Rozdział 2 - Ojciec i Rachel | Solucja Epizod 2 Life Is Strange Before the Storm Solucja Life Is Strange: Before the Storm poradnik
Solucja i opis przejścia do drugiego rozdziału Life Is Strange: Before the Storm. Wypisujemy wszystkie ważne wybory, skutki i graffiti.
Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2017
Rozdział ten zawiera dokładną solucję drugiego fragmentu drugiego epizodu gry Life Is Strange: Before the Storm. Ten fragment gry opisuje wydarzenia, które odbywają się na złomowisku, gdy Chloe przychodzi tam po kłótni z Joyce i Davidem. Wspinane w nim są również miejsca graffiti. Dokładne opisy graffiti znajdują się w rozdziale o nazwie - Graffiti.
Auto
Kiedy trafisz na złomowisko Chloe wyciągnie ze starego auta akumulator. Będziesz musiał poszukać innego.
W trakcie poszukiwań masz możliwość wejścia na łódkę (BOAT), aby to zrobić musisz pierw spróbować się na nią wspiąć (CLIMB). Będzie to nieudana próba. Przed kolejnym podejściem musisz kliknąć na paletę (PALETTE) i przesunąć ja (PROP UP). Gdy Chloe ustawi drewnianą paletę znów spróbuj się wspiąć na łódkę. Na niej będziesz mógł zrobić graffiti oraz wejść wyżej (CABIN). Gdy to zrobisz pojawi się scenka z monologiem Chloe. Po niej będziesz mógł zeskoczyć z łódki (to Climb Down).
Zaraz za łódką leży radio. Możesz je podnieść i włączyć. Chloe położy je na oknie.
Za łódką obok starych beczek leży pudełko. Otwórz je (OPEN). W nim znajduje się figurka. Weź ją (TAKE).
Pobiegnij za autobus szkolny. Znajduje się tam biały pick-up. Wyciągnij z niego akumulator. Aby to zrobić najedź pierw na maskę (HOOD) i spróbuj ją otworzyć (OPEN). Po tej nieudanej próbie podejdź do miejsca gdzie powinny znajdować się drzwi kierowcy. Naciśnij (PULL) przycisk, który otwiera maskę (LATCH). Gdy to zrobisz wyjmij akumulator.
Wróć do pierwszego auta. Włóż do niego akumulator (BATTERY TRAY), wsiądź potem do auta. Chloe za pomocą śrubokrętu będzie próbowała odpalić samochód. Wewnątrz auta obejrzyj uszkodzony fotel, podłogę oraz lampę. Na blacie ułóż wcześniej znalezioną figurkę.
Wyjdź z auta. Z łodzi zabierz piracką flagę (TAKE).
Wróć do miejsca gdzie Chloe zostawiła radio. Za ścianą koło fotela jest dekoracja z żarówkami (CHRISMAS LIGHT). Chloe odkręci jedną z nich (TAKE).
Podejdź do białego pick-up'a. Naprzeciwko niego, koło pralki leży wycieraczka, podnieś ją (TAKE). Z tymi wszystkimi rzeczami wróć do auta.
Ułóż wycieraczkę na podłodze, flagę na fotelu, a żarówkę wkręć na miejsce górnej lampki. Chloe rozsiądzie się w aucie. Zadzwoni jej telefon. Frank będzie mieć do niej sprawę.
1)Is everything cool? | Wszystko w porządku? |
2)Burner phone? | Telefon na kartę? |
Po zakończeniu rozmowy będziesz miał możliwość zrobienia graffiti, otworzenia schowka (OPEN), z którego Chloe wyjmie rzeczy, włączenia lampki (TURN ON), zatrąbienia (HONK) oraz poruszenia figurką (BOOBLE). Aby zakończyć ten fragment gry zapal papierosa (SMOKE).
Ojciec
Po zapaleniu papierosa gra się zapisze, a ty odzyskasz kontrole nad bohaterką w momencie, gdy będzie ona siedzieć przy swoim ojcu. Masz możliwość spojrzenia na niego i na pianki (LOOK).
Pomiędzy ojcem Chloe, a nią leży paczka pianek. Nabij (STAB) piankę na patyk.
Zacznij piec piankę (ROAST), a potem rozpocznij rozmowę z ojcem (SPEAK). Gdy rozmowa z nim się zakończy Chloe się obudzi.
Spotkanie z Rachel
Chloe budzi się kiedy Rachel puka w szybę. Pyta Chloe czy może wejść do środka. Wewnątrz auta prowadzą rozmowę.
1)Of course. | Oczywiście. |
2)Not sure. | Nie jestem taka pewna. |
1)Escape? | Ewakuacja? |
2)I hope. | Mam nadzieję. |
1)Us? | My? |
2)Pretty wild? | Dość dzikie, prawda? |
Terapie
W ciągu rozmowy Rachel stwierdza, że zostanie terapeutką Chloe. Ta zwierza się jej z problemów.
Masz możliwość poruszenia 3 tematów.
1)David. | Rozmowa o ojczymie. |
2)Blackwall. | Rozmowa o szkole. |
3)Fire. | Rozmowa o pożarze. |
Jeśli wybierzesz "David" dostanie kolejne 3 wybory
1)Stepdouche. | Ojczydupek. |
2)Stepdick. | Chujczym. |
3)Stepfuck. | Zjebojczym. |
Po 1 wyborze możesz powiedzieć Rachel, że teraz jest jej kolej albo wykorzystać wszystkie tematy. Towarzyszkę możesz spytać o 3 kwestie:
1)Fire. | Rozmowa o pożarze. |
2)Truck. | Rozmowa o ucieczce. |
3)Play. | Rozmowa o występie. |
Gdy poruszyć z Rachel wątek dotyczący sztuki dostaniesz kolejny wybór dialogu:
1)You're not like him. | Nie jesteś jak on. |
2)I won't let you. | Nie pozwolę Ci. |
Po tej rozmowie Rachel wyjdzie z auta i zostawi nam swoje rzeczy. My wraz z nimi przeniesiemy się, aby stworzyć "kryjówkę".
Kryjówka
Po odejściu Rachel Chloe uda się do ich kryjówki, aby ułożyć w niej rzeczy. Będziesz tam mógł zrobić graffiti na prawej ścianie.
Po lewej stronie od wejścia znajduje się złożony gobelin. Powieś go (HANG).
Zaraz przy drzwiach wejściowych leży tarcza do rzutek. Ją również musisz zawiesić (HANG).
Ostatnią rzeczą, którą masz do zrobienia w kryjówce jest przebranie bohaterki. Ubranie wybierasz z rzeczy, które dała ci Rachel. Jeśli posiadasz edycje kolekcjonerską masz do wyboru jeszcze ubrania z podstawowej wersji gry.
Po opuszczeniu kryjówki Chloe idzie do Franka.