Misja 6 | Opis przejścia | Ninja Blade poradnik Ninja Blade
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 6
Uratuj przetrzymywanych w budynku zakładników
QTE: D
Zabij przeciwników, wejdź na górę po ścianie po czym udaj się na wprost. Zeskocz na dół, ubij palącego się potwora po czyn ugaś pożar na piętrze dzięki Shurikenowi Cyklonu. Wbiegnij po ścianie na górę, spal pajęczynę a następnie zeskocz na dół. Podpal czarny ul z której wylatują muchy po czym wjedź na piętro po ścianie.
Zniszcz wszystkich uzbrojonych nosicieli
Zabij wszystkich wrogów. Potwory z tarczą najpierw potraktuj z szerokiego miecza aby zniszczyć ich tarcze.
Podążaj za przejściem, aby znaleźć Kuroh Sakamoto
Użyj podwójnego miecza na kracie znajdującej się na drugim piętrze aby dostać się na górę. Biegnij wzdłuż białej ścieżki, zeskocz na dół a następnie ugaś pożar na piętrze i wbiegnij po ścianie. Idź cały czas na wprost, podpal gniazdo much po czym przejdź przez nowo otwarte wrota.
Wyjdź z budynku, uruchom Wzrok Ninja i przebiegnij po ścianie omijając śmigło helikoptera. Użyj podwójnego miecza aby przeskoczyć na następny budynek. Skocz w kierunku tyczek, dostań się do środka budynku po czym zniszcz pękniętą ścianę przy pomocy szerokiego miecza. Przebiegnij po ścianach, użyj podwójnego miecza na stalowych kratach na końcu wskocz na duży dach.
Pokonaj Końską Muchę
Najłatwiej pokonać bossa używając podwójnego miecza, gdyż ma największy zasięg. Kiedy potwór rozstąpi się na mniejsze muszki, zaatakuj je Shurikenem Cyklonu aby przeciwnik powrócił do właściwej formy. Gdy wróg odsunie się na dużą odległość, poza zasięg miecza bohatera, odskocz na bok aby uniknąć silnych obrażeń.
QTE: LPM, LPM, PPM, PPM, szybko naciskaj Spację, LPM, Spacja, PPM
Podążaj za przejściem, aby znaleźć Kuroh Sakamoto
Przedostań się do budynku naprzeciw dzięki podwójnym mieczom.
Pokonaj kłębiących się przy windzie nosicieli
Zabij wszystkich wrogów znajdujących się w windzie
QTE: E, Spacja,
Biegnij korytarzem na wprost.
QTE: W, D
Zniszcz wszystkich nosicieli
QTE: LPM
Pokonaj Zmutowanego Andy'ego
Odbij za pomocą podwójnego miecza jedną z kul ognia, tak a by trafiła w bossa.
QTE: Spacja
Użyj szerokiego miecza aby zniszczyć obronę Andy'ego następnie szybko zaatakuj dowolnym mieczem. Po kilku uderzeniach boss wróci na piętro i zacznie rzucać dużymi kulami ognia. Nie da się ich odbić, więc unikaj ich. Poczekaj na mniejszą kulę aby ją obić i sprowadzić Andy'ego na ziemię. Powtarzaj proces dopóki boss nie padnie.
QTE: szybko naciskaj LPM, LPM, PPM
QTE: S, PPM
Podejdź do pękniętej ściany, użyj szerokiego miecza aby ją rozwalić po czy biegnij tunelem na wprost.
QTE: W, A, LPM
Pokonaj Kuroh Sakamoto
Boss tworzy klony samego siebie. Aby rozpoznać który jest właściwy użyj Wzroku Ninja. Ten który lśni na biało to jest właściwy Kuroh. Złam jego obronę przy pomocy szerokiego miecza i atakuj do woli, tak jak podczas walki z poprzednim bossem. Po mutacji, wróg zacznie strzelać kulami ognia. Wykorzystaj dużą ilość miejsca aby je ominąć, poprzez odskakiwanie do boku.
QTE: LPM, LPM, PPM, Spacja, LPM, PPM, PPM
QTE: D, PPM, A, W, D, LPM, LPM, D, E, Spacja, LPM, PPM, Spacja