29 - Abandoned Equipment Center (1) | Solucja poradnik Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Na ziemi przed Tobą znajdziesz dwa granaty oraz Shotguna . Weź te rzeczy i pójdź parę kroków przed siebie.
| Po chwili z czeluści wyjdzie wielki potwór, którego widziałeś na scence przed chwilą. |
Wróć się do części, w której leżały granaty i popatrz, gdzie stoi potwór. Oddaj w jego stronę precyzyjny rzut granatem. Jeśli trafisz pod niego, potwór padnie.
| Teraz idź w tamtą stronę i skręć w prawo. Niebawem natkniesz się na pierwszego z mniejszych potworków, które od teraz będą Ci zatruwać życie. Na szczęście są one mało odporne - jeden strzał i po sprawie. (Nie będę pisał, gdzie one się znajdują, bo nie miałoby to sensu - potwory pojawiają się w różnych miejscach i w różnych ilościach, a na dodatek spotykamy je prawie na każdym kroku).
|
Idź przed siebie i skręć w prawo, w stronę ścianki widocznej na rysunku. Wespnij się na nią i pójdź w górę. | Następnie wejdź na nieodległe skrzynie i przeskocz na drugą stronę ścianki, aby znaleźć się przed drzwiami opatrzonymi napisem "SECURITY GATE". Niestety, na razie ich nie otworzysz, więc udaj się w przeciwną stronę.
|
Wkrótce dojdziesz do skrzyni z leżącym na niej narzędziem (Vent tool ). | Weź je, po czym wespnij się do widocznego na screenie wejścia do szybu wentylacyjnego.
|
Przejdź nim do sporego pomieszczenia z panelem i skrzyniami. Dzięki panelowi zaświecisz światło tutaj i w pobliskich pokojach. Momentalnie w Twoją stronę zacznie się zbiegać horda potworów (będą spadać z góry), więc czeka Cię trochę strzelania. | Kucnij i przejdź do sąsiedniego pomieszczenia. |