Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry
Czas na Joe'go! W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe’s Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. „znajdźek”.
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
W niniejszym poradniku znajdziecie dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia gry Mafia II: Joe's Adventures. W tekście znajdziecie również dokładne wskazówki dotyczące poszukiwania magazynów Playboy, pełniących w tej produkcji rolę tzw. "znajdźek".
Krystian "U.V. Impaler" Smoszna ( www.gry-online.pl )
Uwagi ogólne
Dodatek Joe's Adventures jest zbudowany zupełnie inaczej niż Mafia II. Tylko misja Świadek przypomina to, co mogliśmy oglądać w pierwowzorze - pozostałe zadania to bardzo proste pod względem budowy scenariusze, w których musimy nie tylko wykonać określone zadanie, ale również zdobyć jak najwięcej punktów.
Punkty w rozszerzeniu Joe's Adventures zdobywa się za:
- Demolkę - wysadzanie w powietrze samochodów;
- Dobicie - pokonanie przeciwnika w walce wręcz poprzez efektowne kombo;
- Drifting - jazdę samochodem w kontrolowanym poślizgu;
- Dużą prędkość - jazda autem z prędkością powyżej 75 mil na godzinę;
- Ofiary ognia - spalenie przeciwników;
- Ofiary pojazdu - rozjeżdżanie przeciwników autem;
- Ofiary wybuchów - wysadzenie w powietrze przeciwników;
- Pobicie - pokonanie przeciwnika w walce wręcz;
- Skok - wykonywanie skoków przy pomocy samochodu;
- Strzał w głowę - zabijanie przeciwników strzałami w głowę;
- Szaleństwo - jazda samochodem z prędkością przekraczającą 120 mil na godzinę;
- Zabij po cichu - likwidowanie od tyłu niczego nie podejrzewających wrogów;
- Zabójstwo - zabijanie przeciwników.
Poszczególne misje udostępniane są stopniowo i co bardzo istotne, gracz nie ma obowiązku wykonywać ich w określonej kolejności. Sami decydujemy o tym, co chcemy robić.
Wszystkie sklepy w rozszerzeniu Joe's Adventures funkcjonują na pełnych obrotach od początku gry, a więc od razu oferują cały asortyment. Czasowo niedostępne są natomiast kryjówki. Na początku można korzystać wyłącznie z mieszkania Joe, później (po wykonaniu określonych misji) z dwóch kolejnych obiektów. W kryjówkach można teraz zapisywać stan gry.
Aby ukończyć grę na 100%, należy zaliczyć wszystkie misje bez wyjątku, a także odnaleźć 19 numerów Playboya. W Joe's Adventures nie ma dodatkowej nagrody za "setkę", poza własną satysfakcją z dobrze wykonanej roboty.
Autor Poradnika
Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.
więcej
Informacje o Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 33, ilustracje: 188 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w Mafia II: Joe's Adventures - poradnik do gry
- Położenie magazynów (1) | Kolekcje - czasopisma Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja.
- Położenie magazynów (2) | Kolekcje - czasopisma Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja.
- Świadek (2) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja.
- Mapa | Kolekcje - czasopisma Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja.
- Świadek (1) | Opis przejścia Mafia II Joe's Adventures Mafia II: Joe's Adventures poradnik, solucja.