Lords of the Fallen: Jaki jest maksymalny poziom doświadczenia? Lords of the Fallen - poradnik, porady
Czy w Lords of the Fallen 2023 jest limit poziomu doświadczenia? Z naszego poradnika dowiecie się czy w grze występuje ograniczenie maksymalnego poziomu oraz czym są tzw. miękkie limity wartości atrybutów.
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2023
Przez zagraniem w Lords of the Fallen z 2023 roku możecie szukać informacji o maksymalnym poziomie bohatera. Na tej stronie poradnika odpowiadamy na pytanie czy jest w grze limit poziomu doświadczenia. Oprócz tego wyjaśniamy działanie miękkich limitów dla różnych wartości atrybutów protagonisty.
Czy jest limit poziomu doświadczenia?
- Dla przypomnienia awansowanie w Lords of the Fallen odbywa się poprzez odwiedzanie szczątków, wybieranie opcji Ulepsz postać i wydawanie zgromadzonej Żywotności, tzn. surowca, który można potraktować jako punkty doświadczenia. Awansem na wyższy poziom jest wydanie żywotności na zwiększenie o 1 wybranego przez siebie atrybutu. Im wyższy główny poziom chcecie uzyskać, tym więcej żywotności musicie jednorazowo wydać.
- Lords of the Fallen nie posiada odgórnego limitu maksymalnego poziomu doświadczenia. Gra może Was nagrodzić trofeum Weteran za awans na 100 poziom, ale rozwijanie postaci nie musi się w tym momencie skończyć. Gra pozwala też na swobodne rozwijanie atrybutów, ale pojawiają się tzw. miękkie limity atrybutów, które dokładniej opisaliśmy poniżej.
Na osobnej stronie Jak gromadzić żywotność? znajdziecie porady jak szybciej pozyskiwać XP i levelować postać.
Czym są miękkie limity atrybutów bohatera?
W Lords of the Fallen każdy atrybut usprawnia postać w inny sposób. Przykładowo rozwijanie atrybutu Siła pozwala zadawać większe obrażenia bronią białą, atrybut Kondycja może wydłużać pasek wytrzymałości i odporność na określone ataki, a atrybut Witalności przyznawać więcej punktów zdrowia.
W grze występuje zjawisko miękkich limitów atrybutów. Oznacza ono, że atrybut po osiągnięciu określonej liczby punktów zaczyna słabiej zwiększać statystyki. Możecie przykładowo otrzymać mniej premii do obrażeń czy zdrowia po zwiększeniu atrybutu o 1, niż wcześniej. Miękkie limity atrybutów to:
- Siła - uzyskanie kolejno wartości 20, 40 i 60 punktów.
- Zręczność - uzyskanie kolejno wartości 50 i 75 punktów.
- Wytrzymałość - uzyskanie kolejno wartości 20, 40 i 60 punktów.
- Kondycja - uzyskanie kolejno wartości 20, 40 i 60 punktów.
- Blask - uzyskanie kolejno wartości 50 i 75 punktów.
- Piekło - uzyskanie kolejno wartości 50 i 75 punktów.
W zależności od atrybutu nie opłaca się go dalej rozwijać po uzyskaniu 60 lub 75 punktów, bo przyrost statystyk od tego momentu będzie znikomy. Zwracajcie też uwagę na poprzednie miękkie limity. Po tym jak uzyskacie np. wartość 40 czy 50 punktów warto rozważyć zainteresowanie się na jakiś czas innymi atrybutami. Więcej zyskacie rozwijając atrybuty, które nie osiągnęły jeszcze wyższych miękkich limitów.