Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry

Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii poradnik Made Man: Prawa Ręka Mafii

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Rozdział 12

1 - Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii - Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry
Wracamy do Wietnamu - Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii - Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry

Wracamy do Wietnamu. Zabieramy spoczywający na jednej z półek karabin szturmowy . Kiedy się odwrócimy, naszym oczom ukażą się trzy pary drzwi [1] . Środkowe prowadzą do nikąd, podobnie jak lewe. Wybierając więc prawe, dostajemy się do "kostnicy" i zaliczamy checkpoint . Po chwili jeden z przeciwników otworzy nam drzwi w rogu pomieszczenia [2] . W kolejnej lokacji zabijamy kilku wrogów uzbrojonych w kałasznikowy i ruszamy dalej.

2 - Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii - Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry
W budce pośrodku [1] znajdziemy granaty - Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii - Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry

W budce pośrodku [1] znajdziemy granaty . Dołączamy do kolegi żołnierza i wymijając go - wpadamy do kolejnego magazynu. Pora na zajęcie honorowego miejsca przy ustawionym karabinie maszynowym [2] , oraz eksterminację kolejnych zastępów przeciwników. Pomagamy sobie wysadzając czerwone beczki, jak również pojazdy. Kiedy już skończą nam się cele, odchodzimy od karabinu i podążamy za prowadzącym nas żołnierzem. Kolejny checkpoint .

3 - Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii - Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry
Na zewnątrz walka rozkręca się na dobre [1] - Rozdział 12 | Made Man Prawa Ręka Mafii - Made Man: Prawa Ręka Mafii - poradnik do gry

Na zewnątrz walka rozkręca się na dobre [1] . Wraz z przyjaciółmi z oddziału, zabijamy kolejne hordy wrogów, poruszając się systematycznie naprzód. W końcu dotrzemy do bramy, za którą czeka checkpoint i znajdujemy apteczkę . Nie przestajemy pluć nabojami w głowy przeciwników. Kiedy już teren będzie czysty, pora na odwiedzenie budek przy bramie [2] . W lewej znajdujemy apteczkę , w prawej karabin maszynowy, z pomocą którego odpieramy ataki ostatnich wrogów w tym rozdziale.