Mashinky: Stacje przeładunkowe
Aktualizacja:
Stacje przeładunkowe to specjalny typ stacji, który będzie pośredniczył w transporcie towarów. Nie można go stworzyć przez menu budowania lub w opcjach stacji. Jedynym sposobem jest nadanie odpowiednich poleceń. Taka stacja przydaje się w określonych sytuacjach, więc nie będzie często korzystał z tego rozwiązania.
Co daje stworzenie stacji przeładunkowej?
Usprawnia transport na dalsze odległości. Taka stacja ma służyć za punkt przeładunkowy. Idealnie sprawdzają się w sytuacji, gdy nie chcesz, żeby wszystkie twoje pociągi jechały pół mapy z danym towarem. Nadając odpowiednie polecenia, pociągi będą wyładowywały surowce lub towary na stacji, która normalnie nie przyjmuje danych towarów.

Musisz stworzyć dwa nowe połączenia. Jedno będzie przywozić towary (1), a drugie zabierać do miejsca docelowego (2). Połączenie, które dowozi towary musi mieć przypisane stacje, które ma odwiedzić i dodane polecenie wyładunku (3). W ten sposób pozostawi towary, mimo braku odbiorcy w pobliżu. Dzięki takiej stacji możesz usprawnić transport dużych ilości towarów na dalekie odległości lub upłynnić produkcję, w sytuacji, gdy pociągi nie nadążają z wywożeniem towarów.
- Mashinky - poradnik do gry
- Mashinky: Poradnik do gry
- Mashinky: Podstawy rozgrywki
- Mashinky: Jak budować tory?
- Mashinky: Jak dobrze łączyć stacje?
- Mashinky: Zaawansowane połączenia i konstrukcje
- Mashinky: Mosty czy Tunele?
- Mashinky: Ulepszenie wytwórni oraz fabryk
- Mashinky: Jak efektownie budować stacje?
- Mashinky: Stacje przeładunkowe
- Mashinky: Ulepszenia stacji
- Mashinky: Jak działają semafory?
- Mashinky: Podstawy rozgrywki
- Mashinky: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bliżej jej do Transport Tycoon/Open TTD/ Industry Giant niż do Transport Fever. Brakuje innych gałęzi transportu oraz pojazdów ze współczesnych czasów, ale twórca chce dodać te i inne rzeczy.
Nie masz swobodnej budowy jak w TF, ale klasyczne rozwiązanie oparte o budowanie na polach. Sam transport jest uproszczony np. pasażerów; nie ma podziału na dzielnice mieszkalne czy komercyjne. Dla mnie frajda z budowania i oglądania jak wszystko sprawnie śmiga, jest większa niż z TF :)
Jednego na serio brakuje mi w tej grze. Tego odgłosu z serii Railroad Tycoon, kiedy pociąg przybijał do stacji z bogatym ładunkiem i głośniki odtwarzały dźwięk nabijania na kasę (?), którego długość i natężenie zależało od wielkości zysku. Liczę na takiego moda.
A poza tym - jestem bardzo ciekawy, co pokaże developer w najbliższych miesiącach, bo gra zapowiada się bardzo miodnie.
Znalazłem kardynalny błąd w poradniku. Nie jest możliwym stworzenie czegoś, co jest ponad PKP. Nie od dziś wiadomo, że to twór idealny, z najnowszą infrastrukturą i zdobyczami technologicznymi. Oprócz tego poradnik bardzo na plus ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
