Nowy Jork (cz.5) | Opis przejścia Ojciec chrzestny II poradnik Ojciec chrzestny II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
081
| 082
|
Z góry zbiegnie kolejny policjant [081] . Wbiegnij na górę, tam pojawi się kolejnych trzech gliniarzy. Pamiętaj, że w przypadku gdy ktoś z Twojej ekipy zginie możesz go reanimować [082] (podejdź do leżącego i wciśnij "E") - jeśli masz w ekipie lekarza on to zrobi chyba, że to on będzie ofiarą.
083
| 084
|
Biegnij dalej przed siebie w kierunku wyznaczonych punktów i zgodnie z zielonymi strzałkami, a kolejni policjanci będą się pojawiać [083] . Jesteś już bliski końca, na ostatnim dachu zlikwiduj trzech gliniarzy [084] .
085
| 086
|
Dojdź po schodów, na górę wbiegnie ostatni policjant [085] . Zacznij po nich schodzić w dół.
Cel: Skocz przez okno
No proszę, jesteś już przy swojej kryjówce. Wskocz przez okno ("E") do mieszkania [086] , a policję będziesz miał z głowy.
Cel: Znajdź telefon i zadzwoń do następnego kontaktu
W mieszkaniu skorzystaj z telefonu.
Cel: Spotkaj się z Michaelem Corleone w posiadłości
Wyjdź z mieszkania i wraz ze swoimi żołnierzami jedź do posiadłości Corleone - porozmawiaj w niej z Michaelem.
Cel: Przejmij wszystkie interesy Carmine'a Rosato
087
| 088
|
Zanim przystąpisz do wykonania zadania zaproś do swojej rodziny kolejnego żołnierza. W kuchni, która znajduje się w pomieszczeniu obok [087] znajdziesz trzech chętnych do dołączenia do rodziny: kasiarza, lekarza i inżyniera [!!!]. Uwaga! Kasiarz jest naprawdę bardzo przydatny i jeżeli uważasz, że nie jesteś początkującym graczem bez wahania weź go do rodziny. Lekarz jest nieodzowny, szczególnie w późniejszym etapie gry gdzie robi się naprawdę gorąco, ale jeżeli miałeś doświadczenie w tego typu grach skorzystaj z usług kasiarza. Pamiętaj, że nowych członków możesz też werbować w lokalach należących do Ciebie - zawsze kogoś chętnego tam znajdziesz [088] .
089
| 090
|
Jeżeli wybierzesz kasiarza odwiedź wszystkie przejęte lokale i skieruj go na sejf [089] - przypomnę, że takowy jest w KAŻDYM lokalu. Procedura jest taka sama jak przy podpalaniu czy wysadzaniu - wskaż kursorem sejf i wciśnij "C". Jednocześnie zwracaj uwagę na pojawiające się komunikaty - Carmine nie śpi i będzie atakował Twoje obiekty. Staraj się od razu reagować i nie dopuścić do straty lokalu, a gdy już tak się stanie od razu go odzyskaj! Czas zabrać się za wykonanie kolejnego celu: uderz na SaniCo Incineration [090] .
091
| 092
|
Skorzystaj z drzwi od ulicy i wejdź do budynku. W trzecim pomieszczeniu będzie gorąco - wykończ strażników na dole [091] , później tych na górze. Wejdź następnie po schodach na piętro i tam wyeliminuj pozostałych. Znajdują się tutaj dwa pomieszczenia, a w jednym z nich drabinka na górę - wejdź i sprawdź czy tam nikogo nie ma [092] . Zejdź po niej z powrotem i idź do ostatniego pomieszczenia.
093
| 094
|
Pozbądź się ostatnich strażników - następnie rozpruj sejf [093] (jeśli masz kasiarza) oraz używając pięści, potrząsania czy zastraszenia bronią przejmij interes. Ustaw następnie strażników - minimum dwóch, a najlepiej trzech. Jeżeli żołnierze Carmine'a nie zaatakowali któregoś z Twoich lokali przystąp atak na jego ostatni interes (jeśli zaatakowali odbij go). SaniCo Dump and Disposal znajduje się obok ostatniego lokalu [094] .