2. Kreacja postaci | Might and Magic Heroes Online poradnik Might & Magic: Heroes Online
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Zanim rozpoczniemy właściwą rozgrywkę w Might & Magic: Heroes Online musimy rzecz jasna stworzyć własnego herosa. Posłuży nam do tego niezbyt rozbudowany kreator, który składa się między innymi z wyboru płci, imienia, portretu czy też przynależności frakcyjnej bohatera. W tym samym czasie możemy mieć tylko jedną postać - wejście w posiadanie dodatkowego slota wiąże się niestety z wydatkami w postaci mikropłatności.
Frakcje
Przystań nazywana również Świętym Imperium to frakcja o charakterze teokratycznym, która oddanie służy smoczemu Bogowi Światła, Elrathowi. Zasilający jej szeregi honorowi rycerze i potężni magowie żyją zgodnie z ideałami Stwórcy sumiennie przestrzegając zasad czystości oraz prawdomówności. Ich nadrzędnym celem jest niesienie dobra i rozszerzanie wpływów świętego Światła na nowe tereny krainy Ashan.
Nekropolia zwana niekiedy Kultem Pająka to frakcja o charakterze fanatycznej sekty, która oddaje cześć mrocznym siłom oraz aspektowi Śmierci. Zrzesza w swoich szeregach potężnych nekromantów parających się czarną magią i dążących do osiągnięcia nieśmiertelności. Dzięki długotrwałemu studiowaniu starożytnych ksiąg zdołali oni opanować sztukę wskrzeszania oraz kontrolowania zmarłych. Jednym z ich głównych celów jest podbicie całego Ashan i zaprowadzenie wszechobecnego chaosu.
Klasy postaci
Rycerz (Przystań - Święte Imperium) to klasa postaci, która jako bohater mocy bazuje na sile fizycznej (bezpośrednie uderzenia bronią białą) i wspomaga swoich towarzyszy poprzez rozmaite okrzyki oraz komendy bojowe. W przeciwieństwie do herosa parającego się magią nie dysponuje w głównej mierze potężnymi zaklęciami i czarami ofensywnymi. W czasie trwania pojedynczej tury może wykonać wyłącznie jeden ruch. W porównaniu z herosem magii posiada maksymalnie aż sześć slotów na jednostki w swojej armii, a także szybciej osiąga większą liczbę jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym oddziale.
Kleryk (Przystań - Święte Imperium) to klasa postaci, która jako bohater magii bazuje na zaklęciach o charakterze wspomagającym oraz potężnych zaklęciach ofensywnych, które zadają ogromne obrażenia wrogim jednostkom. W przeciwieństwie do herosa parającego się wojaczką nie atakuje nieprzyjaciół bezpośrednio przy użyciu broni białej. Jest w stanie wykonać dwa ruchy w czasie trwania pojedynczej tury (w toku awansowania na kolejne poziomy dochodzi aż do 4). Posiada zaledwie pięć slotów na jednostki w swojej armii, a ponadto nieco wolniej niż bohater mocy zyskuje większe maksymalne liczby jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym rozdziale.
Rycerz Śmierci (Nekropolia - Kult Pająka) to klasa postaci, która jako bohater mocy bazuje na sile fizycznej (bezpośrednie uderzenia bronią białą) i wspomaga swoich towarzyszy poprzez rozmaite okrzyki oraz komendy bojowe. W przeciwieństwie do herosa parającego się magią nie dysponuje w głównej mierze potężnymi zaklęciami i czarami ofensywnymi. W czasie trwania pojedynczej tury może wykonać wyłącznie jeden ruch. W porównaniu z herosem magii posiada maksymalnie aż sześć slotów na jednostki w swojej armii, a także szybciej osiąga większą liczbę jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym oddziale.
Nekromanta (Nekropolia - Kult Pająka) to klasa postaci, która jako bohater magii bazuje na zaklęciach o charakterze wspomagającym oraz potężnych zaklęciach ofensywnych, które zadają ogromne obrażenia wrogim jednostkom. W przeciwieństwie do herosa parającego się wojaczką nie atakuje nieprzyjaciół bezpośrednio przy użyciu broni białej. Jest w stanie wykonać dwa ruchy w czasie trwania pojedynczej tury (w toku awansowania na kolejne poziomy dochodzi aż do 4). Posiada zaledwie pięć slotów na jednostki w swojej armii, a ponadto nieco wolniej niż bohater mocy zyskuje większe maksymalne liczby jednostek możliwych do poprowadzenia w pojedynczym rozdziale.
Kwestie kosmetyczne
Ostatnia zakładka tyczy się spraw czysto kosmetycznych. Mamy tutaj możliwość nadania swojemu herosowi imienia, wyboru jego płci, portretu oraz przewodniego koloru szat. Po zakończeniu tego etapu kreacji możemy już rozpocząć właściwą przygodę w świecie Ashan!