Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Mr Prepper - poradnik do gry

Mr Prepper - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Mr Prepper: Budowa rakiety - lista, solucja, opis przejścia Mr Prepper poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2021

Zadania z serii Budowy rakiety skupiają się na misjach głównych w Mr Prepper, w których postępy generowane są wraz z budową silosu i rakiety kosmicznej. Jest to główny wątek, który jest luźno powiązany z zadaniami od zleceniodawców. Na tej stronie poznacie wymagania i kolejne etapy oraz części wymagane do ukończenia rakiety.

Ultimate Plan

Ultimate Plan to pierwsza misja związana z budową rakiety kosmicznej w Mr Prepper - Mr Prepper: Budowa rakiety - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Ultimate Plan to pierwsza misja związana z budową rakiety kosmicznej w Mr Prepper. Po rozpoczęciu gry, udajcie się na piętro do sypialni. Nad łóżkiem znajduje się tablica, którą należy zbadać. Należy pamiętać, by przed inspekcją agentury zakrywać tablicę.

Self-Reliant

Self-Reliant to druga misja związana z budową bazy i później - rakiety. Pierwszy etap wymaga od was zbudowania zejścia do piwnicy-bunkra i ustawienie tam 5 poletek (nie musicie ich obsadzać jeszcze). Poletka mogą być formalnie posadzone także na zewnątrz, by zapewnić darmowe naświetlanie i sporadyczne podlewanie. Nasiona znajdziecie w szafkach w kuchni. Do wytworzenia poletek potrzebujecie Warsztatu poziom 1.

Najpierw rozbierzcie dwie beczki za domem za domem (i tak są nielegalne - nadmiarowe), potem zbierzcie drzewo z lasu lub zamówcie palety u handlarza Siergieja, które rozbierzecie na drewno (potrzebujecie 15 jednostek) - Mr Prepper: Budowa rakiety - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Najpierw rozbierzcie dwie beczki za domem za domem (i tak są nielegalne - nadmiarowe), potem zbierzcie drzewo z lasu lub zamówcie palety u handlarza Siergieja, które rozbierzecie na drewno (potrzebujecie 15 jednostek). Dalej do utworzenia poletek potrzebujecie ziemi. Posiadacie trochę z wykopanych pomieszczeń (jeśli za mało, wykopcie dodatkowe pomieszczenia). Finalnie należy nawodnić poletka wodą z kranu w kuchni oraz postawić kilka lamp, by naświetlić grządki w bunkrze.

Kopanie pomieszczeń pod ziemią to jedyny sposób na pozyskiwanie darmowej ziemi. Nadmiarowe pomieszczenia lub o złym układzie możecie zniszczyć nie zużywając przy tym ziemi.

New Escape Plan

Po ukończeniu zadania Self-Reliant podejdźcie ponownie do tablicy. Potrzebujecie Inspiracji - będzie nią zdjęcie rakiety, które otrzymacie pocztą z kolejnym dniem.

Do ukończenia pierwszego etapu rakiety, potrzebujecie - Mr Prepper: Budowa rakiety - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Do ukończenia pierwszego etapu rakiety, potrzebujecie:

  1. 50 kamienia,
  2. 20 metalu,
  3. 10 szkła.

Nie ma potrzeby się spieszyć; zadania związane z budową rakiety warto rozłożyć w czasie, pomiędzy wykonywaniem misji dla NPC. Po zdobyciu surowców będziecie w stanie umieścić w bunkrze silos rakietowy.

The Countdown

Zadanie formalnie rozpocznie się, gdy odnajdziecie w lesie samolot w zadaniu Air Crash Investigation dla Jenny oraz zbudujecie silos w ramach uprzedniej misji New Escape Plan.

W ramach tej misji do zbudowania będą kolejne etapy rakiety - Mr Prepper: Budowa rakiety - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

W ramach tej misji do zbudowania będą kolejne etapy rakiety. Każdy z etapów ma inne wymagania -zawsze znajduje się tam specjalny przedmiot, który zdobędziecie w ramach misji dodatkowych od jednego z 3 zleceniodawców.

Za każdy wybudowany etap otrzymacie także ulepszenia pomieszczeń, które gwarantują bonusy dla pomieszczeń tematycznych (jak np - Mr Prepper: Budowa rakiety - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Za każdy wybudowany etap otrzymacie także ulepszenia pomieszczeń, które gwarantują bonusy dla pomieszczeń "tematycznych" (jak np. cieplarnia). Ulepszenie dotyczy tylko jednego określonego pomieszczenia, dlatego nie warto budować dużych pokoi wielofunkcyjnych. Kolejne etapy wymagają:

  1. Faza 2: 60 metalu, 20 plastiku, sztuczny horyzont (Artificial Horizon - misja Air Crash Investigation).
  2. Faza 3: 40 metalu, 20 elektroniki, 1 wodór (Hydrogen - znajdziecie go w kopalni na poziomie -5).
  3. Faza 4: 50 plastiku, 20 elektroniki, 10 materiału, 1 Moduł kontrolny rakiety (Rocket Control Module - w Forcie Observer [misja Who Observes The Observer?).

Wybudujcie wszystkie etapy rakiety, by przygotować się na start. Nie jest wymagane kończenie dwóch misji dla Minutemana - są związane ze zdobyciem trofeum The perfect Ending.

The Launch

Po zbudowaniu ostatniego etapu rakiety w ramach zadania The Countdown, aktywna stanie się misja The Launch. Odwiedzą Was wtedy wszyscy NPC zlecający misję (Minuteman - tylko w przypadku ukończenia wszystkich jego misji) i otrzymacie od Boba przełącznik. Należy zamontować go w sypialni na piętrze i użyć, gdy będziecie gotowi do startu rakiety - będzie to równoznaczne z zakończeniem rozgrywki.