Metro Exodus Sam's Story: Poszukiwanie Kapitana i wrogi Snajper - solucja Metro Exodus poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 czerwca 2021
W tym rozdziale naszego poradnika do Metro Exodus Sam's Story przeczytasz dalszą część opisu przejścia, w którym dowiesz się między innymi jak osiągnąć najlepsze zakończenie i poradzić sobie ze snajperem.
Gdy zostaniesz obezwładniony i oddelegowany na łódź, idź przed siebie. Po pewnym czasie dotrzesz do Toma, który zabierze cię do swojego gabinetu.
Po rozmowie, wyjdź z pomieszczenia - strażnicy wskażą ci drogę do strzelnicy. Zabierz broń i amunicję, a następnie skorzystaj ze stołu rzemieślniczego. Warto stworzyć kilka apteczek i filtry do maski. Następnie wejdź do czerwonej łódki i płyń w kierunku celu na mapie.
Możesz również trochę poeksplorować lokację. W tym miejscu np. znajdziesz pierwszą notatkę i ulepszenie do karabinu.
Gdy zbliżysz się do X na mapie, usłyszysz Kapitana. Wejdź do budynku, walcz z mutantami i zmierzaj w kierunku żółtej farby. W końcu dotrzesz na górę, blisko zamkniętych drzwi - wyjdź na balkon i kopnij drzwi by przejść dalej. Następnie kieruj się schodami na górę.
Wyjdź na zewnątrz, a następnie przejdź rusztowaniami dalej. Ponownie zwróć uwagę na żółtą farbę - wskazuje ona dobrą drogę. W końcu znajdziesz rurę - zjedź nią na dół. Walcz z mutantami, aż w końcu dotrzesz do Kapitana.
Idź za mężczyzną, a gdy ten poprosi cię, byś przeniósł belkę, zrób to, by polepszyć relację z mężczyzną i móc odblokować najlepsze zakończenie.
Idź za Kapitanem, aż dotrzecie na jego łódź. Po pewnym czasie zostaniecie ostrzelani i będziesz zmuszony ruszyć za snajperem. Wyjdź z łodzi, wejdź do budynku i walcz z mutantami. Następnie wyjdź po drugiej stronie, a trafisz na wrogów wyposażonych w broń. Walcz z nimi i kryj się za obiektami, by uniknąć trafienia przez snajpera.
Walcz z bandytami i powoli kieruj się do budynku ze snajperem. Zbieraj amunicję i zabijaj wrogów, a następnie wejdź do budynku. Kieruj się cały czas na górę i walcz z bandytami. W końcu wyważysz drzwi i obezwładnisz wroga w scence QTE. Czeka cię teraz wybór, możesz ogłuszyć wroga lub go zabić. Jeśli chcesz dobre zakończenie, ogłusz wroga.
Zabierz ulepszenia karabinu snajperskiego i wracaj do Kapitana. Czeka cię teraz długa scenka, aż w końcu trafisz do kwatery mężczyzny.