Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Śmierdzący problem (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Śmierdzący problem (Marty)

Znacznik uaktywniający to zadanie zlokalizowany jest w dzielnicy Oyster Bay, w południowo-wschodniej części miasta. Celem misji jest pozbycie się zwłok przypadkowo zabitego człowieka, które Marty ukrył w bagażniku swojej taksówki.

 

#37 - Śmierdzący problem (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#37

#38 - Śmierdzący problem (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#38

Zatrzymaj samochód blisko startowego markera, bo feralna taksówka znajduje się kilkaset metrów dalej - szkoda tracić czasu na bieg. Gdy tylko rozpoczniesz misję, wskocz za kierownicę swojego pojazdu i zgodnie ze wskazaniami kompasu, udaj się na podwórko, gdzie stoi auto Marty'ego [#37] .

Misja jest ograniczona czasowo, a Ty musisz przejechać bardzo długi odcinek - złomowisko Bruskiego znajduje się po drugiej stronie miasta. Żeby nie było zbyt łatwo, taksówka jest poszukiwana przez policję i co najgorsze, nie będziesz w stanie tego zmienić. Problem stanowi bagażnik, w którym leżą zwłoki. Klapa się nie domyka, co oznacza, że każdy radiowóz, który zobaczy Twój pojazd, od razu dołączy do pościgu.

 

#39 - Śmierdzący problem (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#39

#40 - Śmierdzący problem (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#40

Gra zaproponuje trasę przez kręte ulice miasta, ale po wyjeździe z podwórka lepiej skręcić w lewo, na autostradę [#38] . Na trasie roi od patroli, więc któryś z radiowozów siądzie Ci na ogonie. Taksówka nie jest zbyt szybka, ale nie musisz się tym przejmować. Jeżeli wciśniesz gaz do dechy i umiejętnie ominiesz inne pojazdy, policja nie będzie w stanie Cię dopaść.

Gdy skręcisz w uliczkę prowadzącą na złomowisko, powinieneś zostawić w tyle stróżów prawa. Wjedź taksówką do prasy [#39] i wysiądź z samochodu. Teraz skorzystaj ze schodków i włącz maszynę [#40] . Zniszczywszy pojazd, zacznij biec w kierunku kolejnego markera. Ikona domku kończąca misję znajduje się kilkaset metrów od prasy.