Poziom 12 - Ostateczne starcie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni LEGO Iniemamocni poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2018
Rozdział 12 Ostateczne Starcie to ostatnia misja w grze LEGO Iniemamocni. Rozpoczniesz jako czwórka bohaterów, po ukończeniu etapu w hangarze dołączy do was także Mrożon. Głównym celem zadania będzie pokonanie omnidroida niszczącego miasto.
Hangar
Po krótkich walkach w rozdziale 12 będziesz musiał zebrać 3 super klocki w hangarze.
- Pierwszy zbierzesz Elastyna korzystając z kanału wentylacyjnego,
- Napraw generator stojący przy ścianie, a odblokujesz dodatkowe uchwyty wspinaczkowe, dzięki którym zbierzesz drugi klocek,
- Do trzeciego klocka na wysokości, w rogu pomieszczenia, Elastyna musi wyrzucić jednego z pozostałych bohaterów na podwyższenie, ustawiając się w określonym czerwonym polem miejscu.
Droga przez miasto
W dalszej części zostaniesz przeniesiony do miasta. Wyłącz prąd korzystając z bieżni - przez pole elektryczne przedostań się Wiolą i Maksem korzystając z pola siłowego Wioli. Kieruj się dalej w prawo niszcząc stojący na drodze autobus Panem Iniemamocnym, potem podrzuć Elastynę na ulicę za zniszczoną drogą, i zepchnij w dół kosze na śmieci. W miejscu zbudowanym ze zniszczonych śmietników ustaw Elastyną trampolinę i przeskocz przez przeszkodę Wiolą i Panem Iniemamocnym, który pozbędzie się blokady z samochodów na twojej drodze.
W wodzie podpłyń w stronę robota zamieniając Elastynę w ponton. Obok śmigłowca wybuduj bieżnię z klocków pozyskanych z pobliskich elementów oraz z samochodu dostawczego. Aktywujesz w ten sposób śmigło helikoptera, na którym przedostaniesz się do góry Panem Iniemamocnym. Aby tam wyskoczyć, zbuduj wcześniej trampolinę ze starego samochodu przed halikopterem. Pan Iniemamocny będzie mógł zniszczyć mur odgradzający bohaterów od kolejnego fragmentu areny od drugiej strony.
Podrzuć Elastynę na fragment muru przy ścianie, na jego końcu będzie mogła spuścić drabinę dla pozostałych. Zniszcz naruszony fragment ściany Panem Iniemamocnym, a odblokujesz ściankę wspinaczkową do budynku. Gdy Maks wybiegnie do góry po bieżni na końcu drogi, będzie mógł opuścić windę.
Walka z omnidroidem
Ponownie musisz stworzyć super konstrukcję.
- Pierwszy super klocek znajdziesz po prawej stronie, nad hydrantem,
- Drugi, po lewej stronie, po zniszczeniu przewróconego samochodu,
- Aby zebrać trzeci klocek, zniszcz trzy obiekty z fioletowych klocków i wykorzystaj Wiolę do ich zebrania i wybudowania robota,
- Czwarty klocek: wykorzystaj Elastynę do przejścia przez kanał wentylacyjny i wyjdź nią po opuszczonej drabinie. Ustaw się przy ścianie i wykorzystaj jej moce do utworzenia trasy, po której przebiegnie Maks startując z bieżni na dole,
- Piąty klocek: przejdź na prawą stronę areny za płomienie. Tam ręką Elastyny pociągnij szyld znad sklepu i wyskocz do góry,
Musisz jeszcze wspiąć się na rusztowanie Panem Iniemamocnym, by zebrać ukryty w ścianie fragment platformy do zbudowania super konstrukcji (jak na obrazku wyżej). Drugi fragment znajdziesz po prawej stronie, areny, na podwyższeniu (obok miejsca, gdzie zebrałeś piąty klocek).
- Z miejsca po prawej stornie areny, skąd zebrałeś fragment platformy, rozciągnij się Elastyną do góry, na piętro budynku i wejdź tam jednym z bohaterów - znajdziesz tam ostatni super klocek.
Aby móc wykonać super konstrukcję, przejmij wcześniej kontrolę nad Mrożonem i ustawiając się przed platformą, utwórz z lodu kajdany dla robota. Stworzoną konstrukcję - działo - musisz ustawić. W tym miejscu musisz po kolei obsłużyć urządzenie każdym z bohaterów po kolei: Maksem, Wiolą, Elastyną i na koniec Panem Iniemamocnym.
Omnidroidowa demolka - rozdział bonusowy
Na zakończenie fabuły czeka cię jeszcze mały bonus: zniszcz całe miasto korzystając z omnidroida. Jest to świetna okazja do nabicia sobie dużej ilości monet, nawet 1 milion, jeśli utrzymasz w dobrym tempie szybkość niszczenia, bez większych przerw, tak aby nie wyzerować mnożnika.