Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Świadek

Akcja dodatku Joe's Adventure rozpoczyna się w chwili, gdy Vito Scaletta zostaje aresztowany przez policję. Widząc jak jego najlepszy kumpel wpada w tarapaty, Joe Barbaro natychmiast przystępuje do działania.

Żeby móc wyjść z domu, musisz się najpierw ubrać. Podejdź do szafy stojącej w przedpokoju [#1] i nałóż na siebie marynarkę oraz płaszcz. Następnie wyjdź na klatkę schodową i opuść budynek drzwiami prowadzącymi na podwórko.

#1 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#1

#2 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#2

W przeprowadzonej wcześniej rozmowie telefonicznej Luca zasugerował Ci, że za wydanie Scaletty musi odpowiadać któryś z pracowników stacji benzynowej, dlatego to od niej musisz zacząć poszukiwania zdrajcy. Skieruj się do garażu [#2] , wyprowadź samochód, a następnie udaj się w drogę na stację, kierując się wskazaniami kompasu.

#3 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#3

#4 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#4

Kiedy dotrzesz na miejsce, wysiądź z samochodu [#3] i wejdź do budynku. Zobaczysz krótki przerywnik filmowy - pracownik stacji nieco Cię poturbuje i rzuci się do ucieczki. Szybko pozbieraj się po mocnym ciosie i wskocz za kierownicę swojego wozu. Mężczyzna zacznie się oddalać, dlatego nie spuszczaj go z oka [#4] . Po krótkiej jeździe kierowca uderzy w wyjeżdżającą zza rogu ciężarówkę, a Twoim oczom ukaże się kolejny filmik.

Zastraszony bronią pracownik wskaże Ci prawdziwego zdrajcę - Stana. Dowiesz się również, że wspomniany kapuś próbuje opuścić Empire Bay i pojawić się dopiero po rozprawie Scaletty. Pośpiech jest wskazany, dlatego czym prędzej wsiądź do auta i zacznij jechać na dworzec kolejowy w Dipton. Musisz dotrzeć na stację [#5] zanim upłynie wyznaczony na to czas (wskaźnik znajduje się w prawym, górnym rogu ekranu).

#5 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#5

'#6 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#6

Gdy zbliżysz się do drzwi dworca, program odtworzy kolejny przerywnik - Barbaro wejdzie do środka, a Stan weźmie nogi za pas. Nie czekaj na oklaski, tylko natychmiast rzuć się w pogoń za zdrajcą [#6] . Musisz dotrzymać kroku uciekinierowi, podążając za nim krok w krok. Nie przejmuj się, że nie będziesz mógł dopaść swojej ofiary. Cała sekwencja jest oskryptowana, dlatego schwytasz kapusia dopiero wtedy, gdy gra Ci na to pozwoli. W końcu Stan wywróci się kilka razy i wpadnie w Twoje ręce.

Przesłuchawszy mężczyznę, wsiądź do auta i podjedź do najbliższej budki telefonicznej [#7] . Zadzwoń do Luki i zdaj mu raport z dotychczasowego śledztwa. Mafia wie już, że policja posiada świadka, który będzie zeznawać przeciwko niej, ale nie ma zielonego pojęcia, gdzie go ukrywa. Tego właśnie musisz się dowiedzieć.

#7 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#7

'#8 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#8

Wsiądź do auta i pojedź do Uptown, gdzie mieści się jeden z policyjnych komisariatów. Zaparkuj samochód obok chodnika i stań w pewnej odległości od detektywów [#8] . Gdy Ci ostatni ruszą naprzód, pójdź za nimi, zachowując bezpieczną odległość. Po chwili obaj panowie wsiądą do auta i odjadą. Pobiegnij szybko do swojego wozu i zacznij ich śledzić.

W trakcie jazdy przez miasto zachowuj dystans do śledzonego samochodu [#9] , jednocześnie uważając, by nie popaść w przypadkowy konflikt z prawem. Siedzący na ogonie radiowóz przysporzy Ci wyłącznie dodatkowych kłopotów, dlatego jedź szybko, ale ostrożnie.

#9 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#9

'#10 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#10

Po kilku minutach jazdy obserwowane auto opuści miasto i tuż za tamą skręci na zasypaną śniegiem drogę prowadzącą do jachtklubu. To już ostatni etap podróży. Pokonuj kolejne zakręty, aż dotrzesz do zamkniętej bramy [#10] , zagradzającej wstęp do placówki, gdzie przebywa świadek.

#11 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#11

#12 - Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#12

Wyjdź z auta i rozejrzyj się dookoła, a bez trudu dojrzysz ślady stóp na śniegu [#11] . Skieruj się w tamtą stronę i wejdź na drewniany pomost. Stamtąd zeskocz na najbliższą krę [#12] i zacznij iść w stronę budynku. Gdy do niego dotrzesz, zobaczysz kolejny przerywnik, a Joe automatycznie schowa się za skrzyniami.