Poziom 6 - Zatarg ze Zniewalaczem | Opis przejścia LEGO Iniemamocni LEGO Iniemamocni poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2018
Misję Zatarg ze Zniewalaczem w LEGO Iniemamocni rozpoczniesz na wodzie (na szczęście twój pojazd potrafi zmienić się w łódź). Jest to zarazem ostatnie zadanie z fabuły filmu Iniemamocni 2. Rozgrywkę w tym zadaniu poprowadzisz jako dzieci.
Droga przez bazę
Na statku rozpocznij od zniszczenia obiektów w prawej części pomieszczenia i przebudowie ich. Wykorzystaj pole psioniczne Violi do otwarcia "pralki", potem wejdź do środka Maksem, a otworzysz kolejne drzwi.
Na drodze stanie ci Voyd - uniknij jej korzystając z niewidzialności Violi i spróbuj otworzyć bramę kołowrotem. Rozpadnie się - pochwyć go i przynieś do Maksa. Możesz teraz dostać się nim do wentylacji, by odnaleźć tam kolejny zawór, którym odwrócisz uwagę wrogów.
Wróć do Violi. Przejdź Maksem przez bramę i otwórz ją przełącznikiem dla siostry, potem użyj terminalu, by uwolnić Jack-Jacka z windy. W korytarzu zniszcz fioletowe klocki i zbierz je Violą z użyciem pola psionicznego, po czym ustaw je przed drzwiami i zbuduj konstrukcję.
Odnalezienie Jack-Jacka
Musisz odnaleźć teraz trzy super klocki do utworzenia konstrukcji.
- Pierwszy znajdziesz wewnątrz kuchenki po prawej stronie. Wytrząśnij go ze środka używając Jack-Jacka.
- Drugi klocek znajdziesz w ogniu po lewej stronie - ognista transformacja pozwoli mu przejść tam bez szwanku.
- Ostatni klocek znajdziesz na wprost od wejścia za podniszczonymi drzwiami (które ponownie rozwalić może Jack-Jack w formie fioletowego potwora).
Walka z Panem Iniemamocnym i Mrożonem
W dalszej części rozdziału Zatarg ze Zniewalaczem czeka cię walka z Mrożonem i Panem Iniemamocnym. Podobnie jak dotychczas, pozwól Panu Iniemamocnemu szarżować i wykuj unik, by móc zaatakować go kontratakiem. Po pierwszym ataku zjawią się pomocnicy oponentów - za każdego wyeliminowanego otrzymasz trochę zdrowia w formie klocka-serca. By pokonać bossa, zadaj mu 3 ciosy, gdy jest oszołomiony.
W drugiej części walki musisz zniszczyć panel kontrolny na parwo od oponentów. Na jego miejscu pojawi się wejście do kanału wentylacyjnego - przejdź tam jako Maks, i rozbij na dole wszystkie obiekty, z których złożysz bieżnię. Elastyna będzie teraz mogła pochwycić Mrożona i użyć jego mocy przeciwko Panu Iniemamocnemu, gdy stanie w oznaczonym miejscu przed przeciwnikami.
To jednak nie koniec walk. Na koniec przybywa jeszcze Voyd, która będzie tworzyć portale dla Pana Iniemamocnego. Weź Mrożona i zbuduj podwyższenie, które pozwoli dostań się do Voyd.