Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Lost in Random - poradnik do gry

Lost in Random - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia Lost in Random poradnik, solucja

Poniższa strona opisuje pierwsze zadanie fabularne w grze Lost in Random – Bedtime Stories w lokacji Onecroft.

Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Lost in Random znajdziecie informacje dotyczące pierwszego zadania fabularnego: Bedtime Stories w Onecroft. Dowiecie się, jak wydostać się z miasta przez Port (Harbour) i zdobyć osiągnięcie Knock, Knock.

Podążaj za duchem

Początek gry w Lost in Random ma formę samouczka lub raczej interaktywnego filmiku, zajmie Wam to około 10 minut - Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Początek gry w Lost in Random ma formę samouczka lub raczej interaktywnego filmiku, zajmie Wam to około 10 minut. Budzicie się i rozpoczynacie zadanie Bedtime Stories. Musicie przemierzyć miasto podążając za duchem - droga jest tylko jedna. W mieście możecie rozmawiać z niektórymi postaciami - z tymi, które wyglądają nietypowo. W tym przypadku dialogi pozwolą Wam poznać nieco bardziej świat, jednak nie przekładają się w pierwszej misji na zadania poboczne ani szansy na zdobycie dodatkowych nagród.

W pierwszej misji znajdziecie jedynie monety podczas eksploracji. Dialogi są opcjonalne.

Możecie tu jednak już od początku zacząć zbierać monety - Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Możecie tu jednak już od początku zacząć zbierać monety. Będą Wam ona potrzebne później do zakupu kart - te zaś zwiększać będą Waszą efektywność w walce. Aby zebrać monety, musicie zestrzelić z procy szare dzbanki (pots) z błękitnym światłem. Nie ma znaczenia jak daleko się znajduje - jeśli tylko możecie je trafić, otrzymacie monety. Później będziecie otrzymywać je liczniej m.in. poprzez wykonywanie zadań pobocznych. Teraz wystarczy kierować się kolejnymi dróżkami do portu (Harbour).

Osiągnięcie Knock, Knock

Przechodząc koło dzieci, możecie zejść do kanału i dotrzeć do drugich drzwi prowadzących do Waszego domu - Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Przechodząc koło dzieci, możecie zejść do kanału i dotrzeć do drugich drzwi prowadzących do Waszego domu. Próba zapukania w nie powoduje wywołanie narracji. Próbujcie zapukać do drzwi, aż narratorowi skończą się opcje dialogowe i zniknie ikona interakcji, a zdobędziecie osiągnięcie Knock, Knock.

Port (Harbour)

Pod koniec rozdziału, gdy dotrzecie do portu (Harbour), macie tu szanse odnaleźć dwie strony historii (Story Pages) w formie świecących ksiąg. Spełniają one role sekretów do zebrania i ujawniają dodatkowe tło historyczne krainy Random. W całej grze jest ich do zebrania 10.

Aby zebrać pierwszą stronę, wespnijcie się po drabinie w porcie, za skrzynkami i zestrzelcie świecący przycisk nieopodal, by odblokować most do pierwszej księgi (Storybook #1) - Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Aby zebrać pierwszą stronę, wespnijcie się po drabinie w porcie, za skrzynkami i zestrzelcie świecący przycisk nieopodal, by odblokować most do pierwszej księgi (Storybook #1).

Strzelcie ponownie, by przejść dalej, omijając jednocześnie światła reflektorów - jeśli Was złapią, zostaniecie przeniesieni na początek lokacji - Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Strzelcie ponownie, by przejść dalej, omijając jednocześnie światła reflektorów - jeśli Was złapią, zostaniecie przeniesieni na początek lokacji. Trzeci strzał odblokuje Wam dalszą drogę w stronę drugiej księgi (Storybook #2).

Przejdźcie na koniec portu, by wspiąć się na kolejną drabinę i zebrać drugą księgę - Lost in Random: Bedtime Stories (Onecroft) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Przejdźcie na koniec portu, by wspiąć się na kolejną drabinę i zebrać drugą księgę. Teraz wystarczy strzelić w kolejny tryb nieopodal, przejść pod podniesionym kontenerem, wspiąć się po rampie wyżej i ponownie strzelić w trybik, aby odblokować drogę. Idźcie dalej do wnętrza statku, by spotkać mężczyznę, który wpuści Was do środka.