Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NBA Live 2005 - poradnik do gry

NBA Live 2005 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Konkurs Wsadów | NBA Live 2005 poradnik NBA Live 2005

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Efektowne wsady to największa innowacja serii 2005. Na początku dam małą radę. Zanim przeczytacie dalszą część poradnika wpierw sami wejdźcie do Beginner Practice i poćwiczcie "paczki". Potem przerzućcie się na Advanced Practice, która to różni się tym, iż "zwis" w powietrzu trwa krócej, przez co wszystko jest bardziej dynamiczne. Niżej zrobiłem zestawienie dunk'ów, które można wykonać na klawiaturze oraz pokazałem kilka specjalnych sztuczek.

Klawiszologia, której będę używał przedstawia się tak jak na rysunku - Konkurs Wsadów | NBA Live 2005 - NBA Live 2005 - poradnik do gry

"Klawiszologia", której będę używał przedstawia się tak jak na rysunku. Triki są pod klawiszami 'S', 'D', 'A' i 'LEWY SHIFT' (L.S), gdyż jest to bardzo wygodne ustawienie. Trzy środkowe palce trzymamy na 'ASD', a najmniejszy na Shiftcie. Poza tym mamy dwa modyfikatory: 'Z' - pierwszy, którego będzie się rzadko używać oraz 'C' - drugi, który jest o wiele ważniejszy. Do tego dochodzą kursory i możemy wybiec na parkiet.

A jak wykonać wsad? Niezwykle prosto. Po pierwsze, trzeba być w ruchu. Wystarczy nacisnąć kursor, by tę fazę mieć za sobą. Potem musisz wcisnąć jeden z klawiszy wsadów, by przejść do fazy "gather" (z angielskiego: zbierać. Czyli faza "zbierania się" do wsadu). Są dwa rodzaje klawiszy "gather". Jeden, który inicjuje "paczkę" przodem do kosza i drugi, który ustawia zawodnika bokiem (pod kątem 180 stopni). Zaraz po wciśnięciu tego przycisku możesz go puścić i rozpocząć drugą fazę używając jednego z klawiszy odpowiedzialnych za "trick". Wtedy zacznie się wyskok w powietrze wraz z układem ruchów, który ostatecznie - po puszczeniu przycisku "trick" - zakończy się wsadem. A klawisz ten trzeba puścić na moment przed całkowitym zatrzymaniem się animacji "zwolnionego czasu".