Chemiczny ślad | Opis przejścia LEGO Batman 2 DC Super Heroes poradnik LEGO Batman 2: DC Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Chemiczny ślad
Żeby zacząć ten poziom musisz strzelić rakietą w jeżdżący po mieście ogromny pojazd Jokera (obrazek).
Po krótkiej animacji przystąpisz do pościgu za pojazdem. Twoim zadaniem jest namierzaniem broni pokładowej i ostrzeliwanie jej z karabinów (obrazek). Z czasem będziesz też musiał strącać wrogie śmigłowce, nie przestawaj jednak ostrzeliwać newralgicznych punktów pojazdu.
Kiedy skończysz pościg wylądujesz w środku pojazdu Jokera. Rozpraw się z przeciwnikami i zniszcz zielone skrzynie znajdujące się w prawym górnym narożniku. Z klocków zbuduj podest z kostiumem magnetycznym, w który przebierz Robina. Następnie użyj magnezu na niebieskim polu z prawej, aby zwolnić kulę, po czym skorzystaj z niego ponownie, żeby przeciągnąć ją w lewo (obrazek).
Po pojawieniu się magnetycznej ściany skorzystaj z niej, aby wejść Robinem na wyższe piętro (od razu przekręć nim zawór, dzięki czemu na górę będzie mógł wejść Batman). Przejdź w prawo, otwórz magnezem schowek w dachu, zniszcz zielone skrzynie i stwórz podest z kostiumem z sensorami dla Batmana. Zrób się niewidzialny, podejdź w lewo i wejdź na dach pojazdy po zielonej drabinie (obrazek).
Kiedy znajdziesz się na dachu rzuć Batarangiem we fioletowe koło (obrazek), co dezaktywuje kamerę. Wejdź na górę Robinem i przeciągnij magnezem niebieski klocek znajdujący się z prawej strony przy wywietrznikach. Przejdź w prawo i zniszcz dwie fioletowe rury przy krawędzi. Kiedy pojawi się zielona ściana podejdź do niej Batmanem, prześwietl ją, ustaw koła zębate tak, aby się ze sobą stykały, po czym aktywuj maszynerię przestawiając pierwszy jej tryb.
Przejdź w prawo. Po chwili zostaniesz zaatakowany przez latających przeciwników (obrazek). Rozpraw się z nimi rzucając w nich Batarangiem, a z klocków, które zostaną stwórz podest z kostiumem nietoperza.
Kontynuuj w prawo. Użyj magnezu na niebieskim klocku, aby podnieść w górę podłoże. Stań Batmanem na jego skraju i przefruń nad elektryczną kopułą (obrazek), po czym zniszcz obracające się fioletowe koła.
Przejdź dalej i użyj pistoletu Batmana na zielonej maszynie (obrazek), zniszcz magnezem antenę, a z klocków zbuduj transmiter, który przyzwie wsparcie powietrzne. Po krótkiej scence wskocz do środka pojazdu. Aby dostać się do głównego pomieszczenia musisz wyważyć drzwi magnezem.
W pomieszczeniu z trzema elektrycznymi strumieniami rozpraw się najpierw z cyborgami. Musisz w tym celu zniszczyć (np. pistoletem Batmana) zielone rury znajdujące się przy komorach, z których wychodzą przeciwnicy. Po uczynieniu tego przyciągnij na dół dźwignię z lewej (obrazek) i zniszcz mechanizm, który się pojawi.
Następnie wejdź na piętro korzystając z niebieskich rur, wyciągnij magnezem drugi mechanizm (obrazek) i zniszcz go. Z klocków zbuduj uchwyt i wejdź na górę Batmanem.
Podejdź do prawej krawędzi platformy i strzel linką w uchwyt znajdujący się na górze elektrycznego strumienia (obrazek). Przeskocz w ten sposób na platformę naprzeciwko i pistoletem zniszcz niebieską ścianę, po czym zniszcz trzeci zielony mechanizm, jaki się pojawi.