Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni LEGO Iniemamocni poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2018
W misji 10 LEGO Iniemamocni: Powrót na Wyspę Nomanisan, dokonasz infiltracji bazy Syndroma jako Pan Iniemamocny, w towarzystwie Światłomiła. Po tej misji otrzymasz dostęp do tej postaci i będziesz w stanie niszczyć złote bloki znalezione w świecie gry.
Po krótkim wprowadzeniu na stacji kolejowej, przeniesiesz się ponownie do dżungli, gdzie spotkasz i odblokujesz kolejnego towarzysza: Światłomiła. Pokonaj zbirów w bazie i użyj terminalu. Musisz przestawić kapsuły na właściwe miejsca zgodnie z kolorami i numerami - dopiero wtedy odblokujesz kolejne przejście. Swiatłomił potrafi używać laserów, by niszczyć i przecinać złote klocki, jak napotkane drzwi.
Na drugiej arenie pozbądź się przeciwników i przetnij złoty klocek utrzymujący duży blok w powietrzu, w prawym rogu areny. Potem przesuń go w lewo i wejdź do góry Światłomiłem. Przedostań się na wyższe piętro i wyłącz laserową barierę używając terminalu. Przerzuć Światłomiła nad przepaścią, a on zbuduje ci most.
W kolejnym pomieszczeniu musisz ponownie odnaleźć kilka super klocków.
- Zrzuć żyrandol z sufitu i przebuduj go - zbierzesz w ten sposób dwa klocki,
- Zniszcz pierwsze drzwi i złoty klocek za nimi. Na platformie obróć drążek, a znajdziesz klocek.
- Zniszcz drugie drzwi po prawej stronie za ekranami, tam będziesz mógł wspiąć się do góry po kolejny klocek,
Przejdziesz teraz do centrum sterowania. Zniszcz klocki na platformie i przebuduj je w terminal. Pojawi się spora wieża po prawej stronie, na którą musisz się wspiąć. Zniszcz terminale na szczycie. Wróć do terminalów i zbuduj teraz kolejny po lewej stronie.
Przejdź po moście i idź do końca korytarza. Tam ukryjecie się w kartonowych pudłach i przejdź za szybę i idź w prawo do generatora. Jeśli będziesz próbował przedostać się bez użycia kartonów, możesz ukrywać się przed działkami za przesuwającymi się po taśmie blokami. Podsadź Światłomiła na generatorze i zepchnij blok w dół. Pozbądź się działek ciągnąc za pomarańczowy uchwyt, po czym przeskocz Światłomiłem na lewo.
Tam przy terminalach znajdziesz zawróć, który zmieni kierunek poruszających się bloków i pozwoli przejść po nich Panu Iniemamocnemu. Niech otworzy on bramę dla Światłomiła, a po pokonaniu wrogów w kolejnym pomieszczeniu wybuduj konstrukcję z klocków pozostałych ze zniszczenia innych elementów i wykorzystaj terminal.