Poradnik do gry - Rozdział 1 | Made Man Prawa Ręka Mafii poradnik Made Man: Prawa Ręka Mafii
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Rozdział 1
Po początkowej scence musimy poczekać, aż barman podejdzie do postaci stojącej w drzwiach lokalu [1] . Po sprzeczce podnosimy leżący przy trupie rewolwer i wracamy za ladę [2] . Po chwili akcja przenosi się do kuchni.
Z blatu za kucharzem podnosimy pistolet [1] i ruszamy na podwórze, gdzie po raz pierwszy będziemy mogli wykorzystać fakt posiadania broni palnej. Rozprawiamy się z dwójką bandytów [2] , każdorazowo celując w głowę i już po chwili jesteśmy świadkami śmierci stojącego niedawno za ladą baru staruszka. Z jego oprawcą również rozprawiamy się bez najmniejszych problemów.
Każdy ze strzelców w momencie śmierci wspaniałomyślnie zostawił nam broń [1] , dzięki której powiększamy własne zapasy amunicji. W zaułku za ścianą, po raz pierwszy spotykamy dwójkę cywilów [2] . Ogólnie rzecz biorąc zasada jest prosta - jeśli ktoś nie strzela do nas, my nie musimy strzelać do niego. Kierujemy się do drzwi leżących na ścianie po lewej stronie.
Na półkach w pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji do naszej broni [1] . Po zbliżeniu się do drzwi na końcu pomieszczenia [2] , zaliczamy nasz pierwszy checkpoint .
Jeśli chcemy, możemy skradać się przytrzymując lewy ctrl.Zabieramy amunicję spoczywającą na jednej z półek [1] i kierujemy się w stronę okna, gdzie strzelając przez szybę [2] zabijamy dwóch gangsterów. Pozostaje nam już tylko przekroczyć próg drzwi położonych na bocznej ścianie.
Na zewnątrz, strzałem w głowę pozbywamy się niczego nie spodziewającego się przeciwnika [1] , a chwilę później - eliminujemy dwójkę kolejnych atakujących nas zbirów. Po otwarciu jedynych drzwi na naszej drodze, ujrzymy czekającą na nas apteczkę [2] . Kiedy wejdziemy na schody i zaliczymy kolejny checkpoint , będziemy mogli obejrzeć krótki przerywnik.
Na górze czekają na nas trzej przeciwnicy [1] . Droga w korytarzu jest zablokowana, więc używamy drzwi po prawej. Mijamy cywila w drodze do kolejnych drzwi. Jeszcze jedne i wracamy na korytarz, gdzie atakuje nas szarżujący po schodach przeciwnik. Zanim zejdziemy na dół, sprawdzamy jeszcze pomieszczenie po lewej [2] , w którym oprócz kolejnego zbira, czekają na nas dwa pudełka z amunicją oraz apteczka .
Na dole, jeśli tylko pasek pod naszym zdrowiem jest pełny, używamy spowalniającej czas furii poprzez przyciśnięcie klawisza X. Pozbywamy się trójki przeciwników [1] , następnie dwóch kolejnych, którzy właśnie dostali się do pomieszczenia drzwiami na tyłach. Nieopodal ich ciał znajdujemy małą apteczkę . Teraz kierujemy się przez drzwi którymi wbiegli i kolejne, prowadzące do budynku obok. Zaliczamy checkpoint . W pomieszczeniu znajdujemy dwa pudełka amunicji [2] .
Przestrzeliwując okna pomieszczenia [1] , zabijamy trójkę przeciwników na podwórzu. Korzystamy z drzwi po lewej i po chwili pozbywamy się kolejnego atakującego zbira. Jeśli tylko mamy na to ochotę, podnosimy strzelbę leżącą wśród ciał. Pośród wraków samochodów, ruszamy uliczką po lewej. Nad wodą, na drewnianej barierce- znajdujemy karabin snajperski [2] .
Po jego podniesieniu zostajemy zaatakowani przez dwójkę wrogów idących po naszych śladach. Kiedy skierujemy się w stronę ich ciał, ujrzymy krótki przerywnik wyraźnie sugerujący konieczność użycia niedawno znalezionej snajperki. Z jej pomocą [1] pozbywamy się dwójki oprawców, z których jeden stroi w budce z konsolą sterującą. Jeszcze trójka nowych celów przy kolejnych drzwiach po lewej, oraz ostatni - po prawej [2] .
Pomagamy właścicielowi sklepu pozbyć się czwórki oprawców, po czym z jednej z półek zabieramy pancerz [1] . Kolejnych dwóch wpada wejściem po lewej. Pora zainteresować się skrytką staruszka, która stanie przed nami otworem po odstrzeleniu kłódki [2] . Zabieramy apteczkę oraz strzelbę i ruszamy w dalszą drogę.
W kolejnym budynku stawiamy czoła trójce przeciwników [1] , zanim dotrzemy do przeciwległej ściany i skorzystamy z drzwi po lewej. Otwieramy kolejną kłódkę [2] i ruszamy przed siebie. Wewnątrz odszukujemy dwójkę wrogów ze strzelbami, a na jednej z półek znajdujemy małą apteczkę .
Na zewnątrz stajemy oko w oko z dwoma zbirami uzbrojonymi w szybkostrzelne pistolety maszynowe [1] . Wita nas kolejny checkpoint . Za kilka chwil będziemy mijać budynek z oknami po naszej lewej stronie. Za każdym z nich czają się przeciwnicy [2] w ilości odpowiednio 1,2,2. Kolejnym celem będzie postać ze strzelbą, atakująca od prawej, a następnie kolejny gangster, na zbiorniku wody.
W oknach stodoły czeka na nas dwóch strzelców [1] i kolejni wewnątrz, na rusztowaniu z desek. Ostatni przeciwnik atakujący nas od strony drzwi po prawej [2] dzieli nas od kolejnego rozdziału.