Na ratunek (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Na ratunek (Marty)
Marty zaliczył stłuczkę z autem należącym do Bombowców i wpadł przez to w nie lada kłopoty. Czarnoskórzy gangsterzy zaczęli ścigać chłopca i w końcu dopadli go na stacji metra w Kingston. Uratowanie kolegi spadnie oczywiście na Twoje barki - czasu na wykonanie tego karkołomnego zadania jest tradycyjnie niewiele.
Misja ta może Ci dać mocno w kość, dlatego przed jej rozpoczęciem polecam złożyć wizytę w sklepie oferującym pistolety maszynowe, np. u Harry'ego, który sprzedaje broń blisko miejsca, gdzie uaktywnisz to zadanie. Uzbrojony po zęby skieruj się do wskazanej na mapie stacji metra [#49] . Na miejsce akcji można pobiec, ale zapomnij o tym - koniecznie podjedź tam samochodem, najlepiej szybkim i zwrotnym. Będzie to mieć duże znaczenie pod koniec misji.
#49 |
#50 |
Wkrocz na stację metra i od razu zejdź na peron [#50] . Znajdziesz tam pięciu Bombowców, których jak najszybciej zlikwiduj. Kiedy w okolicy zrobi się spokojnie, odszukaj leżącego na podłodze Marty'ego [#51] . Młodzieniec został poważnie ranny i stracił przytomność, dlatego będziesz zmuszony zaciągnąć go na górę.
Chwyć Marty'ego za nogę i powoli zacznij kierować się w stronę wyjścia. Uważnie obserwuj kompas - gdy tylko zobaczysz czerwone trójkąty oznaczające wrogów, puść chłopca i odeprzyj atak. Oprócz Bombowców pojawić się mogą również policjanci - masakra w metrze sprawi, że dorobisz się statusu poszukiwanego, a to przyciąga stróżów prawa.
Gdy zawleczesz Marty'ego na powierzchnię, stan gry zostanie zapisany, a Ty wylądujesz za kierownicą samochodu. Chłopca trzeba zawieść do El Greco - lekarza pracującego dla mafii. Poruszaj się zgodnie ze wskazaniami kompasu, unikając jak ognia wszelkich kontaktów z policją. Podróż powinna przebiec bez poważniejszych zakłóceń.
#51 |
#52 |
Jeśli któryś z radiowozów ruszy za Tobą w pościg, nie przejmuj się. Zgubienie policji nie jest wymagane do zaliczenia zadania. Wystarczy wjechać na posesję lekarza [#52] , wysiąść z auta pod drzwiami wejściowymi do willi i uaktywnić ikonę domu.
Wykonanie tego zadania otworzy Ci dostęp do kryjówki Marty'ego w Oyster Bay.