Współudział | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes poradnik LEGO Batman 2: DC Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Współudział
Twoim zadaniem jest naprawa śmigłowca. Aby tego dokonać musisz znaleźć trzy części, pierwsza z nich znajduje się tuż przy maszynie, wystarczy trochę poszperać przy klockach na ziemi. Następnie udaj się w stronę przyczepy na lewo od śmigłowca. Rzuć batarangiem w dwa uchwyty nad drzwiami (obrazek). Kiedy te opadną, wejdź do środka i zniszcz maszynerię, a z klocków, które zostaną zbuduj podest ze wspomaganym pancerzem. Wejdź na niego Batmanem.
W tym stroju możesz strzelać ładunkami wybuchowymi, które przywierają i niszczą srebrne klocki. Skieruj się w stronę reflektora stojącego z prawej strony budynku kina i zniszcz go w ten sposób (obrazek).
Z uzyskanych klocków stwórz drugi podest, w którym załóż Robinowi kostium magnetyczny. Następnie stań przy neonie z "Oscarem", namierz jeden z poziomych, niebieskich klocków i wciśnij K (obrazek). Promień magnetyczny go odegnie. Identycznie postąp z drugim, po czym wejdź po niebieskich klockach na górę.
Przejdź na podest z lewej i namierz pomarańczowy uchwyt (obrazek). Strzel w niego, a kiedy znajdziesz się na górze, przeskocz na barierkę z lewej i wskocz na górę.
Warto przeszukać gzyms z lewej, ponieważ znajdziesz tam fioletową monetę. Po wdrapaniu się na górę skorzystaj z magnezu, aby przyciągnąć niebieską płytę z prawej (obrazek). Po powstałym w ten sposób "wachlarzu" przejdź na prawą stronę budynku.
Rozpraw się z przeciwnikami, po czym użyj magnezu, aby opuścić na dół windę (obrazek) (części które spadną, przydadzą ci się w naprawie śmigłowca). Przełącz się na Batmana i wjedź nią na górę. Podejdź do pomarańczowego uchwytu i wyrwij go wciskając szybko klawisz K. Potem skorzystaj z magnezu Robina, aby opuścić na dół drabinę. Możesz też przeszukać gzyms z prawej, gdzie znajdziesz fioletowy żeton.
W kolejnej lokacji strzel Batmanem w srebrny klocek i użyj magnezu na pieczęci w górze (obrazek). Następnie użyj linki, aby dostać się piętro wyżej. Przejdź w lewo zniszcz ładunkiem wybuchowym reflektor, a z klocków złóż linę, po której przejedź na lewą stronę.
Użyj linki, aby dostać się wyżej (obrazek) i zacznij kierować się w prawo rozprawiając się z przeciwnikami. Po chwili dotrzesz do niebieskiego klocka, który przyciągnij magnezem, a następnie użyj linki, aby przeskoczyć na podest z prawej.
Skorzystaj z Batmana, aby wyciągnąć ostatnią część do śmigłowca (obrazek). Teraz wystarczy zejść na dół (możesz wrócić tą samą drogą, albo zeskakiwać w dół po gzymsach okrągłego filaru pod tobą) i złożyć śmigłowiec.
W kolejnej części etapu będziesz gonił Jokera. Twoim zadaniem jest tylko namierzanie go i prowadzenie celnego ognia. Po zabraniu mu punktu życia będziesz atakowany przez słabszych wrogów (motorówki i śmigłowce), wystarczy ich namierzać i ostrzeliwać (obrazek).
Po zniszczeniu motorówki Jokera czeka cię ostatni pojedynek w tej misji. Uważając na rakiety Jokera zniszcz koparkę z lewej, a z klocków zbuduj działo. Kiedy będzie gotowe zacznij pchać zieloną stronę wajchy (obrazek).
Po oddaniu strzału skieruj się w prawy górny narożnik placu i ułóż z klocków na ziemi podobiznę Jokera na ścianie (obrazek). Po uczynieniu tego strzel ładunkiem wybuchowym w jego zęby, a z klocków, które wypadną uzupełnij lukę w niebieskich klockach z lewej.
Wejdź na górę po ścianie Robinem, zniszcz klocki znajdujące się w centrum najwyższej platformy i wyjmij dwie niebieskie zatyczki (obrazek).
Ostatnim krokiem jest zniszczenie auta z przeciwnikami. Najpierw strzel w maskę ładunkiem wybuchowym, następnie odchyl klapę przy pomocy magnezu (obrazek), a potem strzel w silnik z granatnika. Na sam koniec zbuduj z klocków wielki młot i użyj go na Jokerze.