Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia Wars - poradnik do gry

Mafia Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moskwa (1) | Główne zadania (Jobs) | Mafia Wars poradnik Mafia Wars

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Moskwa

Podstawowe informacje

Moskwa nie jest dostępna od samego początku gry - Moskwa (1) | Główne zadania (Jobs) | Mafia Wars - Mafia Wars - poradnik do gry

Moskwa nie jest dostępna od samego początku gry. W celu odblokowania tej lokacji musisz awansować na co najmniej 70 poziom doświadczenia. Do tego czasu przy próbie wybrania się do Moskwy gra będzie wyświetlała powyższą planszę. Z lokacją tą wiążą się dwie zasadnicze zmiany. Najważniejsza z nich polega na tym, że całość zbudowana jest na zasadzie epizodów (w sumie jest ich sześć), do których sukcesywnie uzyskuje się dostęp. Dość ciekawą zmianą jest także możliwość wybierania w określonych momentach gry sojuszników, doprowadzając tym samym do wykonywania innych misji i zdobywania innych nagród. Nie są to jednak jakieś znaczące różnice, a nagrody przydzielane za "masterowanie" całych epizodów są już wspólne dla obu ścieżek. Podobnie jak w przypadku Kuby i Bangkoku, w Moskwie nagrody są niestety standardowymi przedmiotami, nie rzutującymi w znaczący sposób na rozgrywkę.

Istotną informacją jest to, że na terenie Moskwy obowiązuje inna waluta (rosyjski rubel). Nie możesz więc w żaden sposób polegać na funduszach zgromadzonych w innych lokacjach, rozpoczynając zbieranie gotówki dosłownie od zera.

Warto pamiętać o tym, że Moskwa zaliczana jest przez grę to tzw. starych lokacji. Oznacza to, że zadania wykonywane są trzy razy szybciej niż w nowych lokacjach (Las Vegas, Włochy), przez co znacznie łatwiej możesz gromadzić cenne punkty umiejętności (Skill Points).

Wszystkie moskiewskie epizody cechują się zbliżonymi do siebie zależnościami - Moskwa (1) | Główne zadania (Jobs) | Mafia Wars - Mafia Wars - poradnik do gry

Wszystkie moskiewskie epizody cechują się zbliżonymi do siebie zależnościami. O ile nie grałeś jeszcze w Bangkoku, nie będą Ci one znane i dobrze byłoby się im przyjrzeć. Musisz przede wszystkim wiedzieć o tym, że każdy epizod podzielony jest na cztery części. Zmagania rozpoczynasz zawsze od pierwszego rozdziału (Chapter 1), rozgrywając następnie dwa kolejne (Chapter 2 i Chapter 3) i kończąc wszystko wielkim finałem (Finale). Równie istotną kwestią jest obecność zadań stawiających na współpracę ze znajomymi (powyższy screen). Zadania te poznasz po przycisku Ask for Help (Poproś o pomoc), dzięki któremu będziesz mógł poprosić znajomych o wsparcie. Pamiętaj o tym, że nie musisz pozostawiać swojego wpisu na Facebookowej tablicy, gdyż po zamknięciu okna odpowiednia informacja i tak pojawi się w ich oknach wiadomości (o ile oczywiście czytają tego typu zawiadomienia). Nie polecam wykonywać zadań z tej grupy w pojedynkę z uwagi na niekorzystny przelicznik ilości wydanej energii do zdobytego doświadczenia. Wyjątkiem może być sytuacja, w której chcesz pozbyć się zdobytych jednostek energii (na przykład po użyciu paczki z energią), bez poniesienia ryzyka zmarnowania ich dużej ilości.

Kolejna ważna sprawa to wybór sprzymierzeńców - Moskwa (1) | Główne zadania (Jobs) | Mafia Wars - Mafia Wars - poradnik do gry

Kolejna ważna sprawa to wybór sprzymierzeńców. W każdym z epizodów będziesz musiał podjąć decyzję, kto powinien być stać się Twoim sojusznikiem na czas jego rozgrywania. Dostępnymi wariantami będą zawsze Vory oraz rosyjska mafia, a decyzję będziesz podejmował w momencie awansowania do drugiego rozdziału (powyższy screen). Nie musisz się jakoś specjalnie przejmować tym wyborem, gdyż różnice będą dotyczyły jedynie niektórych zdobywanych standardowych przedmiotów. Zadbaj z kolei o to żeby wymasterować tylko jedno z dwóch zadań dotyczących wyboru przynależności (w przykładzie ze zdjęcia tylko Fly To The Siberian Military District lub tylko Travel To The Volga Military District), gdyż po zaliczeniu jednego z nich drugie zostanie automatycznie zablokowane. Trzecie rozdziały się już w stu procentach pokrywają, podobnie jak finały poszczególnych epizodów.

Struktura zadań w Moskwie

NAZWA EPIZODU

WYMAGANIA DO ODBLOKOWANIA KOLEJNEGO EPIZODU

Episode 1 Baklany

Od razu dostępny.

Episode 2 Boets

Ukończenie epizodu 1 (poziom brązowy) poprzez pokonanie tamtejszego bossa (Dmitri Leonov).

Episode 3 Brigadir

Ukończenie epizodu 2 (poziom brązowy) poprzez pokonanie tamtejszego bossa (Karpov).

Episode 4 Avtoritet

Ukończenie epizodu 3 (poziom brązowy) poprzez pokonanie tamtejszego bossa (Gregor Belikov).

Episode 5 Vor

Ukończenie epizodu 4 (poziom brązowy) poprzez pokonanie tamtejszego bossa (General Osipov).

Episode 6 Pakhan

Ukończenie epizodu 5 (poziom brązowy) poprzez pokonanie tamtejszego bossa (Sonya "The Wolf" Bassinov).

Podobnie jak w przypadku innych lokacji odblokowywanych w dalszej fazie rozgrywki, do rozgrywki w Moskwie warto przystąpić od razu po jej udostępnieniu i zaliczyć co najmniej jeden epizod. Powinno Ci to pozwolić na zakupienie wszystkich lub przynajmniej większości moskiewskich posiadłości.

Wspomniani w powyższej tabelce bossowie nie są na szczęście przeciwnikami, z którymi musisz walczyć na zbliżonych zasadach do Nowego Jorku, Las Vegas czy Włoch. Walki z nimi są zadaniami, których nie można w żaden sposób zawalić. Ich obecność należy więc potraktować jedynie jako formalność, zupełnie nie przygotowując się do "pojedynków" z nimi.

Epizod 1 - Baklany

Pierwszy epizod w Moskwie nie jest jakoś szczególnie wymagający, aczkolwiek wymagane będzie dysponowanie sporymi pokładami energii. Jedyny potrzebny przedmiot jednorazowego użytku będziesz mógł zdobyć w trakcie rozgrywania tego właśnie epizodu, co jest z pewnością dobrą wiadomością. Nie zapomnij o wspomnianym we wstępie nabywaniu posiadłości, gdyż już na potrzeby tego rozdziału konieczne będzie zakupienie kilkudziesięciu przedmiotów.

Różnice w zadaniach w zależności od obranej przynależności:

SOJUSZNIK

ZADANIE POCZĄTKOWE

KOLEJNE ZADANIA

LISTA NAGRÓD

Vory

Kidnap A Local Gang Leader for the Vory

Collect the Ransom

Receive Vory Intel On Dimitri

Cherepakha Compact (Środek transportu, Atak: 18, Obrona: 25)

Dossier on Dmitri (przedmiot jednorazowego użytku)

Mafia

Kill A Local Gang Leader for the Mafiya

Collect the Hit Payoff

Buy Mafiya Intel On Dmitri

Molotok Pistol (Broń, Atak: 22, Obrona: 26)

Dossier on Dmitri (przedmiot jednorazowego użytku)

Kilka objaśnień do powyższej tabelki - Kolumna Zadanie początkowe oznacza zadanie, które odgrywa kluczową rolę przy wyborze sojusznika. Oznacza to, że wraz z jego "wymasterowaniem" dokonuje się wyboru przynależności i przystępuje do dalszej rozgrywki (kolumna Kolejne zadania). Przedmioty z ostatniej kolumny pojawiają się oczywiście losowo, a nie za każdym razem gdy wykonuje się powiązane z nimi zadania.

Poniższa tabelka prezentuje listę zadań wymagających pozyskania specjalnych przedmiotów:

NAZWA ZADANIA

ZDJĘCIE PRZEDMIOTU

NAZWA PRZEDMIOTU

SPOSÓB POZYSKANIA WYMAGANEGO PRZEDMIOTU

Hospitalize Some Nationalists

Dossier on Dmitri - Moskwa (1) | Główne zadania (Jobs) | Mafia Wars - Mafia Wars - poradnik do gry

Dossier on Dmitri

(jednorazowego użytku)

Losowa szansa na zdobycie przedmiotu poprzez wykonywanie zadania Moskwa > Episode 1 Balkany > Receive Vory Intel On Dimitri lub Moskwa > Episode 1 Balkany > Buy Mafiya Intel On Dmitri.

Nagroda za zaliczenie kategorii w 100% (3 poziom Mastery Level): Barsuk SUV - Nagroda ta jest standardowym przedmiotem z kategorii środków transportu (Vehicles), którego siła ataku (Attack) to 36 punktów, a obrony (Defense) 52 punkty.