Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne poradnik Lost Planet 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 6: Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru
Na początku kieruj się do Strefy Picketta, a następnie na jej południowym końcu przejdź do Instalacji Obronnej. Zjedź windą (znajduję się z prawej strony od wejścia) na dół.
Dojdziesz do pomieszczenia pokazanego na screenie. Uważaj na strażników-samce, którzy będą próbowali podejść Cię od tyłu. W lewym rogu pomieszczenia znajdziesz panel, którym otworzysz drzwi. Znajdują się one z prawej strony od wejścia do tego pomieszczenia. Ruszaj nimi dalej, w głąb.
Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie jest dużo sepii oraz bolsepii (granat dobrze im zrobi). Użyj haka, aby dostać się na górny poziom. Zniszcz tam gniazdo, z którego wychodzą akridy. Ruszaj do głównej windy przejściem odsłoniętym po zniszczeniu owego gniazda. Kieruj się dalej, do wspomnianej windy.
Trafisz nią do okrągłego pomieszczenia, w którym jest pełno latających enosów. Szybko wyeliminuj 2 gniazda, które "produkują" nowe akridy, a następnie wykończ te pozostałe przy życiu. Warto naprawić teraz działko automatyczne znajdujące się w tym pomieszczeniu. Następnie aktywuj wejście do zbrojowni wróć do miejsca, gdzie walczyłeś z enosami, aby stoczyć kolejną walkę. Tym razem Twoimi przeciwnikami będą strażnicy (zarówno samce jak i samice). Uważaj, aby nie dać zajść się samcom od tyłu, a do samic strzelaj zza osłony. Przydatne na tym etapie będą granaty. Amunicję znajdziesz w pomieszczeniu do którego otworzyłeś drzwi (są tam również pojemniki z T-energią oraz wyspecjalizowany komponent). Na koniec napraw drzwi wejściowe i szybko czmychaj do Obozu Zapomnianych, aby porozmawiać z Mirą.
Otrzymasz magnetyczne ulepszenie do swojego haka, pozwalające Ci dostawać się w inne, wcześniej niedostępne rejony (np. sufit w szklarni w której masz porozmawiać z ojcem Miry). Porozmawiaj ze wspomnianym Soichim (otrzymasz od niego zadanie odnalezienia pamiątek, więcej Zadania poboczne). Wróć do Miry, a następnie do Hangaru.
Po drodze okaże się, że Twoja baza została zaatakowana przez akridy. Gdy dotrzesz na miejsce pomóż w oczyszczaniu górnego pokładu, a następnie zjedź windą na poziom 1. Natrafisz tam na duże skupisko sepii i bolsepii, pozostań więc czujny. Toruj sobie drogę, aż dojdziesz do warsztatu, gdzie pomóż przez chwilę w zabijaniu akridów. Następnie powróć na główny pokład (poziom 2), gdzie tym razem będziesz zmuszony stawić czoła strażnikom. Gdy i tutaj sytuacja zostanie opanowana dostaniesz wezwanie, aby udać się do Laboratorium (wejście przez koszary, na poziomie 3).
Na miejscu użyj windy, aby zjechać w dół i kieruj się dalej, w głąb. Oczyść laboratorium z taarek i strażników (w pomieszczeniu znajdziesz 2 skrzyneczki z amunicją). Kieruj się do doktor Romane. Następnie szybko przejdź do urządzenia znajdującego się w dolnym pomieszczeniu i zniszcz je (kilka strzałów załatwi sprawę). Teraz porozmawiaj z Braddockiem (poziom 2), a następnie z Olą (poziom 1), który "zupgraduje" Twojego mecha. Powróć na Główny pokład i wskakuj do maszyny, aby wypróbować nowe zabawki Oli.