Floryda (cz.2) | Opis przejścia Ojciec chrzestny II poradnik Ojciec chrzestny II
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
145
| 146
|
Wkrocz do środka, przeszukaj wszystkie pomieszczenia, obrabuj sejf oraz przede wszystkim wyeliminuj wszystkich przeciwników [145] . Następnie wyjdź na tył domu gdzie odbywa się jak widać przyjęcie, wykończ pozostałych strażników, zlokalizuj właściciela tego interesu [146] i, jak zawsze, kilkoma uderzeniami nakłoń go do współpracy. Ustaw następnie liczbę strażników na 4 lub nawet 5.
Prawie pewne jest, że podczas Twojej próby przejęcia pierwszego interesu, rodzina Granados przeprowadzi atak na jeden z Twoich lokali w Nowym Jorku. Możesz oczywiście natychmiast wysłać w to miejsce swoich żołnierzy, ale lepiej dokończyć atak i potem ruszyć z odsieczą. Nie daj się także zwieść komunikatom - niektóre będą dotyczyć walki pomiędzy dwiema pozostałymi rodzinami i nie będą miały z Tobą nic wspólnego.
147
| 148
|
Udaj się więc do Nowego Jorku (jedź na lotnisko i do pracowniczki biura podróży) i odbij przejęty przez Granados lokal, a także obsadź go strażnikami. Następnie odwiedź swoje lokale [147] w celu rekrutacji nowego żołnierza (w miejsce tego awansowanego na capo [148] ). Oczywiście postaraj się pozyskać osobę o specjalności, której nie posiadają dotychczasowi członkowie rodziny. Jeżeli nadal nie masz inżyniera poszukaj go aż do skutku.
Gdy już pozyskasz żołnierza pamiętaj, że w ekipie przy Tobie może jednocześnie być jedynie trzech ludzi. Oznacza to, że w ekipie musisz mieć capo (który posiada dwie specjalności) oraz dwóch żołnierzy z najbardziej potrzebnymi specjalnościami (lekarz, kasiarz, inżynier). Od tej pory pozostałych ludzi możesz skierować do danej lokacji, nie tylko kryjówki, ale także do przejętego lokalu, do obrony. W przypadku ataku na któryś z przejętych interesów możesz wysłać do obrony wszystkich wolnych ludzi, a nawet jednego czy dwóch z Twojej ekipy. Jeżeli jest to możliwe warto też się samemu udać, jeśli nie jesteś podczas jakiegoś ataku, a atak jest wyjątkowo silny (siły prezentowane są za pomocą liczby postaci nad budynkiem).
149
| 150
|
Twoim celem jest przejęcie jednego z kręgów przestępczych. Najpierw warto osłabić Granados odbierając im kamizelki kuloodporne - uczynisz to przejmując jeden z budynków trudniących się przemytem diamentów. Przypomnę, że bonus wynikający z kręgów przestępczy jest aktywny tylko w przypadku posiadania wszystkich budynków danego typu działalności. Udaj się więc do najsłabiej chronionego interesu tego kręgu, czyli do położonego na południu Bertolli Thrift Company [149] . Wejdź korzystając z drzwi z boku [150] .
151
| 152
|
Na dole schodów załatw strażnika [151] . Na górze będzie naprawdę gorąco [152] - wykończ kilkunastu kolejnych strażników.
153
| 154
|
Wejdź po kolejnych schodach, wykończ resztę wrogów i przejmij interes [153] . Masz na dole dwa sejfy do obrobienia - nie zapomnij o wynajęciu strażników.
Niestety inne diamentowe interesy są bronione o wiele lepiej. Możesz próbować je zaatakować, ale możesz także przejąć interesy narkotykowe przejmując tym samym cały krąg przestępczy. W Nowym Jorku posiadasz już dwa lokale trudniące się narkotykami - na Florydzie znajdziesz kolejne dwa kontrolowane przez Tony'iego Rosato. Zajmij się najpierw SaniCo Hauling Depot [154] .
155
| 156
|
Musisz oczyścić cały teren eliminując ok. ośmiu strażników [155] . Wkrocz do samego budynku, wykończ resztę wrogów [156] , obrób sejf i poprzez chwycenie namów do współpracy właściciela - na koniec wynajmij 4-5 strażników.
Podczas Twojej próby przejęcia zapewne zostanie zaatakowany inny z Twoich interesów - wyślij do niego dwóch żołnierzy, jednego tego "wolnego" przebywającego gdzieś w lokalu oraz jednego z Tobie towarzyszących.
157
| 158
|
W lokalu, który został zaatakowany wysłane przez Ciebie siły powinny sobie poradzić - jeżeli nie, wypadałoby jechać i go odbić. Czas przejąć ostatni, czwarty interes narkotykowy - SaniCo Truck Depot [157] . Jeżeli masz przy sobie inżyniera niech pogrzebie w szafce z boku budynku - uniemożliwi to wezwanie posiłków przez zaatakowanych strażników. Jeżeli tego nie zrobisz całkiem prawdopodobne jest, że Rosato wyśle tutaj swoich żołnierzy i capo [158] .