Rozdział 6 | Made Man Prawa Ręka Mafii poradnik Made Man: Prawa Ręka Mafii
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Rozdział 6
Możemy ukończyć ten rozdział na dwa sposoby. Po cichu, lub tradycyjnie. Poradnik opisuje tę pierwszą wersję, bo wydaje się być nieco bardziej skomplikowana. Przy wejściu do hangaru powita nas scenka przerywnikowa, oraz checkpoint . Od tej chwili praktycznie nie puszczamy lewego ctrl. Mamy trzy cele [1] . W pierwszej kolejności - strzałem w głowę eliminujemy gangstera po lewej, między pudłami. Następnie tego po prawej, a na końcu strzelając przez szybę- zabijamy przeciwnika w pomieszczeniu. Szybko dostajemy się do środka i zabieramy łom . Do hali wejdzie jeden ze zbirów z sąsiedniego pomieszczenia. Cierpliwie czekamy, aż przejdzie na środek [2] , a następnie wróci tam skąd przyszedł. Podążamy jego śladem.
Szybko zakradamy się wzdłuż prawej ściany i eliminujemy patrolującego teren przeciwnika w brązowej kurtce [1] , a chwilę później jego przyjaciela w czarnej. Ruszamy dalej wzdłuż prawej ściany, mijając windę i załatwiamy czterech zbirów po lewej [2] . Między maszynami znajdujemy apteczkę .
W pomieszczeniu po naszej prawej czekają kolejne trzy ofiary [1] , które jednak chwilowo zostawiamy przy życiu. W prawym końcu pomieszczenia znajdziemy patrolującego gangstera, który tylko czeka aż go unieszkodliwimy [2] . Przechodzimy obok jego ciała i oprócz znanej już nam trójki, znajdujemy kolejnego zbira w brązowej kurtce, stojącego najbliżej nas. Po pozbyciu się go, z drzwi naprzeciwko wyjdzie robotnik i zawoła jednego z gangsterów na górę. Pozostałą dwójkę eliminujemy celnymi strzałami w głowę. Wchodzimy na górę, gdzie po skończonej rozmowie zabijamy gangstera, kiedy ten otwiera drzwi.
Poruszamy się kolejnymi uliczkami na piętrze i eliminujemy odwróconych do nas plecami przeciwników [1] . W pomieszczeniu na wprost drzwi którymi weszliśmy, znajdziemy apteczkę . Swoje kroki kierujemy jednak w głąb hali, gdzie oprócz kolejnej windy znajdziemy jeszcze jednego patrolującego i dwóch stacjonarnych wrogów. Wybieramy drzwi po prawej i zabijamy stojącego nieopodal gangstera [2] . Zanim drugi wróci z toalety- przekradamy się przez drzwi po lewej. Właśnie przekroczyliśmy checkpoint .
Schody na górę prowadzą nas pod nogi odwróconego zbira [1] . Generalnie dalsze skradanie nam się po prostu nie uda, więc odkładamy łom, bierzemy do ręki karabin szturmowy , należący do jeszcze ciepłego trupa i ruszamy przed siebie. Na trzecim piętrze przechodzimy przez wąskie drzwi i pozbywamy się dwóch gangsterów toczących rozmowę. Teraz mamy do wyboru dwie pary szerokich drzwi. Za pierwszymi znajdziemy jeden cel, za kolejnymi natomiast - dwa [2] . Mijamy parę trupów i dostajemy się do kolejnego pomieszczenia. W korytarzu znajdujemy pancerz , a chwilę później małą apteczkę . Docieramy do pomieszczenia pełnego amunicji , do którego wpada dwójka wrogów. Wchodząc do windy osiągamy kolejny checkpoint .
Po wyjściu z windy dołącza do nas szczęśliwa gromadka uzbrojonych sprzymierzeńców [1] . W małym pomieszczeniu po lewej znajdujemy apteczkę . Przebijamy się przez kolejne pomieszczenia wielkiej hali, stopniowo eliminując kolejnych wrogów [2] . W pomieszczeniu do którego prowadzą schody, znajdujemy pancerz , a także (przy jednym z ciał) pistolet maszynowy .
Nasza trasa biegnie teraz przez biura z wyjątkowo nieprzejrzystymi szybami [1] . W każdym z gabinetów znajdziemy wrogów, więc poruszamy się szybko, likwidując przy tym każdą z napotkanych postaci. W kilku miejscach znajdujemy dodatkową amunicję , a czasami również małą apteczkę . W drugim z biurowych pomieszczeń natrafiamy na drzwi prowadzące na korytarz połączony z klatką schodową. Zanim do niej dotrzemy, musimy pozbyć się jeszcze trzech zbirów. Schodami w górę docieramy do niebieskiego pokoju z położonymi na wprost nas drzwiami [2] . Zaliczamy checkpoint .
Zanim przekroczymy szerokie drzwi, obracamy się o 90 stopni w lewo i odwiedzamy mały składzik [1] . Znajdziemy tutaj nie tylko pancerz , ale i strzelbę oraz pistolet maszynowy , oczywiście każde z kompletem amunicji. Następnie kierujemy się do głównej hali produkcyjnej, gdzie przedzieramy się przez hordy przeciwników uzbrojonych w kałasznikowy [2] . Korzystamy z osłon i staramy się eliminować cele po kolei, nie narażając się na krzyżowy ogień kilku oprawców na raz. W rogu sali znajdziemy pancerz , a mniej więcej pośrodku - apteczkę . Kiedy już będzie po wszystkim, wchodzimy na schody i walka przenosi się kilka metrów nad ziemię. Na metalowym rusztowaniu, podobnie jak wcześniej nieco niżej, stoczymy kilka większych walk z przeciwnikami. Kiedy uda nam się dotrzeć do pomieszczenia, z którego byliśmy jeszcze przed momentem ostrzeliwani i przebiec przez kilka gabinetów- rozdział dobiegnie końca.