Awantura w Arkham - prolog | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes poradnik LEGO Batman 2: DC Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Awantura w Arkham - prolog
Tym razem musisz dostać się do swojej kryjówki i wyruszyć z niej na misję. Podejdź do panelu znajdującego się przy podeście (obrazek) i użyj go.
Wybierz jeden z pojazdów, wsiądź do niego, po czym zacznij kierować się w stronę srebrnych posągów i niszcz je rakietami (klawisz K).
Po zniszczeniu pięciu posągów otworzy się szeroka brama (obrazek). Przejedź przez nią i zacznij jechać wzdłuż drogi do zaznaczonego (w lewym górnym rogu) miejsca z ikoną nietoperza.
Kiedy dotrzesz do śladu nietoperza na ziemi (obrazek) opuść pojazd i skorzystaj z panelu przy drzewach.
Po animacji znajdziesz się w Batjaskinii. Udaj się do windy z lewej (obrazek).
Po przebraniu się wróć do centralnego podestu i skorzystaj z panelu, który się wysunie (obrazek). Po animacji użyj go jeszcze raz, a ujrzysz mapę Gotham. Możesz ją skanować wciskając U. Jak widzisz twoja kolejna misja odbędzie się w Arkham leżącym na południowy-zachód od twojej kryjówki (miejsce to jest zaznaczone "logiem" Batmana).
Po przyjęciu misji wsiądź do jednego z pojazdów i korzystając z mapy zacznij jechać w kierunku Arkham. Kiedy znajdziesz się przed ośrodkiem opuść pojazd i skorzystaj z terminala (obrazek), aby dostać się do środka.