Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bronie | Porady | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Ostrze (Shiv)

Pierwsza broń, jaką znajdziesz w grze. Pozwoli Ci na zadawanie przeciwnikom ciosów kłutych. Jest bardzo lekka, więc Riddick wyprowadza je z szybkością godną podziwu. Podczas walki nieprzerwanie uderzaj przeciwnika w miejsca, które ma odsłonięte. Bardzo dobrym sposobem wykańczania przeciwników jest chwytanie ich za ramię i wbijanie ostrza. Robimy to za pomocą połączenia LPM i PPM.

Kastet (Knuckle Duster)

Jedna z pierwszych broni w grze. Ułatwi Ci pokonywanie przeciwników w bezpośrednich starciach. Jednak trzeba przy okazji wspomnieć, że Riddick zakłada kastet na prawą dłoń, dlatego, walcząc nim, warto zadawać ciosy tylko właśnie nią.

Pałka (Club)

Dużo silniejsza broń od wspomnianych powyżej. Kilka ciosów okazują się zazwyczaj śmiertelne. Na dodatek daje lepsze możliwości blokowania ciosów. Jedyną wadą jest w zasadzie waga, która sprawia, że Riddick wyprowadza ciosy dość powoli.

Paralizator (Tranquilizer Gun)

Ilość naboi w magazynku: nieograniczona

Broń, która przez pewien okres gry będzie Twoim największym przyjacielem. Jeden strzał wystarczy do kompletnego sparaliżowania celu. Jednakże, jeśli nie podejdziemy i nie nadepniemy na niego [E], to po chwili się podniesie. Koniecznie o tym pamiętamy! Warto też dobrze wycelować przed oddaniem strzału, gdyż odstęp, jaki musi nastąpić między dwoma strzałami, wynosi jakieś (aż) dwie sekundy.

Karabin (Gun)

Ilość naboi w magazynku: 14

Najprostsza broń palna w grze. Jest dość szybkostrzelna, ale posiada mało naboi w magazynku i nie ma za dużej siły rażenia. Najlepiej używać jej w sytuacjach, gdy wiesz, że wystarczy jeden strzał do wyeliminowania wroga. Przydaje się też do eliminowania źródeł światła.

Shotgun

Ilość naboi w magazynku: 8

Bardzo śmiercionośna broń. Wystarczą jeden-dwa celne strzały do załatwienia przeciętnego strażnika. Najlepiej spisuje się w bliskich kontaktach, na odległości jest raczej nieużyteczna. Shotgun wyposażony jest także w latarkę, która parę razy przyda Ci się do rozświetlenia ciemności.

Karabin szturmowy (Assault Rifle)

Ilość naboi w magazynku: 38

Bardzo dobra, ulepszona wersja zwykłego karabinu. Posiada aż 38 naboi w magazynku, co jest niewątpliwą zaletą. Na dodatek ma dużą siłę rażenia i jest szybkostrzelna. Dlatego szkoda, że wszystkie karabiny szturmowe są kodowane i próba podniesienia jednego egzemplarza ze zwłok martwego przeciwnika kończy się "kopnięciem" przez prąd. Najlepiej strzelać krótkimi seriami, bo podczas dłuższego ostrzału broń zaczyna się trząść i tracimy nad nią kontrolę. Karabin szturmowy ma dołączoną latarkę. Możemy też dokonywać zbliżeń.

Minigun

Ilość naboi w magazynku: 4000

Z tej broni skorzystamy tylko w dwóch bardzo krótkich fragmentach gry - przed końcem i na samym końcu. Minigun jest szybkostrzelny i posiada ogromną siłę rażenia, zdolną do powalania robotów w kilka sekund. Ma tylko dwa mankamenty. Pierwszy to dość długi okres, jaki musimy odczekać przed rozpoczęciem serii. Drugi to spowolnienie ruchów bohatera podczas korzystania z Miniguna. No i jeśli zmienimy broń, to Minigun wyląduje na ziemi.

Granat (Grenade)

Tę broń wykorzystamy tylko kilka razy w czasie rozgrywki. Znajdujemy je dopiero pod koniec gry i pomagają nam tylko w eliminacji dużych potworów. Nie odbijają się za bardzo od podłoża, więc celowanie jest nieco ułatwione.