Rozdział IV: Steeltown | Kingpin Life of Crime poradnik Kingpin: Life of Crime
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Na początku warto odwiedzić sklep przed nami oraz lokalny bar "Boiler Room" po prawej. W środku po opłaceniu wejścia gadamy z barmanką, która poprosi abyśmy znaleźli jej brata uwięzionego w stalowym młynie ("Steel Mill"). Tak więc ruszamy przy wyjściu w prawo i trzymając się tego wariantu, mijając stojącą nieopodal parę, dotrzemy w końcu do wielkich drzwi. Przechodząc kolejne, znajdziemy się w młynie. Trzeba będzie rozwalić tutejszych strażników, po czym będzie można spokojnie porozmawiać z kolesiem za schodami po prawej na dole. Następnie przechodzimy przez drzwi nieopodal - spotkamy jeszcze jednego strażnika i kolesia który nie będzie nas atakował. Po drabinie przechodzimy do pomieszczenia z pompami, skąd drzwi z prawej zaprowadzą nas do niewielkiego ale dobrze zaopatrzonego pomieszczenia. Po załatwieniu wszystkich przeciwników i zebraniu potrzebnych rzeczy wracamy do pierwszego kolesia spotkanego nieopodal schodów, po których to udajemy się do niewielkiego magazynu na górę.
Za dużymi drzwiami przechodzimy po piasku i dalej w lewo do większego magazynu. Po wykończeniu przeciwników przechodzimy przez kolejne drzwi do następnej części magazynowej. Po załatwieniu strażników będzie można spokojnie zabrać naboje ze stołu oraz apteczki leżące na szafce nieopodal. W następnym pomieszczeniu po zabiciu strażnika dostaniemy się na klatkę schodową. Podążając dalej wytyczoną trasą znajdziemy się w biurze z kolesiem i apteczkami, a przez następne drzwi wyjdziemy na zewnętrzny balkon. Teraz wracamy z powrotem do pomieszczenia z lawą w zbiornikach. Po zejściu po pudłach na dół przedostaniemy się do nowego obszaru. Skręcając w lewo idziemy (rozwalając po drodze strażników) do niewielkiego potoku z lawą. Za nim przechodzimy po schodach do korytarza z windą, która zawiezie nas na górę. Po lewo mamy zaginionego brata, którego trzeba doprowadzić do baru (jednak nie za wszelką cenę - jeśli zginie, to i tak dostaniemy potrzebny klucz od barmanki). Na wprost kierujemy się do niewielkiego magazynu, a skręcając w prawo do miejsca z przyciskiem i pilnującymi okolicy strażnikami. Po ich wykończeniu używamy przycisku - podniesie się zbiornik z lawą. Przeskakujemy po nim do drzwi po drugiej stronie sali.
Tam kolejny przycisk ustawi nad salą stalową belkę, po której przedostaniemy się za barierkę do kolejnych drzwi. Warto jednak przedtem zajrzeć do pomieszczenia po lewo - poza nieprzyjaznym strażnikiem znajdziemy tu kilka przydatnych rzeczy. Musimy teraz uruchamiać znajdujące się przy drzwiach przełączniki , aby móc je pokonać. Tak robimy dwukrotnie, przez co znajdziemy się w większej sali, tam gdzie wcześniej używaliśmy przycisku. Z martwym lub żywym bratem barmanki wracamy przez młyn do baru. Tam otrzymamy niezbędny nam klucz do biura (Office key). Podążając trasą w stronę młyna zaraz za naszą słodka parą zobaczymy po prawo wielkie drzwi, przez które trafimy do pustego biura Mokera. Po rozprawieniu się ze strażnikami przechodzimy po schodkach na jednym z biurowych wyjść na otwarty teren. Za wielkimi drzwiami czeka nas niemała walka. Jeśli rozwalimy na jednym z pomostów beczki, trzeba będzie przejść na drugą stronę po zbiorniku z lawą. Za kolejnymi drzwiami znajdziemy się na kładce przy wielkich zbiornikach. Czym prędzej chowamy się w budynku po drugiej stronie, tak aby nie dosięgły nas kule kolesiów rozproszonych po okolicy. Po przejściu na korytarz skręcamy w prawo, gdzie w niewielkim pomieszczeniu wystraszony strażnik otworzy nam sejf. Wracamy do korytarza i ruszając prosto przed siebie po dachu przedostaniemy się do następnej lokacji.
Za drzwiami z napisem "Keep out" (pierwsze na prawo) znajdziemy mnóstwo broni, miedzy innymi wyrzutnie rakiet. Tak przygotowani ruszamy korytarzem na otwartą przestrzeń. Oprócz strażników zauważymy tu zablokowane tory. Skręcamy przy wyjściu w lewo i biegniemy do następnych drzwi. Tam czeka nas kolejne mocne starcie z uzbrojonym po zęby bossem. Kiedy go pokonamy, pociągiem przejedziemy do nowego obszaru. Kiedy dotrzemy na miejsce wychodzimy po zabraniu broni na zewnątrz wagonu. Tutaj po rozprawieniu się z osiłkiem. wchodzimy do jedynie możliwego tunelu. Napotkany przy zabudowaniach koleś powie, iż dobrym sposobem przedostania się do Radio City może być przejście kanałami. Tak więc uważając na siatkę pod wysokim napięciem otwieramy przejście do kanałów. Podążając tunelem natkniemy się na przełącznik otwierający przejście nad drabiną obok, z którego korzystamy -na razie nie ma możliwości przedostania się dalej. Na górze zbieramy wszystkie przydatne przedmioty poukrywane w skrzyniach i przechodzimy w lewo obok wraku zasłaniającego przejście do tunelu. Znajdziemy się przy pociągu - miedzy ostatnimi wagonami wystarczy przekręcić łączącą je konstrukcję i jeden zjedzie na dół oczyszczając w ten sposób przejście. Przechodząc przezeń uważamy na uzbrojonych osiłków. Wystarczy zabrać uszkodzone pokrętło z pomieszczenia po lewej i wracamy do kanałów do miejsca z przejściem w dół (to z drabiną). Włożenie pokrętła na miejsce umożliwi przedostanie się dalej, przez miejsce które wcześniej było zablokowane.
Brodząc w tunelu dojdziemy w końcu na otwartą przestrzeń, z mostem na górze. Wchodząc na niego po drabinie podążamy dalej tunelem, eliminując kolejnych przeciwników. Kiedy dojdziemy znowu do otwartej przestrzeni, zeskakujemy do wody. Podążając z prądem dotrzemy przez niewielką jaskinię do pomieszczenia z uszkodzoną drabiną i skrzyniami. Odpowiednie ich ustawienie zaowocuje przedostaniem się do kolejnego lokum z apteczkami oraz przełącznikiem. Dzięki niemu będzie można po skręceniu w prawo przejść przez zamknięty wcześniej tunel. Zaatakuje nas tutaj kilku przeciwników, a po ich załatwieniu pozostanie tylko zebrać trochę sprzętu z podwyższenia po prawej od wejścia, co też czynimy. Przechodząc przez następny tunel wchodzimy do trzeciego z kolei pomieszczenia, uciekając w ten sposób przed pędzącym pociągiem. Za drzwiami znajdziemy małą zbrojownię wraz z właścicielami. Po zebraniu potrzebnego sprzętu ruszamy dalej koło metalowej siatki do niewielkiego składziku. Pomieszczenie opuszczamy drzwiami do tunelu, gdzie po skręceniu w prawo idziemy aż do otwartego terenu. Pierwsze co trzeba zrobić to zlikwidować panią z granatnikiem na podwyższeniu z lewej, potem można zająć się jej znajomymi. Kolejne przełączniki otwierają bramy na stację kolejową.
W środku po załatwieniu strażnika kierujemy się w prawo na schodki i później na drabinę. Dostaniemy się do pomieszczenia kontrolnego, w którym znajdziemy wiele ciekawych rzeczy, między innymi przełącznik. Jego włączenie uruchomi mechaniczny podnośnik. Przeniesie on kontener z jednego z wagonów i umożliwi nam w ten sposób przejście do pobliskich drzwi. Po przejściu krótkiego korytarza znajdziemy się wśród kilku wagonów. Po załatwieniu napotkanych kotletów warto zajrzeć do wagonu w środku - zaopatrzymy się w ochraniacze. Natomiast jeśli wyjdziemy drabiną na jego dach będzie można przeskoczyć na sąsiedni wagon i dalej na balkon z uzbrojoną w maszynówkę panienkę. Za drzwiami znajduje się niewielki magazyn, w którym schodzimy po drabinie w dół i dalej na tory. Tutaj czeka nas nie lada starcie! Jeśli wszystko się uda przechodzimy tunelem do przełącznika.
Za wielkimi drzwiami czeka nas kolejna walka. Będzie trzeba także powtórzyć trik z odłączaniem wagonów - dzięki temu wyjdziemy z torowiska. Walimy teraz przez większe drzwi do pomieszczenia ze zwisającymi z sufitu hakami. Po rozwaleniu przeciwników stojąc przy pulpicie, uruchamiamy dwa razy wajchę z lewej - najbliższy hak przejedzie i zatrzyma się na środku. Wspinając się po nim na poddasze znajdziemy poza apteczkami bezpiecznik. Ze zdobyczą wychodzimy z powrotem przez większe drzwi na zewnątrz i skręcając w lewo wchodzimy do pomieszczenia z pudłami. W następnym pokoju po włożeniu bezpiecznika na miejsce otworzy się drabina prowadząca na górę. Za kładką natkniemy się na niemiłą panienkę, natomiast podążając schodami w dół i dalej korytarzami spotkamy w końcu kilku dobrze uzbrojonych przeciwników. Przez tunel za wagonami przejdziemy do kolejnego obszaru.
Dalej przedostaniemy się przez zwykłe drzwi, za którymi czeka nas mała rozróba. Po zebraniu z pudeł potrzebnych przedmiotów kierujemy się w prawo do pokoju kontrolnego. Przesunięcie środkowej oraz prawej wajchy umożliwi przedostanie się do nowego tunelu. Tam, przy kilku wagonach rozwalamy wszystkich przeciwników i przechodzimy w lewo. Warto zabrać jeszcze trochę rzeczy z pudeł przeskakując na nie z wagonów. W magazynie po rozwaleniu mięśniaka wchodzimy po drabinie na podwyższenie, gdzie przesuwamy jeden z przełączników. Wychodzimy z powrotem do miejsca z wagonami - drzwi po drugiej stronie będą stały otworem. Wystarczy jeszcze rozwalić za nimi wszystko co się rusza i pociągiem przejeżdżamy do kolejnego miasta.