Przerwy | Podstawowe zasady gry | NHL 06 poradnik NHL 06
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Icing (uwolnienie)

Uwolnienie to nic innego, jak wybicie krążka z własnej strefy defensywnej do strefy defensywnej przeciwnika. Używa się go przy standardowej grze na czas lub zażegnaniu niebezpieczeństwa. Podobnie jak w przypadku spalonego będziecie widzieli napis "Icing Warning". Gra zostaje przerwana tylko wtedy, gdy wybity krążek zostanie przechwycony przez hokeistę przeciwnej drużyny. Reguła ta nie ma miejsca w sytuacji, gdy krążek zostaje wybity przez drużynę grającą w osłabieniu. Gra wznawiana jest w "kółku", którego najbliżej był zawodnik wybijający krążek.
Faceoff

Czasem przy dużym tłoku bramkarze lubią przetrzymywać krążek. Kładą się na niego i zabezpieczają przed napastnikami. Aby zmusić przeciwnego bramkarza do wykonania takiego manewru, należy jak najszybciej (po jego interwencji i chwyceniu krążka) stanąć obok niego i spróbować uderzyć krążek (taki mały pressing). Gra wznawiana jest w kołku obok bramki. Te wznowienia to właśnie Faceoff's. Mają one miejsce po każdej przerwie w grze.