Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

1 - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Idź przed siebie, aby po chwili znaleźć się na dużej hali z oszkloną wystawą na środku - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Idź przed siebie, aby po chwili znaleźć się na dużej hali z oszkloną wystawą na środku.

 

Zagadaj do chodzącego w te i we wte Jenkinsa , który da Ci zupełnie za darmo butelkę likieru (Liquor ).

2 - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Teraz udaj się do sklepiku po prawej i porozmawiaj ze sprzedawcą - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Teraz udaj się do sklepiku po prawej i porozmawiaj ze sprzedawcą. Możesz u niego kupić broń albo pancerz, a także paczkę papierosów (#33, Movie Set 07 ). Następnie zapytaj go o Abbota . Sklepikarz da Ci walizkę z bronią, którą zamówił u niego właśnie sam szef. Trzeba będzie złożyć mu wizytę.

 

Skieruj swe kroki dalej i skorzystaj z windy w następnym pomieszczeniu.

3 - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Znajdziesz się w pokoju z dwoma odpoczywającymi strażnikami - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Znajdziesz się w pokoju z dwoma odpoczywającymi strażnikami.

 

Za drzwiami po prawej natkniesz się na Chancellora . Jeśli dasz mu butelkę likieru, wynagrodzi Cię pieniędzmi (50 UD ) oraz paczką papierosów (#31, Movie Prop 01, Riddick Prototype 3 ).

 

4 - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Następnie udaj się w odwrotnym kierunku - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Następnie udaj się w odwrotnym kierunku. Po chwili trafisz na korytarz z dwiema odnogami i niebieską maszyną z jedzeniem.

 

Po prawej stronie natkniesz się na NanoMED .

5 - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
dalej dojrzysz panel (Service Panel ), przy pomocy którego można zgasić światło - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

dalej dojrzysz panel (Service Panel ), przy pomocy którego można zgasić światło.

 

Jeśli to zrobisz, będziesz mógł po cichu załatwić robotnika z kolejnego pomieszczenia (uważaj, tam już jest światło), który pozostawi po sobie kartridż (NanoMED Cartridge ).

 

6 - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Wróć na główny korytarz i udaj się w drugą stronę - 12 - Guard Quarters | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Wróć na główny korytarz i udaj się w drugą stronę. Idź cały czas przed siebie. W końcu dojdziesz do pomieszczenia z drzwiami prowadzącymi do apartamentu Abbotta . Przy okazji możesz przysłuchać się zabawnej rozmowie dwóch strażników.

Następnie zadzwoń dzwonkiem przy drzwiach mieszkania szefa straży i powiedz, że masz dla niego przesyłkę (jeśli nie wziąłeś walizki z bronią od sklepikarza, znajdziesz ją tutaj, pod drzwiami). Abbott otworzy drzwi. Wejdź do środka.