Misja 2 | Opis przejścia | Ninja Blade poradnik Ninja Blade
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 2
Zniszcz wszystkich nosicieli
Zestrzel wszystkich wrogów.
QTE: 12x Spacja
Zabij przeciwników.
QTE: D
Pokonaj Pijawkę
Podbiegnij do potwora następnie zadaj mu kilka ciosów mieczem. Kiedy zacznie się podnosić, odskocz szybko do tyłu aby uniknąć obrażeń. Sekwencje powtarzaj do końca walki.
QTE: LPM, Spacja, Spacja, Spacja, PPM, S, PPM
Wydostań się z Skoleks
Biegnij szybko w dół, przeskakując nad przepaściami.
QTE: Spacja
Spadnij na sam dół.
QTE: S, szybko naciskaj LPM, Spacja, Spacja
Pokonaj Skoleks
Poczekaj aż potwór wbije głowę w mur po czym szybko go zaatakuj. Łatwo uniknąć jego ataków, poprzez wskoczenie na półkę z lewej lub prawej strony. Proces powtarzaj dopóki wróg nie padnie.
QTE: LPM, szybko naciskaj Spację, Spacja, W, Spacja, Spacja
Wydostań się z Skoleks
Biegnij po rusztowaniach cały czas w dół ekranu.
QTE: S
Ścigaj Szlamowy Helikopter
Wskocz na półkę, skręć w lewo i biegnij cały czas na wprost. Użyj Shurikenu Cyklonu na pękniętej ścianie po czym dostań się na następny budynek dzięki podwójnym mieczom. Na dachu ubij przeciwników, dostań się na gzyms budynku obok dzięki tyczce następnie wejdź po schodach i podejdź do krawędzi. Zbliż się do wrogów, odbij mieczem ich naboje po czym zniszcz Shurikenem Cyklonu ścianę i przedostań się na dach kolejnego budynku. Ubij wrogów poczym zbliż się do helikoptera.
Pokonaj Szlamowy Helikopter
Ataki bossa możesz łatwo ominąć biegnąc cały czas w bok. Przeciwnik nie ma słabych punktów, porostu atakuj go aż padnie uważając przy tym na działko helikoptera.
QTE: Spacja, LPM, PPM, S, Spacja, 4x Spacja, A, Spacja, D, A, PPM.
Przejdź przez most, użyj ogniowego shurikena aby zniszczyć czerwoną pajęczynę po czym wejdź na dach i ubij wrogów. Zniszcz kolejną czerwoną pajęczynę, przebiegnij po ścianie a następnie ugaś pożar. Wskocz do budynku, przejdź przez tunel po czym zabij wszystkich przeciwników.
Użyj szerokiego miecza na pękniętej ścianie, wejdź do ciemnego pomieszczenia i zapal roślinę. Wskocz na kontenery aby dostać się na drugą stronę pomieszczenia, zabij potwory a następnie użyj szerokiego miecza na pękniętej ścianie. Podpal roślinę aby oświetlić sobie drogę. Przebiegnij po ścianie która jest na lewo od wejścia do pomieszczenia po czym przebiegnij po kolejnej. Chwyć się tyczki i skocz na dach.
QTE: Spacja
Zabij wszystkich nosicieli
Ubij wszystkich wrogów.
QTE: Spacja, A, D ,LPM, szybko naciskaj Spację, szybko naciskaj Spację, Spacja, Spacja
Pobiegnij po gzymsie, zabij wrogów z dystansu a następnie dostań się na budynek dzięki podwójnym mieczom. Przeskocz nad rozpadliną, skręć w prawo i wbiegnij po ścianie na dach.
Pokonaj Zarażony Ślimak
Podejdź do potwora, poczekaj aż położy swoje macki na budynek po czym zaatakuj go. Dużo energii zabierają mu ataki z shurikena ogniowego. Proces powtarzaj aż przeciwnik padnie.
QTE: LPM, szybko naciskaj PPM, szybko naciskaj PPM, Spacja, Spacja, Spacja, W, S, Spacja, E, PPM