Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3 poradnik Lost Planet 3
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Misja 1: Uratuj Laroche'a
Po wyjściu z bazy i przejściu kilku metrów otrzymasz możliwość wysiadania z mecha [E]. Możesz to teraz zrobić, np. aby zdobyć znajdujący się w pobliżu dziennik audio (więcej w rozdziale Znajdźki), albo udać się dalej, Składu Paliw. Następnie kieruj się prosto, aż dojdziesz do krawędzi widocznej na screenie. Wysiądź z mecha i przejdź do wskaźnika na dole, po drodze eliminując kilka akridów.
Po rozmowie z Laroche'm pojawią się 2 nowe potwory. Ich słaby punkt to pomarańczowy "odwłok" w który to właśnie powinieneś strzelać. Pamiętaj też o unikaniu ich szarż [spacja]. Staraj się ciągle pozostawać w ruchu. Po dobrze wykonanym uniku masz najlepszą możliwość strzelania we wspomniany "odwłok" tak, jak jest to pokazane na screenie. Po udanej walce dostaniesz kolejne zadanie, kieruj się do Jaskini Diaz.
Po drodze spotkasz kilka akridów, uważaj, aby nie otoczyło Cię zbyt dużo sepii naraz. Miejsca ich wylęgu możesz niszczyć oddając w nie kilkanaście strzałów lub celnie rzucając granatem, [G]. Znajdziesz też skrzynkę z amunicją w której uzupełnisz zapasy owych granatów. Idąc w głąb jaskini uważaj na wybuchające jaja (najlepiej sam powoduj ich wybuch, strzelając do nich z bezpiecznej odległości).
W końcu dojdziesz do miejsca, w którym stoi posterunek z T-energią (screen). Zniszcz wszystkie jaja, a następnie opróżnij posterunek. Ze skrzyni tuż za nim możesz zabrać dziennik audio. Wracaj tą samą drogą do swojego mecha, po drodze rozwalając jeszcze kilka akridów. W trakcie powrotu otrzymasz komunikat o zbliżającej się burzy i wezwanie do powrotu do bazy. Uważaj na miejsce w którym pomogłeś Laroche'owi, gdyż będzie w nim sporo przeciwników.
Gdy dotrzesz do maszyny kieruj się prosto do bazy. Musisz zabezpieczyć cumy. Nie stanowi to żadnego problemu. Po prostu używaj chwytaka [LPM], na zaznaczonym obszarze, a potem "dokręcaj śruby" [F]. Po dokonaniu wszystkich niezbędnych napraw powróć do hangaru i odstaw maszynę na swoje miejsce.
Po wyjściu z mecha masz trochę czasu dla siebie. Możesz porozmawiać z członkami załogi, poszukać dzienników, bądź kupić dla siebie lepszą broń. Gdy będziesz gotowy udaj się na Górny hangar i porozmawiaj z Braddockiem.