Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na ratunek (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Na ratunek (Marty)

Marty zaliczył stłuczkę z autem należącym do Bombowców i wpadł przez to w nie lada kłopoty. Czarnoskórzy gangsterzy zaczęli ścigać chłopca i w końcu dopadli go na stacji metra w Kingston. Uratowanie kolegi spadnie oczywiście na Twoje barki - czasu na wykonanie tego karkołomnego zadania jest tradycyjnie niewiele.

Misja ta może Ci dać mocno w kość, dlatego przed jej rozpoczęciem polecam złożyć wizytę w sklepie oferującym pistolety maszynowe, np. u Harry'ego, który sprzedaje broń blisko miejsca, gdzie uaktywnisz to zadanie. Uzbrojony po zęby skieruj się do wskazanej na mapie stacji metra [#49] . Na miejsce akcji można pobiec, ale zapomnij o tym - koniecznie podjedź tam samochodem, najlepiej szybkim i zwrotnym. Będzie to mieć duże znaczenie pod koniec misji.

#49 - Na ratunek (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#49

#50 - Na ratunek (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#50

Wkrocz na stację metra i od razu zejdź na peron [#50] . Znajdziesz tam pięciu Bombowców, których jak najszybciej zlikwiduj. Kiedy w okolicy zrobi się spokojnie, odszukaj leżącego na podłodze Marty'ego [#51] . Młodzieniec został poważnie ranny i stracił przytomność, dlatego będziesz zmuszony zaciągnąć go na górę.

Chwyć Marty'ego za nogę i powoli zacznij kierować się w stronę wyjścia. Uważnie obserwuj kompas - gdy tylko zobaczysz czerwone trójkąty oznaczające wrogów, puść chłopca i odeprzyj atak. Oprócz Bombowców pojawić się mogą również policjanci - masakra w metrze sprawi, że dorobisz się statusu poszukiwanego, a to przyciąga stróżów prawa.

Gdy zawleczesz Marty'ego na powierzchnię, stan gry zostanie zapisany, a Ty wylądujesz za kierownicą samochodu. Chłopca trzeba zawieść do El Greco - lekarza pracującego dla mafii. Poruszaj się zgodnie ze wskazaniami kompasu, unikając jak ognia wszelkich kontaktów z policją. Podróż powinna przebiec bez poważniejszych zakłóceń.

#51 - Na ratunek (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#51

#52 - Na ratunek (Marty) | Opis przejścia Mafia II Joes Adventures - Mafia II: Joes Adventures - poradnik do gry

#52

Jeśli któryś z radiowozów ruszy za Tobą w pościg, nie przejmuj się. Zgubienie policji nie jest wymagane do zaliczenia zadania. Wystarczy wjechać na posesję lekarza [#52] , wysiąść z auta pod drzwiami wejściowymi do willi i uaktywnić ikonę domu.

Wykonanie tego zadania otworzy Ci dostęp do kryjówki Marty'ego w Oyster Bay.