Questy | Korden's Fall (miasto i okolice) | Legends Of Dawn poradnik Legends Of Dawn
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Your Staff
Zaraz po rozpoczęciu gry pojawisz się przy statku, a twoja postać będzie czytała list od ojca. Gdy tylko skończysz, zobaczysz obok mężczyznę (1). Porozmawiaj z nim, a okaże się, że jest to człowiek wysłany by cię powitać i nazywa się Rilan.
Pierwszą twoją misję zleci ci on, a będzie to znalezienie podstawowego ekwipunku. Wróć na statek i poszukaj skrzyni. Bedzie ona się znajdowała przy prawej burcie. Weź z niej wszystko i wróć do mężczyzny.
Nagroda: Doświadczenie, Apple, Sword, Minor healing potion, Tea
Buy Beer
Twym następnym zadaniem będzie znaleźć piwo dla Rilana (1), ponieważ strasznie go suszy. W mieście stoi karczma, wejdź do niej i tam napełnij butelkę piwem z beczki, która znajduje się za barem.
Wraz z piwem wróć do Rilana i przekaż mu je. Podziękuje ci i zarzuci żarcikiem, że dałby ci łyka, jednakże jesteś na służbie, więc to by było niezgodne z regulaminem.
Nagroda: Doświadczenie
Practice
Gdy tylko oddasz piwo Rilan (1) zleci ci kolejną misję. Konkretnie będzie to polowanie na pająki, które są tutaj prawdziwą plagą. Na obszarze pokazanym na obrazku powinieneś znaleźć pająki (4). Uważaj jednak, ten quest często się buguje i czasami nie można oddać(w wersji 1.6)
Przejdź przez bramę, po chwili po prawej stronie zobaczysz pierwszych pająków. Zabij kilka z nich, po czym wróć do Rilana, a w nagrodę otrzymasz doświadczenie.
Uwaga: w quest logu nic ci się nie aktualizuje.
Nagroda: Doświadczenie
Drunken Sailors
Gdy wejdziesz do miasta zobaczysz dwóch rozmawiających mężczyzn (5). Zagadaj do nich, a oni poproszą cię o dostarczenie im piwa. Są to marynarze, którzy rozwodzą się nad swym losem pijąc na umór.
Możesz odmówić lub przynieść im alkohol. Piwo znajdziesz w karczmie (kliknij na beczki z piwem). Jeśli odmówisz to quest po prostu się skończy i wyląduje w zakładce niezaliczone.
Nagroda: Doświadczenie
Winter Cold
Radik (6), kupiec w centrum miasta prosi cię o to byś znalazł trochę drewna, ponieważ idzie chłodnia zima, a bez tego wszyscy umrą z zimna.
Pójdź do doków i porozmawiaj z człowiekiem o imieniu Miro (7). Po chwilowej rozmowie przekaże ci on 6 sztuk drewna. Po oddaniu wspomnianych rzeczy Radikowi otrzymasz pierścień charyzmy i doświadczenie.
Nagroda: Ring of Charisma (Charisma +1), doświadczenie
Intruders at Gate
Ruszając drogą na północ od targowiska napotkasz na swojej drodze bramę, a przed nią będzie stał strażnik Darian (8). Gdy z nim porozmawiasz okaże się, że pająki nękają miasteczko i co chwila pojawiają się przy bramie.
Gdy skończycie rozmawiać pojawi się kolejna fala pająków. Zaczną wychodzić z ziemi niczym robaki i rzucą się na ciebie. Pomóż strażnikowi się z nimi rozprawić, a w nagrodę dostaniesz pancerz oraz doświadczenie.
Nagroda: Armor (Armor +2, Defense +16), doświadczenie
Hunger
Na targowisku zaczepi cię Jani Cicapo (22) (o ile do niego zagadasz) i opowie ci o głodzie, jaki panuje w mieście.
Poprosi cię byś udał się do karczmy. Gdy już tam będziesz porozmawiaj z człowiekiem, który stoi obok beczek z piwem. Przekaże ci on trochę chleba, który musisz dostarczyć do człowieka, który zlecił ci zadanie. Gdy ci się to uda to misja będzie zaliczona a ty otrzymasz doświadczenie.
Nagroda: Doświadczenie
Berilis Things
Porozmawiaj z Grabarzem Berilisem. Poprosi cię on byś znalazł jego pudełko, które jest pod łóżkiem w mauzoleum na cmentarzu.
Idź cały czas drogą lewo od wschodnich bram.
W końcu ujrzysz bramy cmentarza, dookoła katedry będzie paru przeciwników. Pozbądź się ich szybko, po czym wejdź do środka. Odsuń klapę w podłodze i zejdź do mauzoleum (10). W środku spotkasz bardzo dużo pułapek i pająków.
W pomieszczeniu po lewej znajdują się cztery pająki. Gdy się ich pozbędziesz będziesz miał do ograbienia cztery trumny, z czego jedna jest zamknięta na zamek.
Idąc dalej głównym korytarzem sprawdzaj trumny po prawej Będziesz miał tam dwa klucze, które pomogą ci później. Kluczem zdobytym w jednej z trumien otwórz drzwi na końcu korytarza. Znów trafisz na pająki. Dobrym sposobem na zabijanie ich na 1 poziomie jest wyciąganie ich pojedynczo do korytarza, a nie walka z nimi wszystkimi na raz.
W tych dwóch komnatach będziesz miał do ograbienia kilka skrzynek. Wróć się teraz na początek i gdy będziesz miał możliwość skręć w boczną alejkę. Pojawią się przed tobą wieżyczki strzelnicze. Zniszcz je i idź dalej. Dojdziesz do drzwi, a gdy będziesz w środku okaże się, że to sypialnia Berilisa. Zabierz wszystkie rzeczy i pudełko z łóżka, po czym wróć do niego. (9)
Nagroda: Doświadczenie
Grave Darkness
By otrzymać to zadanie musisz udać się do zarządcy miasta Kordelisa. Powie ci o niepokojach, które dzieją się na cmentarzu i poprosi cię byś to zbadał i zdał raport.
Zanim pójdziesz warto, (lecz nie trzeba) porozmawiać z Grabarzem Berilisem oraz Brailenem Kravainem. Ten pierwszy poprosi zleci ci zadanie "Berilis Things". Drugi zaś powie byś o wszystkich zadaniach, jakie zleca ci zarządca pierw informował go. Oczywiście możesz odmówić.
Po wyjściu z miasta przez wschodnią rusz w prawo drogą i podążaj cały czas ścieżką. Po drodze natkniesz się na drogowskaz, który powie ci, że idziesz we właściwym kierunku.
Wejdź na cmentarz i zabij bandytów dokoła katedry. Następnie wróć do zarządcy i powiedz, że to nie nieumarli, a bandyci byli na cmentarzu.
Nagroda: Doświadczenie
Return the Favor
Strażnik Glore poprosi cię o przysługę. Prosi byś znalazł dla niego specyficzną roślinę, która rośnie niedaleko wioski. Roślina. Jeśli nie masz odpowiedniego poziomu w zbieractwie możesz tę roślinę kupić u kapłanki (14). Kosztować cię to będzie około dwie sztuki srebra za jedną roślinę. Gdy już zdobędziesz ją wróć do Glore'a i daj mu towar. Jeśli chcesz szukać samotnie to rośliny te są umiejscowione na całym terenie aż do mostów( można je zbierać jedynie o świcie, czyli od: 5:30)
Uwaga: Jeśli nie chcesz marnować pieniędzy, oraz nie chce ci się szukać poza miastem możesz pójść do domu zarządcy miasta i w jednym z pokoi po prawej (15) znajdziesz te rośliny. Jedna roślinka będzie w jednej skrzynce, a dwie w regale obok.
Nagroda: Doświadczenie, złoto
Windmil
W najwyższym punkcie miasteczka znajduje się młyn. Gnany ciekawością zajrzyj do niego. Przejdź przez wszystkie pokoje i wejdź do pomieszczenia gdzie jest cała maszyneria.
Piekarz o imieniu Arpal Munatir (16) opowie ci, że maszyna do mielenia jest zepsuta, a miejscowy kowal nie chce mu pomóc. Poprosi cię byś z nim porozmawiał. Ruszaj niezwłocznie do jego kuźni (17). Po dłuższym marudzeniu kowal przekaże ci narzędzia niezbędne do naprawy młyna. Zanieś je do Arpala (16).
Nagroda: Doświadczenie
Young Thief
Tormaden Ras (18), opowie ci, że niedaleko złapano elfa, który podobno jest złodziejem. Mężczyzna prosi cię byś zobaczył się z nim, ponieważ uważa, że coś tu jest nie tak. Ruszaj szybko do więzienia i pomów z elfem (19).
Gdy zaczniesz rozmowę, elf opowie ci, że w jego mieście bandyci atakują elfowych kupców. Przybył tutaj, by się dowiedzieć czy te wydarzenia to nie sprawka tego miasta. Poprosi cię byś przekonał ludzi, że ze strony jego miasta nic im nie grozi. Dał ci też swój amulet, który prosi byś przekazał jego rodzinie, jeśli by mu się coś stało. Jeśli nie chcieliby cię wpuścić, dodatkowo przekazał ci hasło: LORELARN.
Zaraz po tym elf pada martwy na ziemię zabity przez jakąś truciznę. Porozmawiaj o tym ze strażnikiem, który stoi obok. Rozmowa przebiegnie szybko i okaże się, że tylko Tormaden kupował chleb dla więźnia, ale nie miał powodów by truć elfa. Pójdź z nim porozmawiać (18).
Powie ci, że musisz udać się do miasta elfów i przekazać amulet jego rodzinie. Trzeba załagodzić ten konflikt. Na razie na tym quest się skończy, a on sam zniknie z twojego quest logu.
Nagroda: Doświadczenie, Hasło na drugą stronę gór
Pirate Lair
Po pierwsze, by uzyskać ten quest musisz iść do Jaskini Przemytników (23). Jest to niewielka jaskinia, która znajduje się na zachodzie mapy. By do niej dotrzeć musisz wejść do rzeki, która jest ukazana na mapie, po czym podejść do wejścia. W środku natrafisz na dwóch bandytów, którzy nie będą skorzy do rozmowy. Zabij ich i przeszukaj jaskinię, będzie tu parę skrzynek oraz miejsca, w które możesz walić kilofem.
W jaskini poszukaj też zwoju, który znajduje się na jednej ze skrzyń. Treść listu będzie mówiła, że nijaki Moneril (15) ubija interesy ze szmuglerami. Ruszaj z nim pogadać, znajdziesz go w domu markiza.
Możesz rozwiązać tą sprawę na dwa sposoby. Gdy on będzie chciał ci dać łapówkę za skończenie możesz wziąć i quest się skończy, jeśli nie weźmiesz to też się skończy. Więc lepiej wziąć (
Nagroda: Doświadczenie lub Doświadczenie, złoto
Lunatics
Koło High Bridge natkniesz się na człowieka, który jest lunatykiem (24). Powie ci, że w kopani obok zalęgły się Skittlery i pyta czy nie mógłbyś ich zabić. Z tego co można zauważyć to ten quest odblokowuje się tylko w nocy. Wejście do kopalni znajduje się za jego plecami.
Wejdź do środka i zabij trzy znajdujące się tam bestie. Następnie wróć do Noaha.
Nagroda: Doświadczenie
Cure
Vida Lamin (20), jedna z kupców, którą można znaleźć na rynku, w centrum miasta ma chorą nogę. Zraniła ją, gdy chciała wyjechać z miasta i zaatakowały ją pająki. Teraz potrzebuje twojej pomocy.
Kobieta poprosi cię byś przyniósł jej 3 Annora root, 2 sztuki Elderbalm, Elven Altanas Tea oraz 1 Light Cotton Thread.
Tak jak w przypadku questa "A Secret Medical" rośliny możesz je pozbierać za bramą, lub kupić u handlarzy. Na pewno ma je na sprzedaż kleryczka Maldara Silmein (14).
Co do Light Coton Thread to można kupić go u Merchanta koło siedziby NTG (21).
Elven Altanas Tea możesz dostać u Tamiki w karczmie (3).
Gdy już kupisz lub zbierzesz wszystko wróć do kobiety by ukończyć zadanie.
Nagroda: Doświadczenie, Sword (attack: 5)
Debt Collection
Barilen Kravilen (25) z siedziby NTG poprosił cię byś zebrał długi od dwóch osób w mieście. Są nimi Jani Cicapo (22) i Vinkl Minkel (26). Każdy z nich winien jest Barilenowi sztukę złota. Ruszaj na poszukiwanie tych ludzi.
Jednego z zadłużonych panów można spotkać w tym namiocie
Janiego znajdziesz przy fontannie na rynku. Nie będzie zachwycony twoją wizytą, i gdy tylko się dowie, po co przyszedłeś podniesie ci ceny, ale i spłaci dług.
Drugiego pana znajdziesz w biało czerwonym, dużym namiocie zaraz obok wschodniego wyjścia. On też nie będzie zachwycony, że musi spłacić dług, ale i on go zapłaci. Szybko wróć do siedziby NTG.
Nagroda: Doświadczenie, złoto