 4 naboje | |
VAN DE GRAAFF (VDG) PISTOL- Pistolet ogłuszający, umożliwia atak lub ucieczkę po zaatakowaniu jednego lub kilku przeciwników. Jednak jego działanie jest chwilowe i nie powoduje większych uszkodzeń. Należy uważać na ukrywających się agentów, wyposażonych w te cacka. Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 5 ładunków | |
SCREAM CANNON- Po użyciu tej broni przeciwnikowi pozostaje tylko krzyczeć - mini rakiety same naprowadzają się na cel, a jeden strzał może spokojnie wyeliminować pojedynczego agenta. Jednak należy odpowiednio dostosować odległość do celu, za blisko - pociski nie zdążą namierzyć celu, za daleko - skręcą po drodze. Poza tym sprawny przeciwnik może łatwo schować się za ścianą lub uciec przed rakietami. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 5 naboi | |
MARCURY BOW- Karabin snajperski - najlepsza broń w grze. Praktycznie jeden strzał wystarczy do wyeliminowania przeciwnika. Naboje rtęciowe, poza ogromną siłą uderzenia, ranią swoim toksycznym działaniem. Mankamentem jest czas, potrzebny na schłodzenie karabinu. Jest ono niezbędne, by można było oddać strzał. Amunicja: balistyczna Pojemność magazynka: 2 naboje | |
SCREAMING CANNON- Bardzo tajemnicza i jeszcze bardziej śmiercionośna broń. Podczas strzału, wyrzuca automatycznie naprowadzające się na cel dziwne stworzenie, żywiące się ludzką energią życiową. Broń ta jest raczej dość powolna, więc jeżeli nie uda nam się przechwycić przeciwnika leżącego na ziemi albo poprzez zaskoczenie, to może uciec on przed pociskiem. Amunicja: energetyczna Pojemność magazynka: 6 ładunków |