Questy | City of Recca | Legends Of Dawn poradnik Legends Of Dawn
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
City of Recca
Zaraz po przebyciu gór(musisz mieć zrobiony przynajmniej quest: "Young Thief") udaj się do domu zarządcy miasta, który znajduje się na północy i pomów z nim (1).
Ciekawym jest, że jeśli zrobiłeś quest "Young Thief" to strażnicy pozwalając ci przejść na drugą stronę gór, ale zabierają ci amulet. A podczas rozmowy z zarządcą ten się dziwi skąd masz amulet przy sobie.
Tak czy inaczej ta rozmowa zagwarantuje ci, że masz uprawnienie do poruszania się po mieście.
Nagroda: Doświadczenie
Covenant
Porozmawiaj z Olanem Ardasem Neverą (4), który stoi koło biurka po twojej prawej, gdy stoisz frontem do Garena Ras Drilanesa.
Rozmowa przebiegnie pomyślnie i szybko otrzymasz za nią doświadczenie.
Nagroda: Doświadczenie
Lost Caravan
Po rozmowie z Olanem (4) okaże się, że musisz znaleźć zgubioną karawanę. Elf prosi cię konkretnie o znalezienie jego księgi, która była wieziona wraz z towarem. Zgódź się, po czym ruszaj na wschód.
Gdy już będziesz po wschodniej części gór, udaj się do "Merchant Camp" (5), który znajduje się na północny wschód od przejścia przez góry.
Księge zabierz ze skrzyni, która będzie leżała na wozie, po czym zanieś ją Olanowi.
Nagroda: Doświadczenie, Danian Spear(attack: 11)
Valark Ruins
Konarin (6) zacznie ci opowiadać o ruinach Valark oraz o tym, że znajduje się tam artefakt znany, jako hełm króla. Oczywiście domyślasz się, że twoim zadaniem jest go znaleźć. Gdy cię o to poprosi wyjdź z miasta i przejdź na wschodnią cześć gór.
Idź bardzo daleko na wschód przechodząc koło Burdur. Gdy będziesz niedaleko Hill przejdź na północ, a gdy zobaczysz dwie wieżyczki przy schodach skieruj się po nich w górę (7). Na schodach będzie pełno żywiołaków, a na samym końcu tej wspinaczki znajdziesz sarkofag. Hełm jest w środku.
Zabierz go do Konarina.
Nagroda: Doświadczenie
Broken Realtionshps
Garen (1) powiedział ci, że chciałby odzyskać ciało młodego elfa, którego zatruto w queście "Young Thief". Prosi cię też byś był jego emisariuszem. Zgódź się i ruszaj do Korden's Fall by porozmawiać z zarządcą miasta.
Koldelis (2) nie będzie zadowolony tym, o co go prosisz, ale przekaże elfom ciało ich pobratymca. Wróć do Garena, by poinformować go o tym.
Nagroda: Doświadczenie
Spiders
Garen (1) poprosił cię byś zabił Spider Queen, która ma swoją jaskinię koło mauzoleum na północy. Trzeba pamiętać jedynie by wejść tam w nocy, ponieważ w dzień nie będzie tam pająków.
Wejdź do środka (3), gdy tylko nastanie godzina 24: 00, a od razu zauważysz dość sporych rozmiarów pająka (nie aż takich jak w opuszczonej wiosce). Walka nie będzie trudna, a królowa będzie zachowywać się jak normalny pająk oraz tak samo walczyć. Prosto będzie póki będzie rzucała zaklęcia, potem już średnio, lecz powinieneś sobie poradzić.
Po zabiciu jej powróć do Garena.
Nagroda: Doświadczenie
God's Anger
Dain (8) powiedział ci, że ktoś musi dla niego złożyć 7 szczęk Reakach na zniszczonym ołtarzu, by nie spadł na nich gniew bogów. Oczywiście, jako bohater zgłaszasz się na ochotnika.
Najpierw jednak musisz zdobyć 7 szczęk. Niestety bestie po tej stronie gór są nie szczękowe, więc musisz zabijać je po drugiej stronie (12).
Ruszaj i gdy przebędziesz góry idź prosto i na pewno natkniesz się na Reakach. Potem idź trochę na północ i pomiędzy znacznikiem "Merchant Camp" oraz "Burdur" na skałach znajdziesz zniszczoną kapliczkę (13). Uważaj, bo nie jest ona zaznaczona na mapie.
Gdy wejdziesz z nią w interakcje statua sama zabierze ci 7 szczek. Wróć do Daina.
Nagroda: Doświadczenie, Minor Healing Potion, Scroll of Faith
Herbalist
Dain (8) poprosi cię abyś pomógł znaleźć jej parę roślin:
4 Snakespike (9)
3 Sagecrown (10)
1 Somberwort (11)
Obie pierwsze rośliny można znaleźć koło miasta elfów, a ostatnią niżej, za mostem na południe. Gdy już zbierzesz wszystkie wróć do Daina i oddaj mu rośliny.
Nagroda: Doświadczenie
Lost Merchant
Darion (14) poprosi cię o odnalezienie pewnej osoby, a mianowicie Galinda Ridis Daery. Mówi ze nie może być daleko i na pewno jest gdzieś niedaleko miasta.
Jednakże Galin znajduje się daleko na południu, na lokacji zwanej Suramar (15). Będzie się ukrywał na skale. Pomów z nim, a następnie wróć do Dariona (14).
Nagroda: Doświadczenie
Family Letter
Darion (14) poprosi cię byś dostarczył list do jego krewniaka, który mieszka w Korden's Fall. Gdy tylko otrzymasz od niego list skieruj się na wschodnią stronę gór.
Gdy już tam będziesz, rusz na południe do miasta. Tormanden (16) podziękuje ci za dostarczenie listu.
Ciekawym jest, że to chyba pierwszy quest z nagrodą inną niż na 1 lvl.
Nagroda: Doświadczenie, Elven Two Handed Axe(attack:15)
Vestein Cave
Idires (17) poprosi cię abyś udał się do jaskini w Gerota Highlands i przyniósł mu z tamtejszej jaskini 1 Tin Plate i 1 Iron Bar.
Ruszaj do Gerota Highlands i znajdź jaskinie (18) koło Vestein Lake. Wejdź do środka i po prawej od razu będziesz miał skrzynie. Otwórz je i znajdziesz 1 Tin Plate.
Następnie wejdź do dużej komnaty, a w wagoniku po wschodniej części znajdziesz Iron Bar. Jeśli masz odpowiedni poziom w obróbce metalu możesz sam stworzyć potrzebne rzeczy.
Gdy będziesz miał przedmioty wróć do Idiresa.
Nagroda: Doświadczenie, Battle Armor(Defense: 18)
Metal
Idiris (17), kowal z miasta elfów poprosi cię byś przyniósł mu 2 Silver Bary. Można je stworzyć z Silver Ore. Jednakże tutaj jest problem, bo przebyłem całą mapę wzdłuż i wszerz i nie można było znaleźć Silver Ore innym sposobem niż ze skrzyń.
Na razie jedynym sposobem, (jaki ja odkryłem), jest znalezienie Silver Ore w skrzyniach.
Gdy już znajdziesz szesć, wycraftuj z nich dwa Silver Bary i zanieś Idiresowi (17).
Nagroda: Doświadczenie
Quiet Harbor
Marata Ras Lavas (20) poprosi cię abyś przyniósł mu 4 Marrack Tree by mógł palić zwłoki, jakie płyną wdół rzeki. Jednakże te drzewa są według elfów święte.
Tutaj masz wybór, możesz dostarczyć mu wspominanie drwa, lub powiedzieć Garenowi (1) o występku Maraty. Jeśli zrobisz to pierwsze to dostaniesz Copper Bar, jeśli to drugie Marrack tree bow.
Marrack tree jest ciężko znaleźć, a wylatują one ze skrzyń. Jednakże jedna sztuka jest w wiosce elfów (24), drugi w domu Maty Ronala (21), trzeci w zwłokach nabitych na skałę koło Windy Trail (23), a czwarty kawałek w Korvenalis (22). ( o ile loot nie jest losowy)
Nagroda: Doświadczenie, Copper Bar lub Marrack Tree bow(attack:4)
Spinning Sculpture
Holena (25), jedna z elfek poprosi cię byś zdobył dla niej Spinning Sculpture. Twoja postać wpadła na myśl, że może twój znajomy Mata Ronal potrafi zrobić taki.
Przejdź na wschodnią stronę gór, po czym udaj się do jego domu (21), który znajduje się na północno-wschodniej części mapy (sam róg). Mężczyzna będzie stał przed domem (26).
Weź od niego Spinning Sculpture, a następnie oddaj go Holenie.
Nagroda: Doświadczenie
Mutual Benefit
Elf Ezdeal (27) poprosi cię o przekazanie przesyłki do Korden's Fall. Oczywiście się zgódź i ruszaj w drogę. Przejdź przez przejście na drugą stronę gór, a następnie na południe do osady. Przedmiotem do dostarczenia będzie waza, a odbiorcą Vida (28), która stroi na rynku.
Gdy jej to oddasz, ta da ci urnę do zaniesienia elfowi (27). Zanieś mu ją i poproś o zapłatę(bądź nie) i zakończ questa.
Nagroda: Doświadczenie
Mine
Ezdeal (27) opowie ci o kłopotach, jakie nękają kopalnię na północy. Podobno do jej wnętrza wdarły się Deerty i rozpanoszyły tam. Teraz potrzebuje kogoś, kto by je wytępił.
Ruszaj szybko na północ do Oderin Passage (29) i zacznij zabijać znajdujące się tam Deerty. Gdy już zabijesz wszystko wróć do elfa i odbierz nagrodę.
Uwaga: Jeśli przeczyścisz kopalnię wcześniej to quest się zbuguje i nie będziesz wstanie go wykonać.
Nagroda: Doświadczenie
Orak's Hut
Elf Baran (30) opowie ci historię o myśliwym, który w samotności polował na najdziksze zwierzęta, jakie stąpały po ziemi. Gany ciekawością prosi cię byś poszedł do jego obozu, znalazł jego grób i powiedział, co tam znajdziesz.
Ruszaj na wschodnią część mapy, potem do obozu "Orak's Hut", który znajduje się bardziej na północy. Koło zniszczonego obozu, znajduje się grób (31), otwórz go. Jeśli będzie w niej czaszka, kość i naszyjniki to będzie ten grób. Zabierz wszystko i wróć do Baran'a (30).
Nagroda: Doświadczenie
Lost Patrol
Iliren Ras Mijnes (32), elf, który stoi zaraz za mostem prowadzącym do miasta zacznie ubolewać, że od dawna nie miał patrolu, który wyruszył do ruin Koshk. Poprosi cię byś ich znalazł i przekazał mu wieści czy żyją.
Ruszaj, zatem na południe od wioski. Droga jest daleka i po drodze są potwory na 10 poziomie. Najlepiej też zaopatrz się w duże ilości bandaży. Ruiny leżą w lewym, dolnym krańcu mapy (33). Droga usłana jest wielką ilością potworów jednak, gdy dotrzesz na miejsce porozmawiaj z jednym z tamtejszych elfów.
Gdy porozmawiasz z nim ruszaj znów do Ilirena i przekaż dobre wieści.
Nagroda: Doświadczenie