Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3 poradnik Lost Planet 3
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Prolog
Grę rozpoczynamy jako rozbitek na mroźnej i nieprzyjaznej planecie Akrid. Naszym pierwszym zadaniem jest odnalezienie transpondera, ruszaj więc za znacznikami. Dojdziesz do miejsca w którym otrzymasz broń. Zastrzel z niej pierwszego akrida. Podążaj dalej jedyną możliwą drogą, aż wpadniesz do miejsca w którym sepii będzie trochę więcej.
Zastrzel je wszystkie, nie sprawią żadnych problemów, a i amunicji Ci nie zabraknie. Dotrzyj do miejsca, gdzie znajduje się transponder i weź go. Nastąpi krótki przerywnik, w którym możesz podziwiać akridy biegnące w Twoją stronę (możesz też do nich strzelać). Po chwili czeka Cię sekwencja QTE. Wciskaj odpowiedni klawisz [F], aby odrzucić przeciwnika. Nie musisz się zbytnio martwić, po chwili przybędzie odsiecz w postaci wielkiego mecha, za którym podążaj.
Po krótkim przerywniku filmowym nastąpi kolejny atak potworów. Strzelaj do nich i zbieraj zostawioną przez nie T-energię. Chwile później będziesz musiał naprawić mechanizm - podejdź więc do miejsca, które będzie wskazywał znacznik i przytrzymaj klawisz odpowiadający za naprawę [V]. Po udanej naprawie wskakuj na pokład.
Po przerywniku filmowym otrzymasz nowe zadanie - porozmawiać z mechanikiem. Zanim to jednak zrobisz możesz pokręcić się trochę po pokładzie, np. w poszukiwaniu dzienników (rozdział Znajdźki). Ostatecznie udaj się do windy i zjedź na poziom 1 (poziom piwniczny). Porozmawiaj tam z mechanikiem, Olą. Następnie uzbrój się w nóż u kwatermistrza, znajdującego się na tym samym poziomie.
Po tej czynności udaj się na poziom 2, gdzie ponownie pogadaj z mechanikiem, a następnie wskakuj do swojego mecha. Sprawdź czy wszystko działa; chwytak, wiertło i jazda - kieruj się w stronę bramy z prawej strony i przejdź do lokacji Coronis.