Misja 7 | Opis przejścia | Ninja Blade poradnik Ninja Blade
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 7
Dostań się do gniazda Nicienia Alfa
Zlikwiduj wszystkich przeciwników za pomocą karabinu.
Pokonaj Wybuchowe Roztocza A i B
Gdy kulające potwory zbliżą się do wozu opancerzonego, potraktuj je kilkoma rakietami aby się wycofały. Powtarzaj proces dopóki nie stracą całej energii.
Przeszukaj wszystkie trzy pokoje i odzyskaj ninjutsu
Shuriken ognisty
Wejdź w korytarz w którym palą się kontenery. Przejdź przez tunel, użyj podwójnego miecza aby dostać się na drugą część skały a następnie udaj się na wprost. Przebiegnij po ścianach, zabij wrogów po czym użyj podwójnego miecza na metalową kratę. Przedostań się na następną platformę dzięki tyczkom. Przebiegnij po ścianach, wejdź po kamiennych schodach i użyj podwójnego miecza żeby aby przeskoczyć rozpadlinę.
Pokonaj Olbrzyma Ospowego
Jest to ten sam boss, który był w pierwszej misji z małą różnicą. Poczekaj aż olbrzym zrobi zamach ręką i położy ją na glebie, wtedy go atakuj. Gdy potwór zejdzie pod ziemię, bądź cały czas w ruchu, aby ominąć wychodzące z gleby skały. Kiedy boss wyrzuci kilka bomb, uderz w nie tak aby wleciały na plecy olbrzyma. Powtarzaj proces dopóki przeciwnik padnie.
Shuriken Porażający
Wejdź w korytarz w którym iskrzy prąd. Przebiegnij przez tunel, podpal rośliny a następnie udaj się w lewo i zniszcz pękniętą ścianę za pomocą szerokiego miecza. Idź na wprost, użyj szerokiego miecza na zniszczonej ścianie po czym przeskocz nad kontenerami. Wejdź do dużej hali, zniszcz metalowe pojemniki a następnie udaj się w lewo. Zniszcz pękniętą ścianę przy pomocy szerokiego miecza, skręć w lewo i przebiegnij po dwóch ścianach. Idź na wprost, w storę ognia.
Pokonaj Padlinożernego Kraba
Użyj podwójnego miecza aby zbliżyć się do bossa. Walka z krabem jest bardzo podobna do tej z trzeciej misji. Wybierz szeroki miecz i atakuj nogi potwora. Po zniszczeniu metalowej osłony możesz atakować go dowolnym mieczem. Gdy boss starci obydwie nogi, będzie przez chwile bezsilny. Wtedy atakuj go tylko w głowę, to jego najczulszy punkt. Kiedy zobaczysz odliczanie, zwróć uwagę w jakim położeniu są nogi kraba. Po upłynięciu czasu boss strzeli w te miejsca laserami. Bardzo łatwo można je przeskoczyć.
Shuriken Cyklonu
Udaj się do korytarza w którym widnieje białe światło. Przy krawędzi skały użyj podwójnego miecza, skręć w lewo a następnie za pomocą szerokiego miecza, zniszcz pękniętą ścianę. Idź na wprost, wejdź do dużej hali po czym wbiegnij po ścianie aby dostać się na piętro. Skręć lewo, zeskocz na dół i zabij wrogów. Wbiegnij po kolejnej ścianie na górę, przejdź przez tunel po czym przy krawędzi użyj podwójnego miecza.
Pokonaj Zmutowanego Tojiro
Walka z bossem nie różni się zbytnio od poprzedniego starcia. Dodatkowym atakiem wroga jest laser, którym strzela będąc na skale sąsiedniej skale. Można go łatwo przeskoczyć. Reszta ruchów potwora jest bardzo wolna. Gdy robi zamach rękami lub wyskoczy to od razu uciekaj na boki aby uniknąć obrażeń. Najlepsza taktyka na tego bossa to po prostu atakowanie go bez przerwy i odskakiwanie co jakiś czas.
Droga została oczyszczona z macek
Przejdź przez nowo otwarty korytarz.
QTE: Spacja
Przebiegnij na sam dół, omijając wrogów oraz mosty.
QTE: Spacja, Spacja
Pokonaj Phlox Arachine
Biegnij w stronę potwora, przeskakując po drodze jego powietrzne ataki. Poczekaj aż przeciwnik wbije swoje nogi w ziemię, ugaś je dzięki Shurikenowi Cyklonu i użyj szerokiego miecza aby je odciąć. Po odcięciu wszystkich nóg, potwór padnie wystawiając głowę na ziemi, wtedy atakuj w nią jak najwięcej. Proces powtarzaj dopóki boss nie padnie. Potwór strzela kulami ogania, omijaj je poprzez szybkie odskakiwanie na boki.
QTE: LPM, PPM, Spacja, szybko naciskaj Spację, LPM, LPM, PPM, PPM
QTE: Spacja, PPM